-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #135802 üzenetére
...az a motor amit a Te méreteidhez terveztek még nem született meg na.
A Jazz-el is csak valami beépített ügynök lehetsz ami a méreteket illeti.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #135803 üzenetére
Az R1200RS már jó volt a GS után, azzal nem ütöttem be a lábam.
És ahogy pár napja kiderült, nem is én vagyok itt a legnagyobb.Jazz: Ülés teljesen hátul és a legalacsonyabb állásban, a háttámla meg a legmeredekebben, így marad a fejem fölött 2-3 ujjnyi hely. A térdeim miatt nem bánnám, ha a kormány tengelyirányban is állítható lenne, akkor nem kellene a pedálok alá dugnom a jobb lábfejem beszálláskor. De bármennyire is hihetetlen, nem érzem magam kényelmetlenül.
Viszont anyum Ypsilonja még komfortosabb. Az ülés több fokozatban, pontosabban beállítható, van deréktámasz, és a kormány is mozog tengelyirányban. Meg a váltó is qrva jó, hogy fent van. De mögém már senki nem ül, a Jazz-ben azért még so-so el lehet férni.
Meg egy könyöklőt szívesen látnék a digóban, de egyszerűen nincs, opcionálisan sem volt kérhető, ellentétben a Musával.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz tboldi #135802 üzenetére
az 1200GS kényelemesen teletalpas mindkét lábamra, a 1190-emen meg pipiskednem kell! Szóval aki nagyra nőtt, érdemes megnéznie egy nagy KTM-et.
Egy túrán viszont előttem ment egy hozzám hasonló méretekkel rendelkező srác egy 790-el. Na, az vicces látvány volt hátulról!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
-
Geresics
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #135807 üzenetére
Baj ezzel sem volt (legalábbis aszfalton). Toltam magam előtt a szelet, mint a metró. Tisztára kamion feeling volt. Viszont elhagyva az aszfaltot már nem volt fincsi. Persze, csak nagyon óvatosan mertem húzni a gázt. Maximális respect annak, aki ki tud motorozni egy ilyen GS -t. Voltam már jópár túrán, de eddig még nem hiányoztak az enduro tulajdonságok. Persze, lehet direkt olyan túrát tervezni, de a tapasztalataim alapján nagyon kíváncsi lennék arra, hogy a topiklakók hogyan boldogulnak olyan körülmények között ezekkel a tankokkal, megpakolva.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Geresics #135807 üzenetére
De milyen üzemmódban volt? Mi szombaton ausztriában kergetőztünk kicsit, 12 motor, de négyen, helyenként öten (egy 750gs, két 1000xt vstrom, én 1200gs, és néha egy africa twin) előre mentünk a szerpentineken, perceket verve a többi 7-8 motorra. Ebből az ötből én és az egyik xt egy személlyel - bár én a súlyom miatt mindig 2 személynek számítok.
Szóval mikor elértem a "ROAD" mód határát, átraktam "Dynamic" módra. Ezt még nem igen használtam, de most megnéztem mi változik. Mintha nem ugyanazon a motoron ülnék. Jössz ki a kanyarból 70-el, odacsavarsz és elemeli az elejét picit. A futómű felkeményedett, minden lágy, lányos hintázásnak vége volt, ettől kb olyan lassúnak tűntek az addigi tempós kanyarok, hogy meglepődtem. Azt amit addig 60-al, utána lehet 100-al is be tudtam volna venni. A 750gs két személlyel nem volt ellenfél. Az egyszemélyes xt -vel menő srác az egyik szerpentint állva nyomta végig, félelmetes volt, "Road" üzemmódban én azt tudtam kb ülve..
Dynamicban simán tudtam vele tartani a lépést végig, de ő annyira jól motorozik, hogy megelőzni, szerintem nem tudtam volna sehol. Az 1000xt is elég jó ahhoz, hogy a jobb tudással simán maga mögött tartson. De egy nálam jobb motoros, lehet durván maga mögött hagyta volna.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
válasz Somatom #135814 üzenetére
Hát öklömnyi kövek voltak , srác aki velem volt 40-50 el tolta végig. Egy kanyarban majdnem eldobta mert , egy kő megdobta a hátulját és szó szerint becsúszott mind két kerékkel a kanyarba ... nem is értem , hogy fogta meg
Maradjunk annyiba , hogy nem 2,5-3bar- os sima road gumival kell tolni ilyet 300+kg val ...
szvl PL DRZ400 al Balcsin az ilyen utat ki röhögöm, ezzel azért elég szar volt
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #135816 üzenetére
Definiáljátok már kérlek, hogy mi az a terep...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #135816 üzenetére
Értem én , hogy mókás akartál lenni ,de tudom , hogy átment...
Te is tudod azért tök más ezzel csapatni 50 el ezen a tört köves úton (nem murva) , mint egy kis enduróval vagy cross motororral, mivel egy f#szom kő-től is elugrik az eleje , hátulja .
Srácnál legalább 20-30cm magasra megdobta a hátulját úgy ,hogy az is 300kg meg ő maga 120 kg.
Mókás tud lenni mikor 400kg megindul a kanyarba ....Én amúgy ezen a részen nyúl voltam 30-40 volt a max .... annyira dobált a faszom kő pattogtam mint a gumi labda főleg miután láttam mit adott elő a kolléga
Amúgy el nem tudom képzelni... sose próbáltam milyen lehet egy enudró gumival ... puhára hangolt futóművel nagy enduró-val.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #135821 üzenetére
Igen félelmetes eléggé tudd meg !!!
Egy ilyennel látod nem félelmetes pedig a teremburáját nem voltam beöltözve:
"Értem én , hogy mókás akartál lenni ,de tudom , hogy átment... "
írtam , hogy tudom , hogy vicceltélValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #135826 üzenetére
True....
Volt verseny itt és ilyen 14-16 éves arcok a holdig mentek ilyen könnyű cross motorokkal.
Az már lvl 2 voltValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #135826 üzenetére
hiába 100kg a motor, ha 120 a motoros
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #135822 üzenetére
Olaj pipa, terep pipa, ABS várat magára, régi 7 éves és amúgyis öreg fejlesztésű gumi SV650en kérdés felkészül.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #135830 üzenetére
Nem ABS, de ebben a videóban mintha az elektronika felmondaná a szolgálatot. Kipörgésgátló, wheelie control, szevasztok
0:08-ról 0:09-re váltásnál látszik alul, hogy a TCS meg egyéb beállítások átmennek 2-ből OFF-ba.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
Alakulnak a témák.
De kimaradt a kedvenc, muszáj mindig új réz alátétet használni a leengedő csavarnál? Kemény 110Ft na.geresics Lefrissíted kérlek ÖF-ben? Felkerültek újra festve a hütőtakarók is.
Idénre még tervben az elejének a kicserélése, a hátsó rugóstag csere és a bukócső leszíntereztetése. A Kawa sajnos vagy nem sajnos de faternak lesz végül felújítva. Ráült egy Beverlyre és úgy érezte az Er5 után az nyeklik nyaklik...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
HoaryFox
őstag
Veszprém: Mit lehet (vagy mit kötelező) megnézni egy pár óra alatt? Köszi
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
válasz HoaryFox #135837 üzenetére
Szentkirályszabadját érdemes meg a régi adótornyot is.
Állatkert 3 v 4 éve elég putri volt
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz zgospel #135832 üzenetére
ez van amikor a technika vezet helyetted. ez volt a komolyabb része és ez tényleg gáz amugy.
a mi nem volt még:
Látod aki nem 150 ló nulla elektronikán marad életben az nem is motorosa hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #135841 üzenetére
Azt írja "I had new slicks put on and the mechanic left my rear wheel speed sensor unclipped, over the course of the track day my rear brake rotor cut through it , unfortunately all the warning lights came on during the corner so i didn’t notice"
Szóval elfelejtették visszapattintani a hátsó kerék szenzorát a helyére, amit aztán menet közben átvágott a féktárcsa. Azt írja még, hogy nem tudni, hogy teljesen elfelejtették-e visszarakni, vagy csak félig, és menet közben jött ki a helyéről. Viszont a szerviz felelősségbiztosítása kifizette neki a kárt. Hát ez sem itthon történthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #135843 üzenetére
Ez innentől csak találgatás, de gondolom valamilyen okból kifolyólag kipattintották a helyéről a művelet megkezdésekor. Nyilván hibáztak, de ami korrekt, hogy vállalták a felelősséget és biztosítás is volt rá. Itthon lehetne pereskedni éveken át, aztán a vége az lenne, hogy a pályahasználatra nem vonatkozik semmi.
Jelezte is a hibát amint átvágta a tárcsa a kábelt, az a része stimmelhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #135844 üzenetére
Igen, talalgatas, de nehany dolog egyertelmu. A jelado be van csavarozva + loctite. Eleg hulyebiztos. Ha barmi miatt nem kap jelet: A.: ha szet van huzva, B.: ha nincs szethuzva, csak nincs a helyen, azzonal jon a chk engine es abs jelzes.
De korrekt, hogy lenullazott motort kifizetnek, mondjuk sztm ez lenne az alap mindenhol. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Burt1793
veterán
válasz Topiccsendőr #135841 üzenetére
A sebesség is lement nullába a jobbos előtt.
-
Micsurin
nagyúr
Holnap fent az új szett RoadTec01, kíváncsi leszek.
Az S22-öket az utasos téma lemajszolta pedig marha jó szett voltak de nem merek feltenni még egyet belőlük mert nyáron sokat tervezünk menni ketten, Wörti tó is tervben van.Ez a forma leválasztós téma még mindig él az első 100km-en?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #135847 üzenetére
Ha arra jársz, a Minimundus -t ne hagyd ki!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #135847 üzenetére
Rijekaban ilyen gumival mentem egy 999 es lakossagival, esogumi hijjan. A nedves tapadasa nagyon jo, a profilja gyarilag rettenetesen kocka. Birkozni kellett rendesen a motorral atdobasnal. Nagyjabol felszarado palyan is mentem vele, gazra ilyenkor ment el a hatulja szaraz reszeken is, pedig ez egy 120 loeros motor. A profilja a hatso gumin latszik nagyon, mar uj koraban is olyan, mintha autopalyaztal volna egyhuzamban tobbezer kmt. Az elettartama nagyon jo, ha javareszt turaznek, idealis lenne.
A roadtecnel sztm meg van formalevalaszto, de az ujabb gumik felulete mar matt, pl a d rosso IV tol felfele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
Ha esetleg érdekel legújabb beszámolóm, itt olvashatjátok.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden ami hőszivattyú
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Energiaital topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs