- Linux - haladóknak
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #41900 üzenetére
10,5V amikor először feltettem. Az igazat megvallva múltkor nem tudom, hogy sikerült, de egész estére úgy marad felkapcsolt tompítottal meg irányjelzővel. Reggelre amikor mennünk kellett volna csutkára le volt merülve és száraz is volt. 3-szor bikáztuk be mire kiértünk a telekre ahol újra lettek a cellák töltve és bebikázva generátorral töltöttük egy kicsit. Másnap reggel pöccre indult, de amióta bejöttek a hidegek azóta nehezen akart indulni és alapjáraton villog a visszajelző lámpa meg a tompított is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Már bocsi de kuka. Sorolod miket nem szabadott volna csinálni vele. Ha fel is éled nagyon nem lesz már fullos. 12.4V a határ. De nem is, legyen csak 12V nyersen. Az közelébe nincs. Elmondom mi lesz. Feltölt, de nem bírja majd a tartós terhelést és ez a 12.4V nem annyi lesz. Néha ránéznék azért, nehogy meglepjen.
No igen a hidegben kiderülnek a dolgok. Próbát megér, tedd fel. Ha van lehetőséged akkor amikor levetted 1-2 napig hagyd magára minden terhelés nélkül és mérj rá. Azért az árulkodik majd. Sztem szulfátos lett.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #41902 üzenetére
Tudom, hogy nem kellett volna, de nem maradhattam kint a pusztában. Hajnali 4-re kellett Dömsödről bejönnöm. Tervben van véve egy új akku csak meg kell jöjjön a fizum, addig meg csak kihúzza. Még 2 nap.
Van rajta téli üzemmód De a motor nem lesz elrakva, amíg nem esik ónos eső meg hó addig megyek vele. Kolléga évek óta nem motorozik, van 2 szett ruhája és megnézem milyen.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Amúgy beszarás volt ma a 20°C-os meleg Maradhatna márciusig ilyen az idő
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
[link] ezt ismeritek. Mit gondoltok mennyire lenne ennek helye a motoros cuccokon?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
Nem teljesen mindegy, hogy milyen vas volt? A lényeg, hogy 7 évvel ezelőtt az utcai technika már ott tartott.
A H2 teljesítmény adatát a saját oldalukról vettem, gondolom csak tudják, hogy a mérnökeik mit dobtak össze. 200 PS-t (metrikus lóerő) írnak ami 197 LE -bár elvileg itthon az első használatos-. Van ahol olvastam olyat, hogy Ram Air nyomással 207, de mivel van feltöltő, ennek nem látom értelmét.
Viszont az oldalukból az is kiderül, hogy a Trellis acélváznak köszönhetően majdnem 240 kg, mennyi a ZX10, 200? ...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #41911 üzenetére
Részben igen. De ruházatnál is lehetne használni, persze nem csutkára befújva mindent, hanem az eleve merev dolgokat, protektorokat esetleg bukósisakot.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
De hogy valami örömteli hír is legyen: [link] Sok sikert neki!
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
Az elején gyorsan töltődik, majd a végefelé átvált csepptöltésre, az lesz a hosszú.
Ennyire lemerülve / lemerítve sajnos esélyes, hogy hamarosan cserés lesz.Archer: "Nem teljesen mindegy, hogy milyen vas volt? A lényeg, hogy 7 évvel ezelőtt az utcai technika már ott tartott."
De, éppen ez az, hogy nem utcai technika volt, hanem MotoGP technika minimálisan visszafogva, utcára kiadva. A Ghost Rider turbo Busája meg 350 lóerős volt, és ő is utcán ment vele!!4négy!
Ha kihoztak volna csak egyetlen kompresszoros gépet 238 kilóval és 20x-2xx lóval (a 200 PS nem pontos érték, a kiállításon a H2R-re 310 LE / ram-airrel 326 LE-t mondtak, míg a honlap csak 300 PS-t ír), akkor még megérteném, hogy miért vagy fennakadva. Na de ez csak a visszafogott változat utcára, ott van pályára a fullos 216 kg és 310 LE H2R is; de még a 200 kilós és 200 lovas ZX10R is kapható, ha neked "izomból" kell a 200 LE kihozása. Viszont az az izomból 200 LE rendkívül hegyezett és akkora nyomatéka se lesz, mint egy feltöltősnek.
Aztán majd ki tudja, lehet, hogy utólag még a rengeteg szunnyadó teljesítmény-többletből valamennyit elektronikusan vissza lehet csalogatni. Ninja H2 OC EditionFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xaels
félisten
Az tök jó. Pont arra megyek pénteken. WildWestStore és Superzone volt betervezve, akkor megnézem az akkut is.
(#41919) Mosquito34: köszi.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Beszereltem a gépbe. Pöccre indult, de majd holnap reggel lesz igazán letesztelve.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
pakriksz
őstag
szivató állásának indítózáskor van hatása arra hogy mikor indul el a motor? Mert elinte fullra húztam a szivatót indításkor, de egy ideje csak félig-negyedig húzom, mert már az is elég szokott lenni az 1200-as fordulat tartásához, viszont azóta hosszabban kell indítózni hogy elinduljon.
Természetesen hideg motorról van szó, ha még meleg/langyos, nem kell szivató, és rövid indítózásra is indul.Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Laraxior
titán
válasz DigitXT #41923 üzenetére
Erről van valami leírás, hogy hogyan is illik ezt használni? Mert én is tök sötét vagyok hozzá, szívesen elolvasnék pár okosságot róla.
Másik kérdés. Körülbelül mikor szokott esedékes lenni a motoroknál a kuplung/váltó szervíz? Az enyémben most hagytam el az 54ezredik km-t. Olajat kapott rendesen, időben ez biztos, mert első tulajtól van...
Nem szeretnék hirtelen meglepetést... ill ha beüt a tuti, akkor mennyibe fáj egy ilyen megmozdulás?
Ezenfelül mi szokott még kijönni hibaként, amit szervizeltetni kell. Generátor? Vagy valami más?
2005ösa motor, tehát 9 éves. Motornál a tömítések?
Mert autóknál ennyi idősen azért már jönnek a gondok szépen lassan, csak szeretném tudni, hogy mire számítsak
Tekintve én is nagyon sokat használom, amíg hó nem fog esni, addig mellőzném az autózást, és nem is kényszerből akarom majd letenni, hogy rá kellene költeni 50-80-100ezret,ami most éppen nincsenMég annyi, hogy a túlzott kímélő üzemmód hagy valami nyomot? Mondjuk én nem nagyon pörgetem 5-6ezer fölé, motoroknál is létezik az "ellustul a motor" ? Ezt is illik néha kicsit megpörgetni?
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz Laraxior #41924 üzenetére
Kuplung lamella kopás lehet, de azt észre fogod venni. A típusra jellemző hibákat nem ismerem arról majd a többiek többet tudnak mondani viszont a hibák azok olyanok, hogy előre nem lehet megmondani mikor jönnek elő. Mindenki másképp használja a gépét.
A motor azt sem szereti ha túl alacsonyan tartod a fordulatot. Néha kell neki egy kis törődés
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
válasz dellfanboy #41925 üzenetére
Első motor, sosem volt előtte motorom, nem is ültem motoron, a jogsiszerzésen kívül, illetőleg utána kipróbáltam egy röpke 10km-es szakaszon cimbim VN900-át és ennyi. Mondhatni, hogy tanulgatok motorozni. Nem tudok róla semmit, mint ahogy látszik is a kérdéseimen
Én pl az autót sem nagyon szoktam 2000-2500 fölé engedni, hiába automata, és sima szívó benzin. Gondolom hamarabb tönkremennek a tömítések stb, ha nagyobb az igénybevétel. Márpedig mivel én beletekerek havi 1500km-t nem mindegy, hogy mikor viszem szervízbe. A fogyasztásról nem is beszélve.(#41926) Xaels: Köszi, akkor majd hazafelé jövet jövök 140-el.....3-asban
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
pakriksz
őstag
válasz Laraxior #41924 üzenetére
kuplung szervíz, akkor esedékes ha rossz (csúszik elengedve a kart, vagy behúzva nem kapcsol szét azért előtte érdemes megnézni a bowdent lehet hogy az van rosszul beállítva). Váltónál, meg ha rosszul működik
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
BoB
veterán
válasz Laraxior #41927 üzenetére
Ezt a cikket azért a figyelmedbe ajánlanám: Totalcar - A nyomaték öl, nem a fordulat
"Lassan elindulok, már 1500-nál felváltok, kímélem a gépet, gondolja a fotelfizikus. Pedig nem, pontosan ellenkezőleg: a kis fordulat öl."
Persze nem azt mondom hogy nem jó amit csinálsz, de nem kell átesni a ló túloldalára. Szvsz nem kell félni attól hogy pörög a motor. 5-6 ezer szerintem teljesen jó, de ha néha tovább pörgeted semmi baja sem lesz.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
fattyu
veterán
válasz Laraxior #41927 üzenetére
városon belül nem rakok 3at....kettőt is csak mértékkel.... 120ig tart az egy...
ki van fizetve a teljes fordulatszámtartomány. Használd. kell a motornak időnként egy takarító gyepálás... nem mondom baj hogy ésszel használod de basszus te 40 lónál többet még nem használtál... minek egy idomos sporttúra gép ha 50 fölé nem pörgeted.
én 3000 alá nem engedem... mert ott nem jó neki. pedig több köbcentim van mint neked...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Something_
őstag
Én ma szállítottam először utast 15 városi km-en Hát most már átérzem sokak fájdalmát, hogy sportmotor, fáj a csuklóm, hátam, stb
Elég elbaszottul ültünk az RR-en, majd asszonnyal gyakorlok
Olyan volt, mintha egy baromi nehéz hátizsák lenne rajtam. Kollégám 85 kg, fájt majdnem minden megtett km.Egyedül nem fáj semmim, elején volt izomláz a seggemben meg a combomban, de az edzéshiány miatt. Kifejezetten "kényelmes" a sportmotor, nekem a 250-es majesty "kényelmetlen" volt az üléspozíció miatt.
-
Xaels
félisten
válasz Something_ #41932 üzenetére
Ilyen az amikor olyan ül az ember mögé akinek nincs tapasztalat.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
fattyu
veterán
Alap hogy utassal közlöm nem variál. kanyarban velem dől és hátizsákként viselkedik
Kanyarban semmi mást nem csinál. kicsitsem. helyezkedni akar megpaskol és ha visszalökök seggel vállal akkor helyezkedhet.majd első kanyar után megállunk emelt hangon elismétlem mindezt és utána szokik működni...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Archer
őstag
Igazából nekem tök mindegy, melyik mennyire póver, úgysem veszek ilyet soha (majd egyszer egy lepkelámpás Bladet talán) mert nem tetszik, csak a számokon ment a vita. Szerintem amire azt mondják, hogy "road legal", az már utcai technika de mindegy is
fattyu: akkor te kifogtad őket. Én egyszer vittem olyant, akinek minden megálláskor elmondtam, hogy NE kanyarban helyezkedjél. Ezt vagy 3-szor elismételtem, aztán ott volt vége a közös motorozásnak, végleg. F.szt nem lehet ezen megérteni...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
polimorf
tag
válasz fattyu #41936 üzenetére
Mi szinte mindíg a feleségemmel motorozunk, Ő szokott fotózgatni hátul. A legjobban azt szeretem mikor kanyarban fordul hátra, hogy fotózza a mögöttünk jövő motoros haverokat. Persze hagyom nem szólok érte, inkább korrigálom, mert akkor ki fotózna, kamerázna.?
Picit kellemetlen de könnyen lehet korrigálni az ilyen kibillenéseket, még kanyarban is, legalábbis nem okoz nagy problémát.
Valamit valamiért.Volt olyan is, hogy elaludt hátul és azért billent meg. Persze a billenésre felébredt
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
fattyu
veterán
válasz polimorf #41939 üzenetére
nem mindegy a stílus aminél ez megtörténik.én ugye spótosan vezetek hogy úgy mondjam, és volt már 20 centi híján árok utas miatt. na akkor megáll leszáll ÜVÖLT hogy megdöglünk miattad te ustoba
Nekem két jó utasom volt. (most már ex)feleség meg egy adrenalinmániákus havercsaj. ők nem zavartak sokat/szinte semmit és jól csinálták a hátul ülést. mindenki más akit vittem csak egyszer ült fel. többször nem kellett....
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
.mf
veterán
válasz fattyu #41940 üzenetére
"mindenki más akit vittem csak egyszer ült fel."
Valamiért nem lepődök meg
"Spótos" -- szerintem megvan az kámikáze kategóriának isA múlt szombat éjszakai hideg ködben motorozással egy olyan frankó arcüregre megfázást szedtem össze, hogy még most is azzal szívok; erre most meg milyen szép idő lett volna a héten
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xaels
félisten
[link] ennek azért már elgurult a gyógyszere
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Itt az új dili a láthatóság jegyében? Shark SKWAL illetve LightMode
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #41945 üzenetére
Valahogy úgy szól a szabály hogy a járművön csak a gyárilag felszerelt és minősített világítás lehet, szerintem nincs szó arról hogy a sofőr nem világíthat
-
Xaels
félisten
válasz Something_ #41945 üzenetére
Passzolom, ezzel kapcsolatban valami benfentest kellene megkeresni. Egyébként nekem is bejön, mondjuk a LightMode nekem kicsit sok, de ezzel a sisakkal kiegyeznék a fa alatt De félek ez legalább 70-80k körül lesz minimum.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
PoLizei
aktív tag
válasz Something_ #41945 üzenetére
Nehogy a mögöttem jövő még bele is taposson a gázba, hogy átérjen a zöldön
P*L****
-
Laraxior
titán
Na... Hazaertem. Elkentem a szajat a kicsikenek. Magas fordulaton (6-8k) elegge rezonal a motor. Normalis? Tudom még mindig nem az igazi, de azert most mar elegge kapaszkodni kellett a kormányba. Sikerült kifogni egy nyugis szakaszt is, 150ig húztam. Idenre elég is volt a határ feszegetesbol. Majd jövőre nyáron, ill meleg aszfalton.
Most is meg reggel is kattogott a blokk amikor leallitottam a motort. Eddig nem...
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs