-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Ti mennyivel kenitek esőben vizes úton? Ma egesz nap szakadt az eső. Kicsit magabiztosabban jöttem mint szoktam, de tulzasba se akarom vinni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
válasz Laraxior #41301 üzenetére
Még szinte el se kezdtél motorozni, ne akard egyből a pofonosládát feszegetni.
Ismétlem, az első ezren még csak ismerkedjél a motorral. Szard le, ha mások szerint lassú vagy, majd kikerülnek (hagyj hozzá helyet, lehetőséget). Őszi esőben duplán könnyű elesni, a nedves falevelek elég csúszósak. Az aszfalt hideg, a gumikat az eső is hűti, tehát a tapadás alacsony. Esőben a fékút is sokkal hosszabb, mert a gumi mellett a fék is jobban csúszik. Ez az időszak a pofonosláda feszegetéséhez a lehető legrosszabb.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
pakriksz
őstag
Hú ez de tekert km órának tűnik... valahogy 11 éves motortól 17 ezer km nagyon irreálisnak tűnik.
Nakedet vennék legszívesebben (jobban néz ki meg talán a bütykölésnél nem kell idomokat szedegetni), viszont nem sok van belőlük.
Ez jónak tűnik, a tank horpadást leszámítva... ott nem is érdekelne az esztétikai hiba, de az a horpadás elég közel lehet a rajta ülő combjához, és talán kényelmetlen lehet :\Ez pedig elég fura a kipufogó bütykölt az nem ritka mert a többség szerint túl halk ez a motor. De a kormánynál azok a rozsdásnak látszó nem éppen gyárinak látszó izék... olyan "lehet hogy megy, de műszaki vizsgán tuti belekötnek" járgánynak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Laraxior
titán
80km/h-t takar az a magabiztosabb kijelentés, es 700km-nel járok Nem szaguldozom én, mindenhol betartom a sebessegkorlatot, sőt még alatta is megyek. Az első heten főúton 50-el jöttem végig, erre értettem, hogy "magabiztosabban"
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #41300 üzenetére
Háttérben figyeltem, de nem írtam. Nagy átalakulások vannak nálam motorozás terén, de most még nem számolnék be róla, majd ha itt lesz az ideje. Viszont túlestem idén életem első motoros perecén (nem, bajom nem lett, egyébként pályán, eringen történt a szüzesség elvesztése ). Ezzel is összefüggésben vannak a változások.
Visszatérve a szívatóra: régebbi injektoros hayabusán meg pár suzukin sőt dukin is van szívatókar...de állítólag másképp működik, mint a hagyományos karbis szívató...ha jól értettem olyasmi mintha gázt adnál neki, így gyorsabban bemelegszik. De nekem sem tiszta teljesen.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Xaels
félisten
[link] Úgy látszik a piac diktál. Első ránézésre tetszett, de aztán jobban átgondolva nem kéne. Sokkal inkább egy klasszikus VN750. V4-es kardános masina, az férfiaknak való.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #41307 üzenetére
"Nagy átalakulások vannak nálam motorozás terén... Viszont túlestem idén életem első motoros perecén... Ezzel is összefüggésben vannak a változások."
Kitalálom: a további bukások megelőzése érdekében trike-ra cseréled a gépet.Komolyra fordítva: jó hogy nem esett bajod; és a vas hogy van?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pakriksz
őstag
válasz canniball #41305 üzenetére
hát az nem fog menni, max az én hozzáértésem amit összeolvastam az utóbbi évben, mert az ismerősi és baráti körömben én vagyok az egyetlen motoros.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #41309 üzenetére
Egy idom kivetelevel az osszeset javitani kellett. Tank sertetlen, elkopott a fix labtarto, kormanycso gorbult, tukortarto gorbult, plexi osszetort, eltort az egyik hatso kapadzkodo. Minden mas sertetlen. Siman kiment alolam lapon az M5 Interact, pedig meg nem is forsziroztam. Draga kor volt es nincs ujrafujva meg.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Polemius
aktív tag
válasz pakriksz #41303 üzenetére
Úgy látom, 5-600 körül keresek SV-t.
Miért nem első vagy második gazdásakat nézel?
Esetleg ezt, (régirendszámos, nem mostanában importált)?
Amiatt szerintem ne aggódj, ha még karburátoros. Eleinte én is nézegettem SV-ket, mindenki azt mondta, hogy nem kell tőle tartani. (Aztán mást vettem, de ez nem releváns.)Csak SV ami szóba jöhet?
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #41312 üzenetére
Hajajj, akkor ez nem volt egy olcsó mutatvány.
Polemius!
Az első linken lévő szintén oda volt már csapva, és sanszos hogy a ketteske is (persze ettől még lehetnek jók, csak valaki olyannal kéne megnézetni aki ért hozzá).
Az utolsó linken lévőn pedig az utolsó (rendszámos) kép nem ahhoz a motorhoz tartozik, nem is értem hogy kerülhetett oda.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #41316 üzenetére
Alapjában véve nem rossz gumi, de "kezdőknek" és profiknak pályára nem ajánlott (más-más okokból), igazából nem is arra van, arra ott a racetec interact. Utcai használatra tökéletes gumi, főleg esőben csak jót tudok mondani róla és nem is kopik vészesen még 143 lóval sem.
Sajnos a fehér aszfalt+hidegebb idő kombó nem jött be neki, nem is volt jól bemelegítve valószínűleg...hringen tavaly a forróságban simán küldtem neki, előtte eringen is, kakucson is, és akkor olyan volt mint a rágó, úgy tapadt. Bár egyszer korábban ilyen melegben is sikerült úgy megcsúsztatni kecsón kifele kanyarban a hátulját, hogy azt hittem már ilyen helyzetből nem lehet kihozni. Sőt nem is gondoltam, h annyira meg lehet fektetni ezt a motort, annyira kiment a segge lapon, de visszahoztam...igaz highside gyanús volt, de fent maradtam Szóval utcára nem beszélnék le senkit erről a gumiról mert tényleg jó.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Something_
őstag
Izgulok. Ma megyek megnézni/megvenni az RR-t
-
Sianis
addikt
válasz Something_ #41320 üzenetére
4 db adásvételit vigyél! Minimum.
-
Something_
őstag
válasz Sianis #41321 üzenetére
Ha meg is veszem úgyis foglalózás lesz először, mert nincs rajta most vizsga. Plusz akkor már megcsináltatom az olajcserét, plusz kéne gumi, de fogalmam sincs mit kéne rárakni. Sport? Utcaisport?
Szimpatikus az M7 RR, de nem tudom mi lenne a jó választás.
Mivel főként kisebb távokat fogok menni (15 km), így gondolom olyan gumi kéne, ami gyorsan bemelegszik és a szar úton is jól tart.Plusz nem lenne rossz elvinni a Karasnába átnézésre, habár ismerős az eladó, csak ugye nem használta a motort.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #41322 üzenetére
Nézd...
Én használtam BT21 sporttúra gumit és az M5 Interactot, ami egy jóval sportosabb gumi. Nagy különbség nincs hétköznapi közlekedésben, az M5 esőben jobban tapad, két személlyel sem csúszkál, és jobban is dönthető mert más a profilja. A BT21 mocskosul kemény keverék volt, alig kopott, de nem csúszott, pedig voltam vele pályán is...ésszel ott is simán lehet vele élvezetesen kanyarogni, persze feszegetni nem annyira jó a határait, ahogy az M5-nek sem.
Nagyban függ a csuklótól minden. A BT21-et teljesen kezdő utcai motorosként használtam és sosem éreztem, hogy szar lenne, persze óvatosabb is voltam, de nem volt egy új gumi már, hibátlanul tette a dolgát. Azt hittem sosem kopik el. Az M5-tel keményebben bántam, meg lehet azt is csúsztatni utcán, de lehet kerékre hozni pályán kanyarból kifele ha parasztból csavarod neki, anélkül hogy elforogna.Szóval szerintem kicsit túl nagy a hype a gumitéma körül. De ez csak az én véleményem. Sógorom Hayabusán használ M3-at és teljesen jó, néha nyélen lemegy ide-oda és még mindig bőven van rajta, meg városban használja, pályán nem, és így is jól bírja. Szóval szerintem valami sporttúra megteszi, vagy amire pénzed van...vagy vágott slick, ahogy .mf csinálja, költséghatékony és jól tapad, igaz nem is legal.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ujskodas
tag
válasz pakriksz #41303 üzenetére
"
Hú ez de tekert km órának tűnik..." igen. 17 ezernél már volt lánccsere." Ez pedig elég fura " ez valami összegányolt szar. egyedi festés, mert valószínű szarrá volt törve, emiatt lehet a full béna kipuff is.
" Injektoros motoron vajon hogy állított karbi szinkront? " ugyanaz a véleményem, mint az előzőről.
Nézz rendes motort.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Herczi
senior tag
Akit esetleg érdekel amazonuk-n akciós a Dainese Cage dzseki, legalábbis 50,54-es méretben. Ahogy néztem ez egy jó ár, bár tény, hogy nem értek hozzá. Rendeltem is egy 50-est, remélem jó lesz.
-
pakriksz
őstag
válasz Polemius #41314 üzenetére
Injektorost vennék, ha már a 21. században vagyunk(meg a fogyasztás miatt is), ami 2003-as évjárat óta van. Az első gazdásnál van egy ilyen hogy "Kuplung és első gumi cserére szorul." hát a kuplungcsere nem tűnik vonzónak
Nem csak SV, bár a széles nyomatéktartomány vonzónak tűnik, és jóval nagyobb belőle a használt választék mint a többiből, csak leírva láttam hogy "sok 600-as honda van a használtpiacon", ha rákeresek elég kevés van. De valahogy nem találtam hasonló árban hasonló motort. A 600-as hondák rohadt drágák, a banditok meg annyit fogyasztanak mint egy autó
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #41326 üzenetére
GSX-F? Ezek is vannak kb felmillioert. Vagy inkabb utcait szeretnél?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
pakriksz
őstag
válasz Laraxior #41327 üzenetére
Ahogy nézem a GSX ugyan az mint a bandit, csak idomokkal, tehát ott is befigyel a nagyon durva autószerű fogyasztás, ami sokkal több a hasonló hondáknál, kawáknál és a többinél. (ezekben benzinkályha van vagy mi, néztem régebben az újabb injektoros változatokat is, és ugyan az a fogyasztásuk )
Egyébként az SV-kről csak furcsaságokat linkeltem, van ám ott azért sok normális is.
Ez nagyon jónak néz ki
(ennél a típusnál a kipufogót nem kell nézni, mert szinte mindenki szerint túl halk, ezért cserélik, viszont csak csővágással lehet mert egybe van a dobbal a cső, máshogy nem lehet leszedni az eredetit)[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Polemius
aktív tag
válasz pakriksz #41326 üzenetére
"a banditok meg annyit fogyasztanak mint egy autó"
Autója válogatja.
Én banditnál kötöttem ki (600-as, karbis, 2002-es, naked), 3000 km alatt 5.341 az átlag, 4,836-5,863 a min-max. Városban mentem ennek nagyobbik részét.
Az S verziók valamivel kevesebbet esznek, bár úgyis főként rajtad múlik mennyit hörpint.Milyen fogyasztásra számítasz az SV-től?
Szerk: SV esetén figyelj oda, hogy az idomos meg a naked verziónak más az üléspozíciója! Nekem a 185 centimmel az S kényelmetlen volt.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz pakriksz #41328 üzenetére
Én most vettem a GSXF 750-et. Első motor, tehát rutinom sincsen a motorozásban, se a használatban.
Eddig 700km-t mentem vele, és 5 literes fogyasztás jött ki. Az autóm 10-12litert eszik, amióta megvan a motor egyszer indítottam be az autóm
Van itt más is akinek GSX 750F-je van, és ők 4.5-es fogyasztásról is mesélnek. Ennyi azért vagy dízelből hozható ki, vagy nagyon ratyi motorral ellátott benzinesből, amit nem neveznék autónak. (Fiat Punto, Suzuki Alto stb hasonló kis kasztnis szappantartók)
Tény, hogy oda kell figyelni, ha ilyen fogyasztást szeretnél a nagymotoroknál. Szerintem. De ha a fogyasztásra mész akkor robogó"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
válasz pakriksz #41326 üzenetére
"Injektorost vennék, ha már a 21. században vagyunk(meg a fogyasztás miatt is)"
Karbis ZX6R 2001-ből
Szóval sportmotor
38k km, amiben van párszáz km ringezés, párezer autópálya, a többi normál út és autóút döntően lakott területen kívül (azaz kb. 60% alsóbbrendű út lakott területen kívül, 25% lakott, 10% autópálya, 5% egyéb: földút és ring). Van benne városi dugóban állás és pirostól pirosig gáz-fék ökörködés is.
Erre a teljes nagyátlag: 5.5 lSzóval egyáltalán nincs az a nagy különbség.
Továbbá: a fogyasztás leginkább a vezetési stílustól és csuklótól függ. Volt már nekem 4.7 és 6.5 is.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #41317 üzenetére
Sajnálom, hogy így jártál (tudom, menjek a sajnálatommal a... ), ahogy képről emlékszem, nagyon szép állapotú volt a motorod. Viszont ha találsz egy ügyes festőt meg egy műanyagost, szinte észrevehetetlenre meg tudják csinálni, az a lényeg, hogy fontosabb szerkezeti elemek nem sérültek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
pakriksz
őstag
válasz Polemius #41329 üzenetére
persze hogy autója válogatja, az enyém is 10 liter körül eszik, de az nem is mai darab
Nyilván attól függ mennyit eszik hogy hogy mész, de ahogy látom, az injektoros sv650 elvan akár kerek 4 literből is ha okosan használják. Na meg az injektor mellett szól az is, hogy nem akad fel az úszó, nem kell szinkronizálni, meg nagyon állítgatni sem, bár páran mondják hogy az injektor csere az drága mulatság, de hát a nyugati autókban a 80-as évek közepe óta kizárólag injektor van, és nemnagyon hallottam ezzel kapcsolatos problémákról, motoroknál is karbis problémákról hallok.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #41332 üzenetére
Nem volt tökéletes állapotú, de jól állt neki a távolság Nem mondom, hogy nem zavartak az apróbb esztétikai hibák, de tudtam, hogy egyszer eljön az idő, amikor megtörténik a perec. Azt is sejtettem, hogy ez idén fog eljönni, mert tavaly már voltak neccesebb helyzetek...
A műanyag rendben van már, szépen megcsinálták, de lefesteni gyári színre (ez ugyanis többrétegű brill szín) szép minőségben, jó anyagokkal, 3x lakkozva, az bizony 100+e ft-os móka.
Jobb lett volna egy pályaidom azonnal, olcsóbb lett volna, mint ezt most helyrerakni: a műanyagozás 40e ft volt azt hiszem, tükörtartó konzol 15e, lábtartó (csak amin taposol) azt hiszem 7e, bontott kormánycső 5e, kapaszkodó 5e, új MRA füst duplabubi plexi 24e...és akkor azért látszik a perec nyoma a tükörházon meg az indexen is, de legalább nem törtek...na ehhez add hozzá a festést...pályaidom minden sz.rral bőven kijött volna. Mindezt okulásképp írom le másoknak. És én még jól jártam, mert a ruhámnak nem lett baja, illetve eltörhetett volna a lámpa (100 euró bontottan), a víztartály (idom mögött van pont) amelyek a bal oldali dőlésnél elég gyakran megtörténnek."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hadd cáfoljalak meg.
4 liter...kár hogy így nézzük ma a motorozást, de ha élvezeti eszköznek veszi az ember, akkor úgyis fogyaszt, ha húzza. A túra más persze, illetve ha csak közlekedni kell, az is. De utóbbira robogót kell venni, az elvan kevesebből is.
Úszó fennakadás? Előfordulhat, igen...de nem sűrűn. Időnként nem árt kitakarítani.
Szinkronizálás: injektorosnál is kell a pillangószelepet szinkronizálni, csak szívócső szinkronnak hívják.
Injektor csere valóban drága, de a karbiból könnyebb bontottat szerezni és újraépíteni, ha baj van. Illetve az injektor egy nagynyomású szelep, ugyanúgy kopik, változik a porlasztott üzemanyag képe, ugyanúgy igényelhet ultrahangos tisztítást.
Autó injektor: pedig sajnos elég sok baj van ott is. Akár ide vehetjük a dízeleket is a nagynyomású rendszerek hibáival, de a sima benzines injektor is be tud "pisilni", szóval kismillió hiba van ott is, sajnos. A lambda és a különböző érzékelők hibáiról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
KoVee84
senior tag
Van itt valaki szlovákiai magyar valaki ha jól emlékszem.
Kellene nekem szlovák használt autós/motoros oldal linkje. (vmi hasonló, mint nálunk a hahu)Ezer hála előre is!
-
fattyu
veterán
válasz pakriksz #41333 üzenetére
nem autója és nem motorja válogatja hanem csuklója meg jobb lába.. 900as hondám van és elvileg 6 körül eljárna. nem eszik 10 alatt mert tépem neki mint az állat. az hogy egy banditszerű izé többet eszik mint egy hasonló kategóriás másik márka nettó baromság.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
canniball
nagyúr
válasz pakriksz #41333 üzenetére
"...az injektoros sv650 elvan akár kerek 4 literből is..."
Annyi nekem sosem volt, még akkor sem amikor ismerkedtünk és nem mertem húzni neki. Ha tényleg ennyire a fogyasztás a lényeg akkor ahogy a többiek is írták: robogó; vagy 125ccm 4T, az tényleg keveset eszik.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
pakriksz
őstag
válasz vendingo #41345 üzenetére
ott a kulcsszó "karbis" a legtöbb motornál akkor is ha az egész blokk ugyan az, egy injektor -1 litert simán jelenthet a karbihoz képest.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #41339 üzenetére
Telejsen egyetértek veled.
És emléxem amikor anno integra is mondogatta hogy mi a f@sznak számolgatjuk mennyit eszik a gép, nem az élvezetért motorozunk... Így utólag nagyon igaza van, meg neked is.
Én is azóta láttam be mióta megvan a vfr, egyszerűen lesz@rom mennyit eszik úgy megyek vele és akkor amikor én szeretném különben feleannyit nem ér az egész hóbort, már egy éve nem nézem a fogyasztást.
Egyszerűen megöli a kedvedet hogy amikor van egy zsíros egyenes, akkor azért nem húzod el neki mert mennyit beszippant.
EZT a sportágat NEM SZABAD fogyasztásra nézni, ha spórolni akarsz a benyón akkor 50-80-as robi ennyi.
A motorozás meg nem arról szól hogy a 650-es 2dl-el kevesebbet eszik mint egy 900-as.
Srácok motorozzatok ne fogyasztást számolgassatok. Csak egyszer egy tank benzint próbáljatok meg úgy elhasználni ahogy nektek jólesik."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
Nah, kedden szerintem elhozom, csak kap egy gumiszettet, olajcseret es muszakit.
Metzeler M7 RR-t akarok, kekholdat majd felhivom, hogy van e keszleten. Hetfo, max kedd delutanra kell szereznem egy szett gumit. -
Archer
őstag
válasz Something_ #41348 üzenetére
Hát ebből nem sokat látni Mindenesetre az indexes tükör utólag fabrikált dolog, ahhoz már kellett egy kis forrasztás meg fúrás.
Daywalker: nagyjából képben vagyok az árakkal, tényleg csak bontós cuccokkal érdemes építkezni ilyenkor, a gyári új az horror. Most már tele van az ebay harmad/negyed áron kínai meg mindenféle utángyártott cuccokkal de eléggé kérdéses a minőségük. Annyira meg azért nem olcsók, hogy az ember random rendeljen párat próbának. De amikor egy darab gyári idomcsavar 1k, egy kormánycsutka meg 25k, ami gyakorlatilag egy darab cső, meg hasonlók, akkor nem csoda, hogy elkezd az ember alternatívákat keresni. Lámpa, hűtő meg társairól már ne is beszéljünk, NASA árfolyam.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs