-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Laraxior #41199 üzenetére
Általában nem az idomzat bonyolítja meg a dolgot, és azért a hátsó sem olyan egyszerű. Hátsó kerék ki, kerékről lánckereket lehervasztani, első lánckerék deklije le, és a fő attrakció, az első lánckerék kirobbantása... majd az egész vissza. Simán bő egy, inkább másfél óra, de kettő is meglehet. A mennyi meg... nekem ismerősi kezdvezményes áron ment az előző kettő csere, a normált nem tudom. 6-8, nagyonmax 10?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
Úgy tudom, hogy ezt a láncot majd nekem kell kenni. Milyen időközönként kell ezt megtenni? Napi 50km-t megyek a motorral.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
vlevi
nagyúr
válasz Laraxior #41202 üzenetére
Akkor kell kenni, ha már nincs rajta az előző adagból, vagyis, amikor már fényes a lánc. Egy normális láncspraynál ez lehet 1000km is, de 5-600 minimum.
És a legjobb akkor fújni, amikor hazaérsz, és még meleg. Mert ilyenkor rendesen rátapad a láncra, és van ideje egész este rágyógyulni.
Ha csak megállsz a benzinkúton és ráfröcskölsz egy keveset, akkor az néhány km alatt lejön róla.
Esőben természetesen nagyon hamar lejön a spray a láncról. Esőben pont ezért felesleges fújni, mert egyrészt úgyis lejön, másrészt az eső ad a láncnak annyi kenést, hogy baja nem lesz tőle. -
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #41200 üzenetére
Azért ne drótkefével ugorjon neki senki a féknyergeknek Esetleg a nyerget tartó csavarok megtisztításánál lehet haszna ha be voltak kenve csavarrögzítővel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #41200 üzenetére
Azért a drótkefe azért elég erős, rohadtul nincs arra szükség a fék körül sehol. Még féktisztítóra sincs...
Sima brigeciol higítva, meg egy fogkefe minden lehoz mindenhonnan, és a fogkefével még jobban hozzáférsz.
Csillogtak villogtak a munkahengereim mindenféle komoly mechanikai vagy kémiai beavatkozás nélkül is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #41206 üzenetére
Èn a féktisztítóra/petróleumra szavazok. Ronggyal áttörlöm amit lefújtam,ennyi. Fogkefe/ecset is akad. Aki nálam többet tisztítja/bazirgálja a motorját,hogy tipp topp legyen az füllent. Nincs olyan túra,hogy piszkosan menjen haza,kivéve ha szakad az eső. Akkor meg másnap lemosom.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #41207 üzenetére
Én dettó.
A bogarakat is letörlöm max másnap nedves rongyal.
Van egy ismerősöm ő nem szokta lemosni a bogarakat, több mint 1 évig nem volt lemosva.
Erre valamelyik nap lemosta - aha csakhogy nem jött le maradéktalanul tiszta bogármaradvány a fényezés, egyszerűen kimattult a bogarak alatt. Megmarta a fényét. Erről ennyit...Én még a bőrruhámról is letöröltem a bogarakat max. hetente,.
Már felkentem elraktam télire meg is látszik rajta olyan mint az új.
Pedig van benne 10k km...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
Azért nem biztos, hogy a karmantyúknak jót tesznek ezek a mindenféle oldószerek. Én leszedtem a féknyergeket fékcsövestől, csap alatt lemostam fogkefével meg sima konyhai mosogatószerrel, lefúvattam kompresszorral aztán úgy vissza. A fém fékcsövek, Brembo pumpa meg a szinter betétek jótékony hatásaként elég jelentőseket lehet fékezni
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #41208 üzenetére
Még túra alatt is bogarászok.. Nekem is van ismerősöm aki elment 8-900km-t egy nap majd tojt rá,hogy lemossa a plexit.. Ecce lemosta azt csodálkozott,hogy lát. Biztos dilisnek néznek minket,de amikor majd el akarja adni az ember a szeretet gépét,akkor gondos ápolás/törődés kifizetődik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
"Olyan nyomásra, amit az adott gumi gyártója megad."
Na akkor most melyikőtökre hallgassak?"Kockásra van kopva."
Ránéztem, tényleg mintha lenne, de nyilván ezt egy hozzáértőbb szem tudná tutira mondani. Viszont a profilmélység szvsz még teljesen rendben van."És ne csak egyenesen és a pusztában menjél, menj a hegyekbe is kanyarogni, hogy máshol is kopjon a gumi, ne csak a közepén"
Tuti az előző tulaj koptatta ilyenre.
Komolyra fordítva: ha úgy adódik szoktam menni kanyargós utakra is, de egyrészt ahogy már írtam ismeretlen kanyaroknak óvatosan megyek neki így nagy mértékű döntés nem szokott lenni; másrészt mire odaérek a kanyarokhoz addig is 3-4x annyi belemegy egyenesből.Amúgy tegnapelőtt délután Feree13 kolléga útmutatása szerint fújtam a kútnál gyári +0.2bart...hittem én a mai napig, amikor jobban megnézve a matricát kiderült hogy nem bar-ban hanem kgf/cm2-ben van megadva az érték. De ahogy számoltam nincs sok eltérés a kettő között, olyan nagyot azért nem vétettem.
Szóval gyárilag asszem valami Dunlop volt a gépen, előre 2.25 hátra 2.5 szerepel a matricán, a +0.2-höz elől hiányzott 0.2, hátul 0.5. Mindjárt el is vittem arra a kanyarra ahol feltűnt a beesés és csodálkozva konstatáltam hogy ezúttal nem tapasztaltam; azt hittem csak azért nem mert 2-3 hete nem ültem a gépen és biztos nem mertem annyira hozzányúlni, de a tegnapi karika után visszafele direkt még valamivel gyorsabban is jöttem rajta a megszokottnál és most sem tapasztaltam. Akkor ezt hogy?Illetve ha már a gyártói előírást említetted megnéztem a korábban már linkelt cikkben szerepel-e nyomás és bizony de, méghozzá alacsonyabb érték mint amire én fújtam, ráadásul hátul kisebb mint elől, ezt tényleg így kell?
Archer!
"Aki komolyabban odafigyel a guminyomásra, érdemes szerintem vennie egy normálisabb mérőt, autónál is jól jön."
Tudsz ilyet mutatni?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #41212 üzenetére
Ja hogy ilyenre gondoltál! Azt hittem mérős pumpát tudsz ami (relatíve) pontos.
bob.zxr!
Nem, én csak közúton használom, de gondolom a pályán azért nem borulnak fel ennyire a dolgok hogy hátul többet eresszenek belőle mint elől; vagy de?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
Tanusíthatom, hogy Mosquito34 tényleg túra közben is takarítgatja a megállóknál a gépét. Tisztítókengővel a plexijét pedig alig volt rajta valami.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #41217 üzenetére
A hátul kisebben én is csodálkozok, alapból nagyobb nyomás kell, mindegyik guminál így van.
Biztosan jól nézted?
Én inkább azt mondanám hogy utcai használatra arra kell hagyatkozni ami a motornak az előírásai között szerepel.
Sokszor guminak nem is adnak meg. Nekem pl a PR3-on mindenhol azt írja a MICSELIN ( ) hogy a motor kézikönyvét nézzük.
Pályázás megint más oda úgy mész ahogy jólesik.Én amúgy ezzel mérek nyomást, mindíg otthon hidegen... link
Ha sok kiengedek belőle, ha kevés van pumpám, belefújok, majd újraellenőrzöm ezzel.
Ennyi.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
válasz canniball #41211 üzenetére
"Na akkor most melyikőtökre hallgassak? "
Szerinted melyik tudja jobban az adott gumi optimális beállításait: a gumi fejlesztője és gyártója, vagy a motorgyár, ami x évvel ezelőtt és egy teljesen másik gumira vonatkozóan adott meg egy értéket?
"Szóval gyárilag asszem valami Dunlop volt a gépen, előre 2.25 hátra 2.5 szerepel a matricán"
Legalább ezek az értékek nem olyan elborultak, mint a 2.6 és 2.9, ami az enyémnél van.
Az első okés, a hátsó szerintem egy kicsit lehetne alacsonyabb."Mindjárt el is vittem arra a kanyarra ahol feltűnt a beesés és csodálkozva konstatáltam hogy ezúttal nem tapasztaltam; azt hittem csak azért nem mert 2-3 hete nem ültem a gépen és biztos nem mertem annyira hozzányúlni, de a tegnapi karika után visszafele direkt még valamivel gyorsabban is jöttem rajta a megszokottnál és most sem tapasztaltam. Akkor ezt hogy? "
Naná. Feszesebbre fújtad, kevésbé lapult le, gömbölyűbb maradt a kopott közepe is.
A magasabb nyomás miatt gyorsabban és tovább melegszik, viszont a tapadási felület is kisebb. Amit linkeltél cikket, abban is ezt írják (csodálkoztam is, hogy ki tudja ennyire kiterhelni, de utána láttam, hogy Ágó írta... RIP)."ráadásul hátul kisebb mint elől, ezt tényleg így kell? "
Igen, pályára így szokás: elől "magasabb" (pontosabban kevésbé alacsony) nyomás, hogy a gumi keskeny maradjon, könnyen forduljon; hátul alacsonyabb, hogy a kigyorsításnál legyen elég tapadó felület. Nézd meg pl. ezeket a slickeket, pályára hidegen első 2.1, hátsó mindössze 1.0-1.1 bar
Persze utcára ez túl alacsony. Ott nem kap ekkora terhelést, nem melegszik annyira fel, hogy az üzemi nyomást és hőmérsékletet elérje.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
Hulye kerdes jön, de volt mar olyan h valaki elborult a menetszeltol? Hazafele menet nagyon feltem pedig csak 90-el jöttem, de nagyon durva oldal szél volt Nekem nagyon uj a dolog még, de amikor szakadó esőben mentem dolgozni első alkalommal akkor nem féltem ennyire. Szabályszerűen tolt oldalra, aztan ahogy elkezdtem ratartani, vagy jött szembe valami es megszunt, es utana a nagyobb löket, vagy csak siman voltak olyan helyek ahol baromi erős volt. Volt h lelassitotam 60-ra
Kicsit szegyelltem is magam mert még a varosban előre tolakodtam a lámpánál, utana meg az egész sor miattam lassítottMegint hallottam azt a nyikorgo hangot de most nagyobb tempónál, es ahogy kicsit behuztam az első féket elmúlt. Tényleg elofordulhat h bekerul valami a tarcsa es a betet közé?
Bocs a sok hülye kerdes miatt
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #41220 üzenetére
Eldőlni a menetszéltől nem fogsz, max ha nem dőlsz rá, nem tartasz ellent akkor lesodor az útról és akkor esel el.
Rá kell dőlni be kell dőlni mintha kanyar lenne. Ennyi.
Éa olvasni kell a környezetedet a fákat az út szélén nézni, ha kiérsz a fák mögül akkor számíthatsz az oldalszélre, persze csak ha alapból már előtte is érezted hogy néha elkap.
Amúgy én ilyenkor ponthogy gyorsítani szoktam ugyanis minél gyorsabb vagy annál stabilabb is, annál nehezebben sodor el valamelyik irányba. Szóval engem ha meglep akkor gáz és rádőlés. Mindig segít.
A fékhez meg elég valószínűtlennek tartom hogy beragadjon valami... ott valami más a bibi szerintem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
válasz Laraxior #41220 üzenetére
Ezért kell legalább 250-350kg-os képet venni, Ilyen súlyú gépen alig észrevehető az oldalszél. Ezért sem vettem szöcskesúlyú gépet, sőt most már tervezgetek egy a jelenleginél is 100kg-al nehezebbet venni, mondjuk nem csak a súly miatt, inkább úgy érzem, hogy kinőttem a jelenlegit. A jelenlegi 250kg, amit kinéztem az meg 330kg. Na az már még kevésbé érzi meg az oldalszeleket.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Laraxior
titán
válasz polimorf #41223 üzenetére
Az enyém 234kg. Annyira nem pehely... mondjuk nem is egy cruiser súly. ..
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
válasz polimorf #41223 üzenetére
"Ezért kell legalább 250-350kg-os képet venni, Ilyen súlyú gépen alig észrevehető az oldalszél. "
Bikaszar. Nem csak a tömeg, a felület is számít.
Larax, figyi, a legjobb tanács, amit adni tudok: menj el valami vezetéstechnikai oktatásra (akár ingyenes, akár fizetős; tavasszal pl. a Safety-s képzésekből az OBB 10k-s kedvezményt ad), majd menj sokat számodra kényelmes és biztonságos körülmények között, nem elfelejtve, néha finoman gyakorolgatva azt, amit a képzésen tanultál; ha teheted, valamikor egy kisebb pályára is nézz ki olyankor, amikor kevesen vannak. Az első 1000, majd 5000 km után visszaemlékezve, hogy hogyan vezettem a legelején, azon csodálkoztam, hogy hogyan úsztam addig meg nagyobb baleset nélkül. Helyes elmélet, rutin, gyakorlás.
Szélhez: a legrosszabb az, amikor impulzus-szerűen ér alacsony sebességnél. Pl. hídon. Ahogy Feree is írta, sebességgel nő a stabilitás (persze ésszerű mértékig). Kis rádőléssel lehet korrigálni. Arra vigyázz, hogy szeles napon mindig nagy oldaltávolságot tarts, meg amikor szeles részről szélvédett helyre mész és megszűnik a nyomás oldalról (pl. kamion, híd, stb.)
Bogyo: ismerem az érzést... nekem egyszer kanyarban volt ilyen, én hegyre fel baloson, nyerges vontató hoszú pótkocsival lejtőn le. A kanyart olyan sebességgel és ívvel vette, hogy az én sávom felét is elfoglalta. Amikor megláttuk egymást, akkor én korrigáltam sáv szélére ki, ő meg húzta beljebb az elejét a saját sávja felé. Igenám, de ettől a manővertől a pótkocsi elkezdett felém dőlni... elég hosszúnak érződött az az 1-2 másodperc...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
Én nagyon sokat megyek motorral, egy het alatt tulleptem az 500km-t. Csak még újak ezek a dolgok, bazi nagy oldalszel, meg maga a nagy sebesseg (100+). Volt már hogy elém kanyarodtak, elém léptek, pedig csak egy hete van meg a motor, de elég jol le tudtam reagálni. Bár fogalmam sem volt h melyik sebessegben volt a motor amikor nullára fekeztem, de elindulni mar raertem, a megállás es a kikerules volt a lényeg. Persze még odébb van az, hogy elmondjam, hogy tudok motorozni, de betartom a sebesseghatarokat, es nem szambazok az autók között. Elég sokat számít, mert úgy vettem észre, hogy a normalisan közlekedő motorosokra jobban figyelnek, es emberszamba is vesznek.
De egyébként megfordult a fejemben h visszamegyek a rutin pályára parszor körbe gurulni, dontogetni a motort, hogy mennyit bír, meg én is"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Archer
őstag
Az igazán nagy orkánokban (amikor már a kocsikat is löködi) párszor engem is megijesztett már az RR de a kisebb szeleket fel sem veszi. Ha nagyon lökdös, kicsit összébb görnyedek meg gyorsítok aztán úgy egész elviselhető. Kamionokkal valóban vigyázni ha a szél felőli oldalon jönnek.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
mf.nek igaza van a felület sokkal többet számít mint a motor súlya, persze nem az hogy simsonnal mész vagy 1400GTR-el de 20-30-50kg-ok nem számítanak annyit mintha pl rajta van a motoron a 3 doboz.
Ha fel vagyok dobozolva sokkalkönnyebben elkap bármilyen szél. (Menet, oldal, akármi.)"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Something_
őstag
Nah, motor eladva, vasárnap megyek megnézni/megvenni az RR-t.
Ismerős pont rakott fel egy képet egy F4-ről, amit most vett rendbe rakás céljából. Gyorsban kértem is tőle egy találkozót, hogy megnézzem milyen az üléspozíció. Elsőnek annó az F4-be szerettem bele annó :-)
Teljesen kényelmes, rosszabbra számítottam. Furcsa volt, hogy hosszúnak tűnt rajta ülve, habár RR-nél pedig elvileg az lesz fura, hogy látom az elejét. -
Polemius
aktív tag
Így esőben nincs sok kedvem kimenni a garázsba a gyárit megnézni...
Ezek a tükrök a két oldalon szimmetrikusak ugye? Mármint simán át lehet forgatni bal/jobb oldalra, nincs belőlük külön balos/jobbos?[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Az normalis h a fekbetetek hozzaernek a tarcsahoz? Olyan surlodo hangja van... amikor letolta a szerelő a padril h megnezze a fekbeteteket akkor hallottam.
Ma viszem lanccserere, jo lenne megtudni mi nyikorog elől. .. biztos h valami elöl a kereknel mert lelassitottam es odahajoltam menet kozben es amikor gyorsitottam akkor lehetett hallani h gyorsabban csinalja, aztan elhallgat.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Akkor kerekcsapagy lesz... mas mozgo alkatresz nincsen elöl. Fasza ^^
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
válasz Laraxior #41240 üzenetére
Ne idegeskedd túl. Minden motornak van valamennyi mechanikus zaja, teljesen normális is lehet. Ha kerékcsapágy lenne, nehezen forogna az első kerék, nehezen tudnád tolni, a szerelőnek ez egyből feltűnt volna.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
Elvittem a szerelohoz. ... tenyleg kerekcsapagy. Szimmeringgel egyutt csereltek. 18k forint. Es akkor még a lancot is le kellene ujabb 8k kb, arra még nem kaptam konkrét árat. De folyamatban.
Muszáj, mert idén még 1000km-t bele akarok tenni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz -Mosquito- #41243 üzenetére
Elhoztam a motort, 18-at fizettem összesen. Tehát ebbe benne volt a lánccsere is
Olajat mennyire macerás otthon lecserélni? Mert megcsinálnám magamtól, mivel olajat tudok kedvezménnyel vásárolni.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
pakriksz
őstag
válasz Laraxior #41244 üzenetére
Hát azt kb az oktatáson is meg kéne nagyjából mutatnia az oktatónak. Alul le kell szedni valami dugót, aká egy tálat amibe bele megy a régi olaj, megdöntögetni kicsit a motort, lezárni, majd föntről mehet bele az új.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-Mosquito-
őstag
válasz Laraxior #41244 üzenetére
Így már más a leányzó fekvése. Van érzéked,esetleg egy manualod,szerszámod és volt már kezedben villáskulcs is akkor nem nagy ügy. Sporolnál 3-5eFt. Én első körben inkább elvinném szerelőhöz,csinálja meg előtted,közben figyelsz/kérdezel/tanulsz. A következőt már saját magad is megcsinálhatod. Szerintem.
Pakrisz:
Aham.. Ahány motor/robesz annyi féle csere van mondhatni. Burgi 650-ben 3olajat is tudszd cserélni. Motor/váltó/szöghajtás. Nagyok is már belebuktak,hogy kettőt leengedtek,egyet tőltöttek fel.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Laraxior
titán
válasz -Mosquito- #41246 üzenetére
Kaptam teljes manualt az előző tulajtól. Minden ki van nyomtatva, elég sok is, de majd kikeresem, hogy mit és hova kell tölteni.
Lesz hétvégén vezetéstechnikai tréning, asszem elmegyek, kicsit ismerkedni a motorral jobban, ha jobb idő lesz."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Laraxior #41247 üzenetére
Én mindig az olajszűrő leszedésével szívtam. Aztán rászántam magam és kemény 2200ft-ért vettem egy láncos leszedőt, így nem egy bonyolult mutatvány. tál a motor alá, olajleengedő csavar kiteker, megvár míg olaj kifolyik, szűrő ki, új szűrő be, csavar aljára visszacsavar, olajjal feltöltés, beindítás, 30másodpercig járatás, pár perc várás, olajszint ellenőriz. Ennyi címszavakban.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Pocee
senior tag
előtte érdemes járatni a motort hogy az olaj bemelegedjen/híguljon,sokkal jobban kifolyik,nem kell fél órákat várni,hogy kicsöpögjön.
Mr.Brightside
-
Laraxior
titán
Ha hamar indulok indítás után, akkor normális, hogy a szivatót menet közben tolom vissza?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Politika
- Linux felhasználók OFF topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Wise (ex-TransferWise)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs