- Windows 10
- Rendszergazda topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Synology NAS
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
vihartigris
őstag
válasz Topiccsendőr #139251 üzenetére
A semmitől kicsit több információ olvasható a cikkben: motorosöltözékek alapanyagai
bármi reciproka a semmi
-
norbert1998
veterán
Nálam gvk6 van.
Messenger üzenet elküldésen kívül minden működik. Hozzá nem nyulok 🤣 -
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #139254 üzenetére
Ez mehet az osszefoglaloba sztm
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139239 üzenetére
Aham valahogy nem hallok arról, hogy a GS-ek sorra törnének össze emiatt.
A fizika nem megbacható de én nem is ezt mondtam most kicsit félre akarsz érteni szerintem de valahogy nem igen vettem eddig észre még ~150 körül se a top case a CB-n lendületből megindítva sem mikor üres volt. Leterhelve értelemszerűen éreztem de akkor lemértük és ~37Kg volt a doboz de még így sem volt valami hű meg ha csak körültekintőbben kellett közlekedni mert változott a súlypont.Nem azt mondtam nyelezd le summazva, de az sem reális, hogy max 6Kg és 120km/h.... a konzoloknak meg néha 15Kg a terhelése ha már itt tartunk, egy tisztes duplafalú dobozba nem is tehetnél már kb mást... még egy másfeles vizet sem mert akkor közel túllépnéd a limitet. A gyakorlat szerint meg egy pár ~3-4 napi cuccát benyeli egy tisztességes topcase és tanktáska kombó.
szrk.: Kicsit ettől is olyan érzésem van mint a vízálló telefonoktól amire még sincs garancia ha beázik
csongi ahogy a besorolásra is kifogja a gyártó kalkulálni az optimális minimális anyagmennyiséget lásd ECE szabvány vs Sharp test... nem lepne meg ha már az új bukó ECE-re is meglenne hova kell még egy picit több anyag de csak a gazdaságosság határain belül.
Ha elnyaltál úgyis olyan mintha feldobtad volna a kockát... ha 1-est dobsz akkor be*ptad ha a maradék 5 közül valami akkor hazamehetsz és elmondhatod a háborús sztorid a haveroknak akik közül mindenki legalább 2x is és 3x akkorát tapasztalt... ha beüt a baj akkor már mindegy valahol a legtöbb jóminőségű cucc közt, hogy mi volt rajtad úgyis szerencse leginkább. Erre szokta mondani faterom ~27 év balesethelyszíneléssel, hogy ha nem adta ki a kocka akkor a 450k-s Daniese és a 110k-s probiker egybe ruha is egy dologra lesz jó, hogy összefogjon...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz vihartigris #139254 üzenetére
Nekem ez sem sok.Kicsi, meg kozepes...
Az is agyatlansag, hogy 25km...stb.
Ha minden modell meretszerint kulon kapna egy minositest, akkor lehetne erdemben elore lepni. Az osszeallitast ha valtoztatja akkor ujra teszt.
Egy XS meretben kevesebb a kevesbe strapabiro felulet, mint egy XXXL meretben. Mas a terheles egy 120Kg embernel, mint egy 40 kilosnal....stb.
Ilyen nem lesz, mert senki nem vallaja be ezt a meghatarozhatatlant.A sisaknal is a jog miatt kell az idohatarozo.
Az igazolhato, pedig a hasznalati ido a mervado.Addig marad a maszlag, meg az idologia, a markas draga cucc a jo, aztan lehet meg nem. .
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #139256 üzenetére
Eleg sok mindenrol nem hallasz, de most ezzel nem tudok mit kezdeni, ha en meg a vegeredmennyel talalkozok
A cb nem annyira erzekeny ra, valszeg kevesebb a loereje is hozza, hogy kihozd a sodrabol. De biztos lehetsz benne, hogy sokkal elobb be fog csapkodni azzal.
Gondoltam megemlitek egy masik szempontot, amirol nem hallottal.
Ezert biztositjak magukat be, nem az anyagproblema miatt.Ez azert ennyi, mert te oda tudsz figyelni, hogy ne ess pofara vele, valaki meg nem. Akarcsak a kresz. Egy nagy atlaghoz kell igazitani, hogy ne oljek meg magukat az emberek, pedig lehet biztonsagosan motorozni gyorsabban is a kresznel, amennyiben nem vagy felvak 80 eves. Kerem senki ne ertse felre
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #139256 üzenetére
Teljesen igaza van Apukának!
Azért ha lenne egy elvárt komplex minimum, sokat segíthetne az iránymutatásban. Aztán, ha valamelyik gyártó körbe hajpol egy terméket, legyen az ő és a vásárló közös dolga, és majd leboxoljak ha valami érdek ellentét áll fel.
Pl nekem elegendő az ece minősítés. Hiába szigorúbb a sharp, a fejem nem bírja ki, szetfolyik a koponyámba az agyam.Pl F104 vadászgép egyik kimagasló teljesítménye volt,hogy a majomfogot kibírta a futómű, annyira erős volt. Csak sajnos a pilóták nem bírták a rájuk nehezedő erőt és a borualskor elszabaduló végtagjaikat nem tudták kontrollálni és sérültek, pedig a székbe ültek becsatolva.
A barátom, 120- al sajtolta át a villanyoszlop és a kerítés között az autót. Külső elemek leszakadtak, a kasztni elcsavarodott. Megúszta karcolásokkal. Elaludt motoron, egy csomo alkalommal elesett, eldőlt.Bele esett a patakba alig bírtuk kiszedni a motort. Kabát, kesztyű, sisak. Ennyi.
Szerencse hatalmas faktor, de a rizikó faktort csökkenteni,amennyire csak lehet.Most taknyoltam el a kapu elott. Lesz 2-3 hét lábadozás. .
Lehetne rosszabb is .
Sajnos a dobozok ilyenek. A nagyobb szelvedelemmel rendelkező motoroknal benne van. A BMW sem véletlen fejlesztette ki a lotyogos doboz rögzítését. Az NT hátsó dobozzal érezhetően tudott mozogni, széliránytol sebességtol függőben. A turbolens levegő szemét cucc.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz vihartigris #139254 üzenetére
Meglepő, ha azt mondom, hogy semiben, még az egy éves Vanucci nadrágomban sem találtam ilyen jelölést?
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #139256 üzenetére
"Aham valahogy nem hallok arról, hogy a GS-ek sorra törnének össze emiatt"
Ha össze nem is törnek, azért azok, akik szeretnek tempósan menni, sokat pályáznak, nem igen szeretik a topcase-t. Inkább a két bazi széles oldaldobozt használják.
Én meg átraktam a dobozaim a dl-ről, az 58l givi nélkül nem megyek sehova, nejem is imádja, nekidől és nem is kell kapaszkodnia..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
Nolan mennyire lesz saccra kompatibilis egy neutrális ovális fejjel? Szimpatizálok az N87-tel. FG bélése kezd kopni erősen és kipuhulni... obcén árat mondtak csere betétre + plexire.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
static00
csendes tag
Sziasztok!
Idén lecserélném az egyhengeres, nem szélvédett scramblerszerű, 50 lovas motoromat valami túrásabbra, kényelmesebbre, szélvédettebre. Az elmúlt 2 évben kb évi 3-4.000 km-t mentem, mennék többet is, ezért a csere ötlete. 1-2 személlyel, van hogy csak 2 órás köröket, van hogy 2-3 napos kis motorozásokat.
Amikkel szemezek:
tracer 7
versys 6504-4.3m ft körül lehetőleg dobozokkal mi lehet még alternatíva 186 centis magassághoz?
A dl650 külseje nem fogott meg, az fr900xr elég drága.
Az nc750-et is megnézem majd ha járok honda szalon fele, de kipróbálni nem tudom hol lehetne ezeket a gépeket, van valami tippetek?Köszi
[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz static00 #139263 üzenetére
Kipróbálni ott tudod, ahol éppen van készlet és teszt motor:-) Ez mostanában elég változó sajnos .(Ivanicsnál ha jól tudom bérelhető a Versys)
Triumph-nál lesz Tiger Sport 660-ból teszt motor 1-2 hónapon belül. 80 LE, 3 henger, 64 nm, simán konkurál az nc750, tracer 7 és versys 650-el is.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Az összeszerelési minőség 20 évvel ezelőtt is változatos volt, még japánban is.
[link]
ST1100 rebuild after 17'000 milesAz első epizódban is vannak érdekességek (ami részben okozta azt, amit a 2. epizódban lévő feltételezett probléma felerősített), aminek a végén a motor zörgött.
És még így is agyonüthetetlenek ezek a motorok, hogy két helyen is hibáztak a szerelésnél.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139267 üzenetére
Erdekes video, nagyon jo, amikor lathatja az ember, mekkora hibak vannak egy blokkban, amire amugy egy hetkoznapi jarokelo azt mondana, hogy hibatlan.
(Bar 1 tizedes hajtorudcsapagy hezaggal ez nem ment volna olyan sokaig, illetve en inkabb plastigauge-el mernem ki a hezagot, nem oraval) ilyen hajtoruddal ez annyira nem tunik agyonuthetetlennek, hatalmas szerencse hogy nem volt zaklatva ez a blokk. A motor jellege predesztinalja a hasznalatot, szoval annyira nem a szerencse, de nemet autopalyan ez rotty.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #139268 üzenetére
Van benne valami.
Igazából arra gondolok, hogy ha ebben a motorban két szerelési hiba is előfordult, ugye tévesen berakott hajtórúd csapágy és kigyűrt O gyűrű, akkor azért gondolom előfordul ez legalább egy érezhető százalékon, egyik vagy másik hiba. És lehet, ahogy mondod, ki is konyokolne hamar, ha nyírva lenne a motorok nagyja.Csipem amúgy a csavot, az egész stílus, a higgadtsag, és a szakértelem keveréke...
Hasonló jó nézni amúgy JohnyQ90 videóit is, bár ő szinte csak timelapse videókat vág össze, de jó dolgokat tervez, illetve nyilván Colin Furze de maradhat ki
De ők mind más kategória, mint Millyard. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139269 üzenetére
Ha csak a legutobbi blokkbol mi tunt fel, amit nemreg szetszedtem (RN22 R1) abban volt egy vagy nagyobb dugattyu, vagy gyartasi hibas dugattyu, ami nagyobbat tagult es megszorult (anyaghatar lathato azon az egy dugattyun, mig a tobbin egyaltalan nem)
Es egy hajtorudcsapagy meg volt forogva a 2 es hengernel. Maga a csapagy elfordult kb 5mm-t, pedig rohadtul nem szabadna ilyet csinalnia. Ez egy 20e km-es blokk volt, es csak zajos volt. A legjobb, hogy a megszorult dugattyu nem okozott kompresszioveszteseget. Ki se tudod merni, csak megkamerazni a henger belsejet gyertyafuraton keresztul, akkor tunik fel.
Kesobb jobban utananeztem ennek a dugattyu mizerianak, akkoriban eleg sok japan sornegyben fordul elo ugyanez a jelenseg. Valszeg ugyanaz a beszallito.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #139270 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy az enyhe alapjáraton hallható zorges a dl-ben is valami hasonlót jelent-e.
Nem lepődnék meg, ha igen. Szét viszont biztos nem szedem. Ez még nem az a motor, amin otthon vagyok. -
Debilon
addikt
válasz norbert1998 #139271 üzenetére
Valószínűleg a kuplungot hallod kicsit zörögni (szerintem), ennél a típusnál előfordulhat, semmi gond nincs vele
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139271 üzenetére
Jol meg kell gondolni, hogy szetszedsz-e egy blokkot. Az osszes tomitest, amit le kell cserelj ilyenkor, o-gyuruket, alateteket, csavarokat, amiket nem rakhatsz ujra vissza, meg kell venni. Gyors szamolas utan az r1 blokknal en a henger javitas nelkul 800€ nal vagyok. Az osszes tomites, csavar, hibak kijavitasa mindennel egyutt. Kb 1500€ lenne. Es nem szamoltuk, hogy hany orat voltam el vele.
Par dolog zoroghet egy blokkban. Az osszes tipusnal begyengul egy ido utan a kuplungkosar csillapitorugoja, vagy gumibakjai melyit tipusban epp mi van. Meretvaltozast szenvednek, es zajosabb lesz az alapjarat. De szetszedes nelkul senki nem tudhatja.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #139273 üzenetére
Nem szedem szét, hadd zorogjon. Olaszból jött, a sok Ducati megfertőzte
Viszont vettünk egy motorkát ma.
1983 Suzuki GSX250E
Öcsém végre vett egy normális motort, még csak alig 13 lE is. Irtó jó hangja van, pedig gyári a kipu szerintem. Nagyon kezes és kellemes.
Gumik szerintem kuka.
A futómű amúgy nagyon puha.
Kuplung kar kisse fogyatékos.
Kormány csapágy lottyen. Azon túl viszont egy kész jelenés.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139273 üzenetére
Naív (hülye) kérdés: ezek a zörgések gondot jelentenek? Ha igen mekkorát? Pl kuplungkosár vagy vezérműlánc, stb. Vagy csak annyit, hogy majd egy nagyobb költség lesz vele valamikor ha cserélni kell, de egyébként rutinművelet? Vagy ha ezekhez nyúlnak akkor az már hozza magával a többit?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139275 üzenetére
A kuplungkosar zorgese nem jelent gondot. Vmelyik videoban lattam hogy a hozzaerto youtuber ( ) dodor az mt09 eseben kifuratta a szegecseket a kuplungkosarbol, kicsereltette a gumipogacsakat, es visszaszegecseltette a kosarat. Ez sztm hatalmas koltseg azert cserebe, hogy a lelke megnyugodjon vkinek. Semmilyen problemat nem csinal velemenyem szerint, ha hangosabb lesz a kosar. Minden motornal egyre hangosabb lesz a kuplung, minden motornal meretvaltozast szenvednek ezek a rezgescsillapito rugok, vagy gumibaszok (nem osszekeverendo a nyomolap rugoival) teljesen felesleges hozzanyulni. A kosar elettartama alatt kibirja a terhelest, ha beverodik a kosar, ugyis cserelni kell.
A vezermulanc csorgese csak akkor jelent gondot, ha at tud ugrani a lanc. A legtobb tipusban csak addig zorog, amig az olajnyomas ra nem nyomja jobban a lancra a feszitot. Ezutan nem csorompol semmi. De ez sem olyan cicerges, hogy hallgatoznod kell, hanem vodor csavar hang. Amugy a legtobb motorban a fotengelyen ugy van a vezlanc meghajtofogaskereke, amit nem tudsz lecserelni. Hiaba cserelenel lancot, az a fogaskerek ha mar meg van kopva, azonnal viszi magaval az uj lancot. Fotengelyt kellene x km utan cserelni.
Mindig azt kell nezni, mennyit kell kolteni vmire, es mit hoz az a muvelet, egyaltalan rossz-e valami. Az, hogy vmi hangos, nem jelenti azt, hogy rossz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139276 üzenetére
Ezt nem pont ~2 éve beszéltük az 500-as kapcsán? Itt vagy PÜ-ben? Mikor jeleztem marhára fog zavarni ha elkezd szólni 60k km körül a kosaram mint mindegyiknek mire a rövid reakciód az volt ha ezért fizetek is, hogy hallgasson egy darabig megint akkor még jó hülye is vagyok.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vihartigris
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #139277 üzenetére
Sok embert zavarnak a zajok, es sok ember mondja nekem, hogy hallja a szelepeket, a hajtorudat, a dugattyut es a kuplungot. En sajnos nem vagyok megaldva ezzel a tehetseggel. Nem tudom, mit hallok, csak akkor, ha az az alkatresz beszart. Akkor viszont hallom. Mondjuk akkor mar mindenki hallja.
az biztos, ha egy ilyen kerdest feltettel nekem, akkor vmi ilyen szelsosegeset valaszolhattam, mert a belso egesu motorok zajosak, es kisse frusztral, hogy ezt az emberek tobbsege nem fogadja el, es mindig ugyanazokat a mondatokat kell ismetelnem. Szoval bocs.Emelle meg kell jegyezzem, nehany tipusban a kuplung zorgese hatalmas problemat okoz. RN19 R1 ben a kuplungagy szegecsei menten elreped a kuplungagy, illetve a kuplungkpsar szegecsei meglazulnak. RN22 nel a kuplungagy maga reped kette, ezeket termeszetesen azonnal javitani kell.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139279 üzenetére
A kis koreai megtanított mikor kezdjek el aggódni... Mikor elfaragta a lánc az évek alatt a vezkereket és egyszer csak már tudott és át is ugrott... na azt hallottam sőt előtte is hallottam indításnál, hogy valami nem jó de mikor beindult ott leállítani már késő volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139276 üzenetére
"Az, hogy vmi hangos, nem jelenti azt, hogy rossz."
Valami ilyesmire gondoltam én is, csak én nem értek hozzá egyáltalán.Egy cimborám vett egy olyan R1 pályamotort, ami elvileg 2003 körüli, de az eladó sem tudta megmondani pontosan, és a motor hátulja, legalábbis a lengővilla biztosan, egy valamilyen Ducatiból származik, amit szintén nem tudott megmondani az eladó. Cimborám meg megvette, mert hogy kurvára egyben van, és szebb hangja van mint az ő GSXR-ének volt.
Erre mondom neki, hogy szerintem ez egy tákolmány, és a hang nem jelent semmit, pláne ha két külön típust hasonlít össze.
Erre mondta, hogy 20 év alatt hallott és látott már motort, kuplungkosarat meg vez.láncot, szóval nem érti az én kommentárom mire fel Na most azon még kevésbé vagyok ledöbbenve, hogy valaki Magyarországon egy ilyen motort összetákol pályára, de azon inkább, hogy a haverom egy értelmes ember, ennek ellenére egy megtekintés után pénzt ad egy ilyenért.
Köszi a választ!https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
veterán
válasz norbert1998 #139274 üzenetére
Jol nez ki a joszag, mennyiert futott be hozzatok?
Everybody lies.
-
dong86
csendes tag
Sziasztok! Megakadt a szemem a Benelli Leoncino 800-ason, segítsetek kérlek mennyire megbízható konstrukció ez. Mennyire lenne rizikós egy ilyenbe belevágni akár újként?
Köszi előre is! -
veterán
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #139291 üzenetére
Lehet, a blokknak ez már egy tartósteszt.
-
Hyder11
csendes tag
Sziaszok!
Most csinálom a korlátlan jogsit (előtte egy szezont simsonoztam-praktikusan semmi tudásom nem volt) és egy Honda CB600F-en tanulok (2000). Na valami hasonló gépet szeretnék, kb. 1 millió a limitem. Ami szóba jött az nyilván a hornet, a fazer és a suzuki gsr.Az lenne a kérdésem, hogy ezek a 600as naked-ek mennyire kényelmesek esetleg hosszabb távra, 2 személlyel? Illetve
Mennyire kapkodják fel az első kereket intenzív gyorsításnál? Kicsit félek ettől, nem igazán szeretném egykeréken találni magam.Előre is köszi a segítséget és a tanácsokat
-
Geresics
addikt
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
Ahogy minden kezdőnek, Neked is a tréninget javaslom, és nem lesz gond!
Klikk a korábbi kommentekért*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Apophis
őstag
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
A 600-as nakedek pont azért jó tanuló nagymotorok, mert alul semmi nyomatékuk, amivel kezdőként is lehet fejlődni. Aztán kellő gyakorlat után rá lehet nyúlni, és 8-10k RPM felett szépen mennek, de még itt sem veszélyesek, véletlenül nem fogod felkapni az elejét. Ha rutinosan mész velük nyelezve, el lehet gondolkodni a nagyobbra váltáson, de valójában ezeket kimotorozni már óriási tudás. Hosszabb távra nakedeknél a szélvédelem hiánya a gond, plexivel lehet valamit javítani, de meg is lehet szokni. Mekkora távolságkról beszélünk? Két személynél már érezhetően lomhábbak, de simán vállalható, nem fog elfogyni alólad sehol.
Egyetértve Geresiccsel, jogsi után alap tréningek borzasztó hasznosak, meg érdemes vezetéstechnikai anyagokat olvasni mellé. Rengeteg olyan motoros van sajnos az utakon, aki alapokkal sincs tisztában.
[ Szerkesztve ]
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
pepucs
tag
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
Ugyan ebben a cipőben voltam augusztus végén, horneten és fazeren voltam forgalomban. Szintén ezeket néztem egész nyáron kezdő motornak 1m-ig. Nagyon sok a lerugott, 60x eldobott hornet/fazer. Egy SV650N-nél kötöttem ki. Mivel naked ezért egy plexi kellett rá a több órás körökre.
Természetesen tréning az elsők között volt nekem is.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Hyder11
csendes tag
válasz pepucs #139298 üzenetére
Köszönöm mindenkinek aki eddig hozzászólt, Apophis, Geresics, dellfanboy, pepucs!
Nekem leírások alapján inkább a sor4 a bejövős. Amúgy én is nézegettem az SV650-eket, főleg az injektorosokat, de sok helyen olvastam hogy kényelmetlenek. Erről mit gondolsz pepucs?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest