-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Somatom #135900 üzenetére
A generátor oké. Nemrég volt a dekni cserélve, akkor csekkolva volt. A feszmérő be van építve...látom, hogy jó a töltés, 13 felett, 13,5 -13,7 v.
nem tudom, hogy itt beszéltünk-e róla... a lényeg, hogy hidegen pöcc röff.... melegen meg ezt produkálja... mintha nem lenne kakaó az aksiban.
Egyenlőre gyanús az önindító, hogy nem a belevaló. Típushiba volt a szériánál, hogy elszaródik, a franc tudja mit tettek bele... kód alapján nem belevaló.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
Biqci
aktív tag
válasz V.Stryker #135901 üzenetére
De amikor betoljátok, akkor nincs szerepe az önindítónak, másodjára mégsem akart beindulni. Nincs ott valami más gebasz is?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #135906 üzenetére
Szerintem nem, de ebbe értelmetlen lenne belemennünk. Írta, hogy látott 6 Voltot is, tehát egyértelmű, hogy túl nagy terhelést kap az akku. A kérdés az, hogy a hiba elektromos (zárlat), vagy mechanikus (szorulás).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Somatom #135907 üzenetére
Csak melegen csinalta eddig. Hidegen pocc roff. Kontakthiba hidegen is lenne. Melegen meg volt, hogy vartam kicsit és utana indult, pedig meg se mozditottam. Volt hogy rakoccantott a szerelő, akkor is indult a koccantas utan. Mechanikai szoppancsnak néz ki. Most viszont már sehogy nem indul.
Meglatom ha megjon az önindító....
De kedden így mi a f@sszal megyek koncertre?
Biqci: Nem tudom. Nincs tapasztalatom motor tologatasban... Legalabbis 1250 ccm-nél. De ettől félek én is.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xero
nagyúr
Biztositos kerdes:
Europai "kis" turankra hol erdemes motoros utasbiztositast kotni? Pl ha ne adja az eg valaki eldobja a vasat valamennyit a felszerelesbol is visszacsopogtetne. Sieleshez ugy megszoktam ezeket, itt meg kb semmit sem talalok.
Azt mar tudom, hogy hol NE kossek.
Mivel elet meg mindenfele biztositasbol van ketto is, igy leginkabb az assitance es a fentebb vazolt dolgok mozgatnak. -
Xero
nagyúr
válasz Geresics #135913 üzenetére
Nem csak arra alapozva latom igy. Pont beleneztem az onroad videoba ahol az emberke aki mogotte all is jelen volt. Nem zartam a szivembe. Ha pedig nincs meg a bizalom, akkor azt en el is engedem. Errol persze mast nem akarok meggyozni tapasztalat hijan, pusztan az en gondolatom.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #135910 üzenetére
Pedig van az úgy. Ha sok a kompresszió, nagy a blokk, alatta egyszerűen csak huzza a kereket, nem fordul át. 650-es Strom-ot is 3ban kell minimum betolni úgy, hogy rajta terpeszkedek én súlynak, alatta csak csúszik, háromban is még csak száraz és tiszta aszfalton megy, és akkor is meg-meg csúszik.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #135915 üzenetére
Nem terpeszkedni kell rajta, hanem a megfelelő pillanatban ráugrani!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #135915 üzenetére
Akkó rossz a technika. Sor 4 -et 2 -ben, max. 3 -ban símán be lehet tolni. A CBX -et be tudtam úgy tolni, hogy nem szálltam le a motorról. Sor 4 -nél főtengelyen 90 fokonként van egy gyújtóütem. Sor 6 -nál ez csak 60 fok. A V2 betolása sokkal gázabb. Főleg akkor, ha egyáltalán nem forgat az önindító. Japánoknál divat az egyik hengeren a dekompresszor, de ahhoz is önindítózni kell, mert arra nyit. HD -n nincs dekompresszor (mármint gyárilag). Síkon, egyedül nem is lehet betolni önindítózás nélkül. Ahhoz másik motorról tolva/húzva 60 -ig fel kell gyorsítani és nagy ráhuppanással, harmadikban talán nem blokkol a kerék, hanem megforgatja a főtengelyt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #135915 üzenetére
A ducatimat merult akkuval hoztam el vasarlas utan. V2 944ccm. 2. ben toltam be...
Ez raadasul egy sornegy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pakfong
tag
válasz Topiccsendőr #135920 üzenetére
Én speciel sose toltam be motort (csak autót), mivel eddig nem kellett, úgyhogy lövésem sincs hogy kéne.
De jogsiszerzéshez ezt is beraknám a rutinra. Mint ahogy az eldőlt motor felállítását is.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #135920 üzenetére
fireblade is kettesben simán röffent nem ráugorva hanem rajta ülve lábbal meghajtva. ( elég magas vagyok ugye szóval két bő telitalpam van kb bármiről )
750 gixer is[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Majorzsolti
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kis Kawasaki El 125 (1999) motorom, aminek tönkrement az önindítója. Sajnos az utángyártott hozzá 120 ezer szóval próbálok keresni inkább bontottan. Esetleg van valakinek a csoportban eladó alkatrész vagy ha van tipp hogy hol találhatnék értelmes áron azt is szívesen veszem.
(Sajnon nem javítható az önindító, szétszedtem és a belsejében lévő alkatrszek kifolytak ici pici darabokban )
Köszi előre is!! -
dellfanboy
őstag
válasz Majorzsolti #135923 üzenetére
sztem a zinterneten. ebay? itt latok 30-40tol. oem parts-on van egy eleg jo robbantott abra, szerintem biztos szetszerelheto.megha a mostani alkatreszek kifojtak..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Majorzsolti
csendes tag
válasz dellfanboy #135924 üzenetére
Köszi, Ebay-t néztem én is csak először gondoltam próbálkozok közelebb, mert nemrég vettem a motort és még nagyon bennem van a mehetnék. Szóval mihamarabb akarnék rá szerezni...
-
dellfanboy
őstag
válasz Majorzsolti #135925 üzenetére
szezON van, haver mondta hogy 2hete vadaszik pirelli gumit a motorjara, de nem nagyon talal.
nemtudom hany el125-ot adtak el de valszeg elegge retegmotor, es egy nem kopo alkatreszt keresel hozza.
en felhivnam az osszes kawa dealert, hatha maradt nekik benn raktaron amitol most megvalnanak.. bontosokat kerulnem. vagy jol megneznem mennyiert adja az alkatreszt mert lattam mar olyan esetet, hogy dragabb lett a bontott mint az uj gyari.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
Kérdés.
Melegen, ha kiteszem üresbe álló helyben az egyes nehezen megy be.
Gurulva minden rendben.
Mire gondoljak?
660XTZ 1991 gyári kuplung szettel, sztem 20600Km. Csináljak egy olaj cserét, ha nem változik, nézzek be a kuplungba?
Vagy cseréljem le a rugókat? -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #135927 üzenetére
Vagy tul sok olajat kap a kuplunglamella - ezek furatatmerobol adodnak, nem lehet vele mit csinalni, hacsak nincs valamilyen allotocsavar valahol, ami egy olajfurat atmerot valtoztat a kupplunghoz, de ez nagyon keves motoron szokott lenni.
vagy tul kicsit nyit a kuplung, tehat nem huzod be rendesen markolatig?
Vagy jobb olajat vennek bele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #135930 üzenetére
Behúzom én tökig.
Száraz karteles, olajhiány nincs az biztos melegen felsős nívó felett picivel.
Mikor beveszi nem ugrik meg, nem érzem, hogy betapadna a kuplung.
Menet közben 5ezres fordulatnál csak rágondolok és 2.tól felefele minden sebesség benne van. Finomabb a váltója mint az Nt-nek.
Vissza fele picit csattan de nem recseg nem kell erőltetni, motorfék csak a kiengedett kuplungnál van.
Most Mannol Ester van benne 10W40. Mi lehet a jobb?
Gyári ajánlás SAE 10W30 vagy 20W40 SE
Még a JASO MA sincs előírva.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #135932 üzenetére
Üres simán megvan. Az egyest nem akaródzik bevenni.
De lehet emelnem kellene egy picit alapjáraton? -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #135933 üzenetére
Felreertettem, azt hittem az ures nincs meg. Az alapjaraton ne emelj, annak gyarinak kell lennie, es szarabb lesz az 1 be rakas nagyobb fordulaton eleve.
En nem a kuplungnal keresnem a dolgot. Valahol mashol, persze ahhoz szet kene boritani mindent, ugyhogy, amig jo, addig jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #135934 üzenetére
Lecserélem az olajat, aztán majd csak kibírja ezt a hatalmas pár ezres szezont.Nagyon sokat állt. Lehet össze tapadt pár lamella?
Nagyon nem adtam a kuplungnak terhelést.[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #135935 üzenetére
Köszi, akkor nem aggódom. Pontosabban akkor keresnem kell valami mást, amin aggódhatok. Lételemem az aggódás
Forgatni nagyon ritkán szoktam, a nagypapás VFR-esek táborát erősítem..
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #135938 üzenetére
Gondolok én is mechanikus hibára, de akkor hidegen is jelen lenne ez a jelenség.
Csak melegen jön elő ez. -
3psilon
aktív tag
Sziasztok! Vettem egy Alpine MotoSafe Tour füldugót, mert mindenhol jókat írtak róla.
Mentem vele 2x1-2 órát (közben próbáltam igazgatni, többféleképp behelyezni), és azt tapasztalom, hogy nagyságrendekkel rosszabb, mint egy sima, filléres, memóriahabos füldugó. A szélzaj hangos, a fülem becseng utána, megálláskor szédelgek pár percig. Egyszóval, mintha túrót nem érne.
Oké, szélzaj az van, mert egy idomos Kawasaki ER6F-em van, ami a sisakra hordja a szelet, egy olcsó MT Thunder sisakkal. Na, de a sima füldugó ezzel megbirkózik, a drága hiperszuper Alpine füldugó meg nem?
Tudomásom szerint átlagos a hallójáratom kiképzése agybadugós fülesből is a közepes méret megfelel.
Tanácstalan vagyok, hogy mit tegyek, ez gyártási hiba, vagy velem van valami baj? Ez így ablakon kidobott pénz volt.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
dellfanboy
őstag
válasz 3psilon #135940 üzenetére
lehet botfulu vagy? en se erzem a kulonbseget egy 5 vagy 10 millas autohifi rendszer utan....
de az is lehet az agybadugos hatashoz szokott az agyad ami ugye az osszes hanghatast kiszuri, mig az alpine csak a szelzajt tompitja
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz 3psilon #135940 üzenetére
Nem jól helyezted be!
Onnan tudod, hogy jól van bent, hogy egyszer csak csönd lesz körülötted, mintha egy szobában lennél, és becsukod az ajtót.
A legkönnyebb úgy betenni pl. a jobb füledbe, hogy bal kézzel a fejed felett átnyúlsz, és meghúzod a füled felfelé. A boltba nekem úgy mondták, hogy "bedugod agyig", de ez hülyeség, csak addig kell bedugni, hogy csönd legyen.Talán ez a Pinlock videó jobban szemlélteti, mint ahogy én itt összemakogom
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz 3psilon #135940 üzenetére
Szerintem rosszul raktad be. Nekem semmi ilyen problémám nincs vele. Olyan szinten be kell dugni, hogy úgy érezd mintha víz alatt lennél kb. Ne félj, utána a kis biszembaszommal ki tudod majd húzni. Ha megtanulod helyesen használni akkor szeretni fogod.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Geresics #135944 üzenetére
Amit külön adnak hozzá, az a műanyag dolog, abba bele kell helyezni a füldugót és a műanyagnál fogva kell benyomni a füledbe a dugót. Amire fentebb gondoltam az a füldugón lévő "fityegő", aminél fogva ki tudod húzni a füledből könnyen. Tehát berakáshoz kell a plusz műanyag segégeszköz, kivételhez nem.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz 3psilon #135940 üzenetére
Bár nekem még a régebbi típus van, amikor nem szedték külön Tour meg Race típusokra, hanem egy csomagban jött a kettő, de az enyhébb tournak megfelelő verziót fél óra próba utána soha többet nem használtam. Az erősebben szűrő racenek megfelelő verzió viszont nagyon jól működik.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Predator2
addikt
Helló
Yamaha MT07-hez vásároltam egy Akrapovic kipufogó rendszert.
Nem vagyok jártas a motorok szerelésében.Bízzam szerelőre a felszerelést vagy nem annyira bonyolult, és megtudja csinálni egy átlag ember is?
Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz dellfanboy #135949 üzenetére
Inkább előre kérdezek mint, utólag "késő bánat" legyen. Sosem csináltam még ilyet.
Nem szeretnék semmit elrontani.De ha olyan mint az 1x1, akkor nem vinném szerelőhöz.
ECU-t piszkálni kell utána?Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest