- Windows 11
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux - haladóknak
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Hát igen, csak az a baj, hogy én a budai oldalon lakom és rohadtul dimbes-dombos a "vidék" a melóba oda meg vissza (11. ker - 2. ker), tehát tekerni kell mindenképpen. Főleg ha 16 kilós táskát is cipelek, szinte elkerülhetetlen a leizzadás kisebb-nagyobb mértékben. De mivel A-ból B-be megyek, így annyira nem baj, általában nem kell ácsorogoni...csak defekt ne legyen
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
"még így is utálatos az indulás, amikor kb 10 m-t süllyedek egy kilcsin. Jobb lenne fordítva."
Egy kilcsit süllyedni 10 m-en? Gyorsulás szempontjából tényleg egész hatásos lenne, csak akkor a hozzá szükséges lelkierőt összegyűjteni, és a mélységbe bámulni lenne utálatos... meg persze a leérkezés
Gábor, 16 kiló cucc? Iron man versenyre készülsz, vagy minden nap becipelsz magaddal egy súlyzókészletet, hogy kávészünetben gyúrhass? Mi van abban a táskában 16 kiló, amit minden nap szükséges becipelni?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Hát alapból a táska is nagy és vannak benne fix dolgok, rakás pendrive, akkupakk, aztán benne volt a notebookom, a töltője, ebéd, ABUS motorlezáró lánc és lakat (bringát zárok le vele, alapból van vagy 5 kb ha nem több) plusz volt benne egy komplett switch 11 dobozostul mindenestül, még egy plusz póló. Talán nem hagytam ki semmit. Ja de, még övtáska pénztárcával meg egy pár cuccal Simán összejön a 16 kb. (na jó, inkább 14, mert a többi a ruha volt rajtam)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
eszgé100
őstag
Nekem meg szerencsem volt, egesz nap borus volt, de 19 fok. Szerintem egesz nyaron nem volt meg ilyen meleg, szoval gyorsan ki is hasznaltam az alkalmat, es felmentem az eszak-walesi hegyekbe, a tengerparton meg vissza, osszvissz kb 300km
Remelem meg egy par hetig kihuzza az idojaras minuszok nelkul, sajnalnam meg elrakni a gepet.
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
stifi
senior tag
tecnikai kérdés:
ha két akkut összekötök, kiegyenlítődik a töltésük? (tehát amiben kevés volt abban több lesz, amiben több abban kevesebb, és idővel egy szintre húzzák egymást?)az autóm benn áll az irodában 3 hete, de nagyon lusta volnék kiszerelni az akkuját tölteni, gondoltam összekötöm a céges kocsival egész nap, este meg megjáratom.. 2 totál lemerült autóval viszont nem sokra megyek ha leszívják egymást gondoltam megkérdem
vagy hagyjam a picsába, és csak bikázzam be ha nem indul el?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Xaels
félisten
Bakker. Sikerült elaludnom reggel, pedig korán lefeküdtem. Úgy volt busszal jövök melóba, de esélyem sem volt. Gyorsan felkaptam az összes cuccom és irány a moci. Nagyon nehezen de csak elindult. -2°C és olyan köd fogadott, hogy csoda a bukóból kiláttam. A köd totál rámfagyott mire beértem. Most nem mondom, hogy nem fáztam.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
Nalunk -3°C
Nem kehet valamut csinalni a motorral h ne legyen olyan hangos? Ma reggel szoltak a lakoteleprol h hangos a szivato 4000-es fordulaton tartja es lassan tolom vissza... vagy induljak el egybol es ennyi?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz Laraxior #41613 üzenetére
A -2-t én is telefonról néztem. Kint a soroksári pusztában nincs külső hőmérő.
Én általában kigurulok a főútra és ott járatom meg kicsit ilyenkor. Mondjuk ma reggel az udvaron indítottam be mert ha nem indult volna akkor szívás visszatolni és a ház előtt hagytam pörögni amíg felöltöztem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
válasz Sianis #41614 üzenetére
Ilyenkor reggel a hidegben olyan 3000-es fordulat körül mintha megtorpanna, húzom-huzom neki de semmi, olyan 4ezer körül viszont jön bele élet. Alacsony a fordulatszám?
Eddig autóm volt, ott mar a 2-3ezres fordulat vigan elég volt, igaz csak 7ezerig lehet pörgetni, kicsit szokatlan a magas fordulatszám.
Mennyin fogyaszt a legjobban? Ha inkabb hagyom 3ezer körül 6osban, vagy inkabb 4ezer, de 5ben?
Igy ezer km utan is kijott az 5 literes fogyi visszaosztva. (Eltettem a blokkokat tankolasnal)"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz citkar #41617 üzenetére
Uhh. Az enyém szerencsére az eresz alatt nem nézett így ki, be is sírtam volna nagyon sietős volt reggel. Mocsok mód tapadt és fagyott a köd, szerencsére pinlockos a sisak így legalább belül nem volt gond. A régi sisakommal gondban lettem volna.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #41613 üzenetére
Emberek ti betegek vagytok.
Fagyban elég az úton bárhol egy 20cm-es szakasz ami le van fagyva rámész az elsővel és már dobod is el a vasat. És még látni sem látod a fagyást az úton. Többszázezres kár, megéri ez? Nemondjátok hogy nincs alternatíva, mert motor előtt is közlekedtetek valahogy.
No offense de ez nem normális...
Az izületekről ne is beszéljünk...
Nekem az alsó határ 4-5 fok mert ha olyan helyre érek még így is le lehet valahol fagyva és az ko.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
fattyu
veterán
-
citkar
addikt
válasz Grillo #41619 üzenetére
Sajnos nem mai darab, az be sem indult reggel, délután a jó időben majd újra. Eddig zártabb (de fedetlen) esték után indult, valószínűleg betett neki ez a hideg és a lefagyott köd.
Az enyém szerencsére gond nélkül indult, általában én sem hagyom ennyire nyitott helyen, csak most így alakult.
(#41618) Xaels :
Pinlock jó, belül nekem se párásodott, csak a szélén, de azt szinte nem is látni. A külső iszonyatos mennyiségű pára a zavaró. Múltkor Esztergom fele reggel állandóan még a tükreim is eláztak s rendszeresen törölni kellett őket, csak úgy mint a plexim (kívülről).
Lassan le kell tegyem, bár jövőhétre pár fokkal többet ígér némelyik előrejelző...majd meglátom.[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Laraxior #41613 üzenetére
Én ki szoktam az út mellé tolni, harmadállásba felnyomom a szívatót és indítózok. Amint beindul és a fordulat eléri a 3000-t, úgy kezdem visszatolni, majd pár másodperc után teljesen elzárom és befejezem a felöltözést. A szívató csak arra kell, hogy hidegben is be tudjon a motor indulni. Amint már jár és nem fullad le, tolom is vissza.
Azért a folyamatosan 4000.... örülj, hogy csak szóltak.Elindulva nem a fordulat alatt gyenge, hanem mert még nem érte el az üzemi hőmérsékletét. Enyém is össze-vissza jár, köhög, dadog, nem húz ha még csak 40-50 fokot mutat.
Fogyasztás, már megint...
1. motorblokk függő is, de 2000-3000 alatt nem biztos, hogy lesz megfelelő olajnyomásod és kenésed, tehát ez alá ne menj. Motor se szereti, dadog-köhög-rángat.
2. normál esetben alacsonyabb fordulaton alacsonyabb a fogyasztásod, de nem ilyen egyszerű
3. néhány motor (valószínűleg a motorok motorjai is jellemzően ilyenek) akkor a leghatékonyabb, ha éppen gyorsít, tehát sprintekben mész vele
4. függ időjárástól, hőmérséklettől, légnyomástól, páratartalomtól
5. függ motor állapotától (megfelelő kenés, olajozottság, finom járás), lánc nyúlásától, áttételezéstől
6. gumi külön kisesszé... nyomás, méret, kopás, minta, tapadás, stb
De ezek mind csak apró részletek, mert a leges-legfontosabb: hogy hogyan vezeted. Ha nagygáz-nagyfék, akkor a fentiek mind hiába. Ha a kigyorsítások nyugisak, középfordulaton elváltani, kevés lassítás és megállás, pirosak ahol lehet kigurulni, stabil 60-110 tempó, lejtőn le akár kikuplungolni, aerodinamikát javítani -- ne legyenek nagy vitorla kilógó dolgok, bebújni áramvonalasabb formába, stb.
Hányszor eljátszottam már ezeket, amikor este vidéken bezárnak a benzinkutak, és fogyóban van a naftaFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
válasz Ferdzsoo #41621 üzenetére
Amennyivel en poroszkalok befelé szerintem az is mindegy lenne ha tukorjegen jönnék, azon se csuszok el ovatosan jövök, kanyarban nem döntöm, es lelassitok majdnem allora.
Van autom is de amig nem esik a hó addig motoroznek. Foleg hogy délután meg tok fasza idő van. mar az evszakhoz kepest."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz citkar #41623 üzenetére
Az enyém nem fog téli álomra szenderülni. Nincs más, ha ilyen előfordul így ha nem is minden reggel, de SOS-be számítok a szolgálataira, csak hóba meg ónos esőbe nem fogok felülni. Taxival mire beérnék napi bérem oda lenne... Muszáj lesz beszerezzek valami normálisabb mocis gatyát, mert ehhez kevés volt reggel a sí aláöltöző meg téli munkagatya.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
citkar
addikt
Én sem szívesen teszem le, csak sok esetben nem otthon éjszakázok és könnyen ott ragadhatok egy reggel, ha lefagy valami az utakra, különösen Pesten kívül, ne adj isten Esztergomról visszafele. Így muszáj váltani.
De ha csak városon belül mész tényleg alig van olyan időszak, amikor járhatatlan az út.Én egy cordura nadrágban voltam, a gyári bélése helyett egy átlagos farmer volt alatta, a kabát alatt egy vastag pulóver. Ezzel a cuccal minusz 6-8 fok körül is motoroztam, igaz akkor már fáztam, különösen a kesztyűm, ehhez téli és nem átmeneti kesztyű kell. Ma reggel csak a kezem fázott, de városon belül még vállalható volt az is. Valamint a sisak is beenged annyi szellőzést, hogy az alá egy maszk is elkélne, de hosszabb utak híján ezekre már nem ruházok be. Ha bármi lefagy az utakra azt már nem vállalom be, munkámból adódóan pedig könnyen távol ragadhatok.
Ilyenkor irigylem a délieket, ahol 15 évente esik pár hópehely azt kész Ott tuti nem tenném le.[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz fattyu #41622 üzenetére
Nem akarok okoskodni. Még hetekig nem kell tartani lefagyástól mínusz 1-2 fokban, mert a földben van meleg tartalék. Ha már néhány hete fagy, akkor kell erre számítani. Sokkal szívatósabb ez tavasszal, amikor a levegő már frankón pluszos, viszont reggelente még rendesen le tud fagyni a pára az úttestre, mert a föld még hideg. Na ez veszélyesebb, mert nem számítunk rá. Mondjuk én már igen, amióta ezt megtapasztaltam.
-
Laraxior
titán
Síkesztyu nem jo motorra? Nem fogja meg a hideget? Mert 10ert van téli kesztyű, de a sikesztyu olcsobb lenne erre a kis időre. Nekem is csak a kezem fazik az atmeneti kesztyuben. A bőrszerkó jol szuperal, nem enged at semmit a hidegbol... kivéve a kesztyű
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz citkar #41627 üzenetére
A bőrdzsekim sem volt már reggel elég, bár ha saját pulcsit húzok az jelent pár fokot a BKV-shoz képest. A Shox Fjord kesztyű sem igazi hiába téli, ennél több kell bár a lámpáknál maszírozhatom a blokkot.
Mugen cordura kabival van tapasztala valakinek?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
Vettem Motul Chain Lube C2+ Road Plus láncsprayt. "Túl vagyok" az első befújáson, "melegen" fújtam be, azt olvastam itt, hogy így jobban betapad.
Mennyit kell fújni? Kicsit legyen fehér vagy nagyon? Ha valakinek van pár tanácsa, azt szívesen fogadom.
-
fattyu
veterán
értem. majd szólok a ma reggel hétkor járdán látott jegeknek hogy olvassák el a postodat.
Amugy mindenki csinál amit akar. nekem nem fáj hogy van aki tolja hidegben esőben jégben.
Én azt tudom hogy ahogy én szeretek menni ahhoz kellenek bizonyos körülmények. ha azok nem adottak igazából nem is motoroztam szóval feleslegesen füstölöm el a benzint. ez én vagyok. más meg más.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz -Mosquito- #41633 üzenetére
Nem zavar. olvasd el mit írtam.
arról nem is beszélve hogy nem cinikusan írtam
tényleg a tanulási folyamat részének gondolom.
én is végigjártam. a még egy utolsót megyek november20án nulla fok körül. és jön egy hülye aki mattot ad. hideg gumi hideg szfalt nem volt megoldható. nyáron gond nélkül. meg amikor nem vagy igazán ott fejben és hibázol és vagy meguszod vagy nem. ma már ezeket nem csinálom meg. az önuralom amiről beszélgetünk sokszor nem csak a jobb csuklóra vonatkozik. Hanem ezekre főleg. Nálam
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pocee
senior tag
Ezekkel a lassan poroszkálok,nem lehet baj hozzáállással az a baj,hogy ezek mindig a legnagyobb tanítók,valahogy mindig úgy jön ki,hogy neked pont a 20 cm-es jégfolton kell lassítanod vagy vészfékezned,és ha a motor eleje egyszer elindul lefeküdni,lesz e annyi rutin hogy pánikból elengedd a féket,hogy jobb esetben visszaálljon,vagy szorítod a pánik miatt és tuti perec?ráadásul egy cruiser motort szerintem 2xer olyan nehéz megfogni mint egy sportot,nehezebb,hosszabb tengelytáv,apám chopperével(vt750) halálfélelmem van 100 felett,ezért csak tankolni viszem el ha megkér.De ne legyen senkinek baja,a másik az ízület,"fiatalon" nagyon aktívan motoroztam farmerban polóban rövidgatyában,hidegben,és mindig pofánröhögtem mindenkit aki azt mondta megbánom...nincsenek nagy fájdalmaim,de egy 25-30 km futás után szólnak a térdek,hogy NEMÁ!
Szóval aki hidegben nyomja,tényleg használjon izületi pontokon melegítést.Mr.Brightside
-
vlevi
nagyúr
Én az injektoros autómból, motoromból tudok tapasztalatot meríteni.
Beindítás után csak néhány másodpercig tart az emelt fordulat, ami az alapjáratnak mondjuk saccperkábe a duplája. Vagy annyi se. De ezt az emelt fordulatot is nagyon hamar leveszi, a normál meleg alapjáratnál alig egy kicsit magasabbra. Mondjuk az autóban a 750 helyett 1000 környékére.
Én ebből arra merek következtetkni, hogy ténlyeg nem érdemes percekig 4000 fölött járatni.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Egy kis ideig mindenkeppen kell neki a szivato kulonben nem indul be. De abban lehet valami amit mar feljebb emlitettek hogy eleg annyi h épphogy csak ne fulladjon le. Majd menet közben bemelegszik teljesen. Ovatosan persze nem nagy fordulattal. Mondjuk en sosem porgettem meg melegebb idoben sem 5000 fölé
Holnap reggel kiprobalom h indulas utan visszatolom ameddig engedi. Talan a szomszed sem harapja le a fejem a masodikrol mint ma hajnalban"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Something_ #41641 üzenetére
Mindennap 4:10 körül indulok... félúton öltözés közben vettem eszre h csicsereg az erkélyről. Annyira nem figyeltem oda a sisak miatt nem is hallottam nagyon, csak annyi h ez mar mindig igy lesz, h hangos stb...
aztan barátnőm mondta h amikor ők szoltak neki a kutyái miatt h ugatnak nem lehet tőlük aludni akkor az volt a valaszuk, h a kutya ezzel jar.
A motor ezzel jár.
amugy meg nem hobbiból baszom magam hajnali negyed 5kor a parkoloban minusz fokban. Dolgozni megyek, nem azert bujtam le mert nem tudok aludni es gondoltam kicsit meghallgatom Suzy duruzsolasat
Ez van, lakótelep, nem lehet mit tenni.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz Laraxior #41642 üzenetére
Csak vigyázz mert genyók az emberek. Anno amikor Újpalotán laktam és a Virago volt a földszinten a vén f@sz károgott anyáméknak, hogy hangos a motor. Nekem nem mert szólni. Áttoltam reggelente a másik oldalra, de így is egyik nap a haver öccse hívott, hogy fel van borítva a motor. Első sárhányó megnyomódott.
A másik meg, hagyták az oszlophoz láncolt cuccot telibe hugyozni a kutyát. Nem láttam azt sem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
Teljesen gyári minden a motoron, tehát nagyon nem lehetne belekotni. Ma reggel kulonben is kint voltak ket lépcsőházzal feljebb. Nem szóltak. De mit is mondananak, hogy ne menjek dolgozni?
az tény h rossz a lakotelep akisztikaja, mert két félkörben vannak a hazak, a parkolo meg közepén. Biztos visszhangzik..
Én ezért biztos nem keltem volna fel az ágyból h kimenjek obegatni a minusz sok fokban az erkelyen"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Szerintetek melyik?
[link] vagy [link]Ezt a ket teli kesztyut talaltam, ami hasznalhatonak tunik. Arban is ugyanannyi.
Mondjuk elhozom az egyiket ha nem jo kicsereltetem a masikra Elvileg 3 napon belul cserelni kell...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
stifi
senior tag
30 éve (kisebb megszakítással) lakom ott, ahol. 6 éve van motorom, minden nap ugyanott ugyanúgy indítom be, soha senkinek egy szava sem volt. indítás után hamar elindulok, nem bőgetem, felöltözve nyomom csak meg a start gombot, kinyitom a kaput ha más is arra jár, érkezéskor a kapuból betolom a gépet csendben.
nem rég új lakó költözött a házba, aki az első nap elküldött a picsába, hogy takarodjak az ablaka alól és "remélem ezt nem minden nap így fogja előadni" majd mutatott az udvar felé hogy "lesz szíves ott hangoskodni és nem az én ablakom alatt" - igen, ilyen stílusban az 1 napos lakó.
a kutyájával direkt lehugyoztatja a sátorgarázsomat ott, ahol kézzel kell nyitni (csak neki van kutyája a házban)
amikor a harmadikon grilleztünk az erkélyen (ő az első emeleten lakik, a harmadik a legmagasabb szint) akkor fennhangon magyarázta a barátnőjének hogy "ezek a parasztok nem tudom mi a kurva anyjukat képzelnek magukról, mindjárt kihívom a rendőrséget, a rohadt kurva anyjukat füstölnek ide, feljelentem őket".. persze amikor találkoztam vele a lépcsőházban és megkérdeztem hogy nem akar-e mondani valamit, hogy van-e valami probléma, akkor kussolt.
amikor engedélyt kellett kérni a kéménye felújítására, akkor kedvesen felkeresett hogy ugye majd aláírom a papírt hogy hozzájárulok a bontáshoz stb..
tipikus példája a 60 éves beszáradt pinának, az egyik kedvenc fajom.(#41641) HGabor89: a db killer az én yoshimura dobommal kb semmit nem csinál. talán nem 4000 felett kurva hangos, hanem 5000-6000 felett, de magas fordulaton semmit nem ér - alacsony fordulaton meg ugyanaz a hangja. ettől függetlenül például külföldön nagyon nézik, hogy megvan-e!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Windows 11
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest