-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #41797 üzenetére
16.05-kor elment 3 túragép mellettem Dusnokon, Pest irányába. Intettünk is egymásnak. (Megálltam kinyújtózni és cigizni egyet)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
Ha csak át nem festette.. [link]
Ma sokkal rosszabb idő volt,tegnap melegebb volt,nem volt köd,felhők. (nappal) Még ~1hónapot elgurulok,48ekm szerviz is mindjárt meglesz. Szeretném friss olajjal lerakni a technikát. Erdélybe hová? Fogaras,Transalpina? 3-4nap alatt kényelmesen meg lehet csinálni. Tavasz? Remélem már februárban itt lesz.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #41802 üzenetére
Akkor ezt benéztem
Ehhez képest én tegnap délután és este sűrű köddel, hideggel, és plexit és szemüveget kívülről beborító páralecsapódással találkoztam, ma meg csak felhős volt (eddig). De tény, egyik sem az a szívetmelengető jó idő.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #41794 üzenetére
A nadrágot is a Lidiben vetted? Olyat nem láttam az újságban (sem).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #41797 üzenetére
Sajna nem, én már téli álmot alszok.
Idén én is már 10k km felett vagyok, ennyire futotta, összességében elégedett vagyok a szezonnal, jövőre sem fogom kevesebbel beérni...Symbian:
jövőre én is új sisakba kell húznom a fejem. Az enyém 4 éves volt soksok km-rel és 2 leeséssel. Kiszolgálta magát. Szerettem, én már kinéztem a következőt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #41807 üzenetére
Ezek szerint nem figyeltem eléggé...
Kíváncsian várom a holnapi tapasztalatokat!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #41809 üzenetére
Ja kérem, élni tudni kell! De én a nadrággal kapcsolatos tapasztalatokra gondoltam.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
BoB
veterán
-
-Mosquito-
őstag
A szemüvegeseknek ez most kifejezetten rossz kombináció volt. Most a héten,hétvégén jobb idő lesz. Szerintem gurulok is egyet majd.
Feree:
21eKm járok idén,remélem jövőre lesz ez még több is.
Type-R:
Ismi motorja,jó lesz?
Kérdés az,használod is e vagy csak dísznek van?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
Az a baj ezzel hogy egy nagyon fontos védelmi eszközről beszélünk, tudom hogy nem olcsóak, de lehet hogy akkor kihagynék a helyedben inkább két túrát, és vennék egy sisakot, (40-50k-ért már elég komolyat lehet kapni.)
Érdemes átgondolnod ezt mégegyszer szerintem.Musquito:
nemsemmi, nem vagy egy kocamotoros.
Bárki bármit mond a legtöbb tapasztalat a km-ekkel jön meg. A helyzetek megoldásával, stb. stb.
AKi ennyit megy egy szezonban annak van gyakorlata. Ennyi.
De szerintem 6-7k km is elég jónak számít egy szezonban...
10 felett nagyonsokat motoroztál, 20 felett meg egyszerűen csak OWNED.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
citkar
addikt
válasz -Mosquito- #41813 üzenetére
21 ezer km valóban jó sok, én 12-14 ezer között lehetek valahol. De hátha jövőre több is összejön.
-
Something_
őstag
Gyááh, leteszteltem a lidl-s futógatyát, nem rohadtam be, nem fáztam, de baromi meleg volt, ergo ha fel sem veszem, akkor sem fázom.
Voltam eredetiségvizsgán, motort átíratni és a karasnában. Póló, Tornado felső + bőrkabát. Hát elég rendesen berohadtam, szóval jó idő van
Le kellett vennem a rendszámomat, sikeresen eltörtem két helyen is, de 600 ft-ért vettem egyet a Karasnában.
Megvettem a kesztyűt is, brutál meleg, plusz vízálló. Tény, hogy nem ért ennyit, de a tököm fog mászkálni jobbra balra. Habár a héten 17 fokokat mondanakNem értem, hogy a kesztyűknél miért nem szokás a csuklóhoz is rakni kemény-protektort..
-
Laraxior
titán
[link]automata fék jöhet motorokra.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Type-R
őstag
válasz -Mosquito- #41813 üzenetére
természetesen használom
első motornak vettem, két szezon alatt sajnos csak 15000-et tudtam bele tenni
-
.mf
veterán
Ugyan már, itt vannak a szezon végi leértékelések.
Pl. most nemrég rendeltem egy Louis SRX5-öt: azon ritka darabok egyike, ami üvegszálas (és teszt szerint elég jó is a védelme), dupla-Ds és napszemüvege is van; és most az utolsó darabokat 80 EUR-ért akciózzák ki
(de persze hátrányai is vannak: szemüveghez kicsit szűk, a plexi könnyebben karcolódik és az átlagosnál valamivel hangosabb...hosszú fejem miatt a szemüveg remélem kevésbé probléma, füldugót úgyis szoktam használni, csak a plexi... lehet szerintetek fóliázni?)
Ha napszemüveg nem kell, akkor csak simán üvegszálast még talán ennél is olcsóbban találni. De ha nincs is, ez is durván jó ár egy korrekt bukóért.Mosquito: irigykedek
Feree: mennék én is ennyit, csak idén február óta egy nap szabin sem voltam
A rutin igen sokat számít, de messze nem minden. Megyek nagynéha csoportosan túrázni is, és néhány tapasztalt túrázó is úgy ül a motoron, hogy rossz nézni. Vagy karót nyelve, vagy akár még rosszabb, a motort dönti jobban, a teste marad egyenesben... A tapasztalat önmagában nem elég, ha nem a jó elméletre épül. Helyes elmélet, pályás határfeszegetés, közúti tapasztalat, és talán még az off-road tapadás-hiányos közege is, szerintem mindegyik kellene mindenkinek.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
Ismét teljesen egyetértek veled, ha rossz az alap akkor mehetsz te 30k km-ert is akkor is szarul fogsz űlni a motoron, meg dönteni...
Az offroaddal is egyetértek, nemrég csapattam egy kicsit egy drz400-assal eszméletlen élmény hogy ida oda jár a segge, de azért harap is rendesen...
Kell hogy érezze az ember, milyen ha csúszkál a motor ideoda...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #41823 üzenetére
Valójában mind a háromféle technika helyes, szituációfüggő, melyik a nyerő:
általában közúti tempónál, sebességkorlátozásokat betartva bármelyikkel be
lehet venni a kanyart. Mindegyik póznak meg van az előnye és a hátránya is. -
.mf
veterán
válasz canniball #41823 üzenetére
Kis sebességű manőverezésnél -- igen ám, de ők ezt lendületes nagy kanyarban tették, és a kettő teljesen más.
Ha jobban bedőlsz a kanyarba, akkor a tömegközéppont beljebb lesz; ezért a motort kevésbé kell döntened, egyenesebb marad, ezáltal stabilabb, és kisebb lesz a gumira tangenciálisan ható oldalirányú erő is. Egy lapra döntött motorhoz képest több lehetőséged marad korrigálni, ha van valami a kanyarban vagy benézted az ívet. Könnyebben egyenesbe állítod a motort, ha fékezni kell. Stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
torzo
Ármester
válasz canniball #41823 üzenetére
+1
Honda Safetynél a teljes test bedöntést tanították, favorizálták, de elismerték, hogy a másik módszer, azaz test marad egyenes, moci padlóig dönt, szintén tökéletes módszer lehet, csak tudni kell. Mind a kettőt szoktam "gyakorolni", egyiket sem érzem jobbnak a másiknál.
De azért van még néhány műfogás. Az ellenkormányzás talán még ennél is fontosabb, meg hátsó fék, meg kanyar kijáratra tekintés
Nem. Ez így hülyeség. Ezeket egyszerre kell használni és baromira begyakorolva, hogy a figyelem már ne ezekre menjen el. Kell ehhez a sok km is! -
Type-R
őstag
van egy eladó vízálló oxford rt 30-as táskám, ha valakit érdekel
-
FIREBLADE78
addikt
Ez a husqvarna reális áron van? [link]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ujskodas
tag
válasz -Mosquito- #41813 üzenetére
Ugyanilyen sisakom van! (jobb alsó)
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Ribi
nagyúr
Hondánál nálam nem favorizáltak semmit. Mondták, hogy közúton nincs értelme kiülni amennyiben értelmesen motorozol és nem kamikaze módjára. Amúgy csak mindenkinek mondták, hogy nézze meg mi van ha a motort dönti és ő marad egyenesen és mi van fordítva. Ugyanolyan gázálláskor minél jobban bedőlsz annál kisebb körben tudsz menni, vagyis minél jobban bedőlsz annál gyorsabban tudod venni a kanyart. De a fentebb cikkben is írták, hogy a motor letolásánál sokkal gyorsabban vissza tudod hozni. Sokkal "agilisabb" kanyarvételt lehet megvalósítani, de nem a sebességre vonatkozóan. A bójás motor ügyességi pályán is mindenki csak a motort tolja le, majd pillanatok alatt át tudja billenteni a másik oldalra. Tehát a megfelelő célra / esetben kell neked dőlni / motort dönteni le.
-
torzo
Ármester
Már halványulnak az emlékeim, 5 éve voltam azon a teljes 7végés tanfolyáson. Ebből annyi maradt meg, hogy mind2 módszer jól használható, a rendőrök a gépet döntik, a Hondások dőlnek vele együtt. A zsandárokat én is figyeltem egy időben, tényleg a gépet nyomják le, és azért el kell ismerni, többségük igen jól motorozik.
Az egyenes testtartás mellett szólhat, hogy a fej megőrzi az eredeti helyzetét, így az orientáció talán jobb.
Szóval a franc tudja, én már régen nem figyelem a viselkedésemet kanyarban, csinálom, ahogy belémégett, néha meg kicsit játszadozom. Az is igaz, hogy már nem vadulok úgy, mint néhány éve, kezdek öreguras motorossá válni. Sajnos? -
Xaels
félisten
[link] itt az új R1 is. Nem egy elhanyagolható masina. A H2 mellett ez a másik sportgép amivel megtennék 1-2 kört.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
#25954560
törölt tag
válasz #25954560 #22913 üzenetére
elfogyott a pilot road 3 elolrol a viharmacskan.
a vegere csucskosre kopott, haromszog-szeru profilt eredmenyezett, ugylatszik nem mentem eleget egyenesen. kibirt egy 600-ason elol 20k km-t, az csudaszep. kanyarokban mar kezdte eleg erosen maga ala forditani a kormanyt, nagyon kellett tartani es gyorsabb iranyvaltasoknal olyan erzes volt, mintha kicsit megcsuszott volna amikor mar le volt dontve valamennyire. mar nem volt komfortos erzes jarni vele.
ez az elso eset, hogy elobb elol cserelek gumat a szettbol es nem hatul. hiaba no, a 89LE nem szaggatja szet a hatsokat. hatul meg elvan a pilot road3, kicsit kockasodik, de abszolut nem veszes. elolre most pilot power3 ment. visszatert ugyanaz a filing, ami a pr3-ak felszerelesekor jott, hogy automatikusan vesz minden ivet, alig kell csinalni valamit.banzai,
a. -
-Mosquito-
őstag
-
PoLizei
aktív tag
válasz -Mosquito- #41837 üzenetére
Ilyen különbség a V2-sor4 motorok eltérő karakterisztikájából is eredhet, a kéthengeres erősebb motorféke miatt kevesebbet kell fékezni az elsővel, így az is a hátsót koptatja.
P*L****
-
BoB
veterán
Ez valami eszméletlen jól néz ki (új videó): 2015 Kawasaki Ninja H2
Térhálós váz? Meg mintha úgy tűnne hogy a hátsó lengővilla hosszabb a nagyobb teljesítmény miatt. Remélem a kanyarodás azért menni fog vele (nem mintha valah is lenne majd egy ilyenre pénzem )
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
.mf
veterán
Még ha lenne is, akkor se biztos, hogy merném a km-eket pakolni belé.
Nem tudom, hogy azt a másik videót láttátok-e a feltöltőről. Amikor a motor 14000-rel pörög, a turbina, kapaszkodjatok meg, 130000-rel. Nem írtam el egy nullát, százharmincezer
Ez már olyan, iszonyú terhelésnek kitett hihetetlen precíziós dolgok, hogy gondolom a karbantartása, alkatrészei is az eddig megszokott költségszintnél egy kategóriával magasabb lesz. Besza-behu durva gép, de már egy mostani ezres is bőven sok közútra.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
BoB
veterán
Majd jár hozzá kiszolgálószemélyzet mint a repülőknél
Én simán használnám közúton,
nemfeltétlen gyorsan kell menni . Csak egy lendületesebb út után majd lehet láncot kell cserélni. Ahogy megnőtt a teljesítmény, nemtudom az pl. mennyire tart lépést vele.[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Google-n valahogy nem találok rá, de mi az előnye és hátránya a turbónak és szuperfeltöltőnek? (valamint utóbbi lenne a kompresszor?)
Gondolom a feltöltő állandó jelleggel adja a teljesítményt, nincs turbójuk, viszont akkor mi a hátránya?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
DigitXT
félisten
-
.mf
veterán
Röviden: mindkettő feltöltős (szemben a hagyományos naturally aspirated), a különbség annyi, hogy míg a supercharger közvetlen a motorról van hajtva, addig a turbó a kipufogógázokkal. A supercharger emiatt nagyobb teljesítmény-veszteséggel jár, cserébe a teljesítményleadása folyamatos, egyenletes, jól adagolható; a turbó hatékonyabb, de mire a gázadásból nagyobb kipufogógáz-nyomás, majd abból nagyobb turbó-feltöltés lesz, van egy turbo-lag, késleltetéssel "rúg", s emiatt a nem egyenletes erőleadás miatt nem vált be motoron.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xaels
félisten
H2 25000EUR + sarcok. Erre 20év múlva sem lesz keret.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest