-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz Graphics #135346 üzenetére
Nekem a Bandit 78Le és tényleg semmit nem csinál 6000-ig. Viszont mikor ráültem a fiam z650-ére, ami 48Le-re van most lekorlátozva, na az majdnem kiugrott alólam, mikor ráhúztam. Sor2 vs sor4 és óriási a különbség. Szerintem nem kell foglalkozni a dologgal, igazat adok Geresicsnek, tudnia kell a tanulónak, mivel van dolga...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Graphics
Jómunkásember
válasz norbert1998 #135348 üzenetére
Egész pontosan:
„A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli kétkerekű motorkerékpár, legalább 595 cm3 hengerűrtartalommal (amennyiben elektromos motorral van felszerelve, teljesítmény/tömeg aránya legalább 0,25 kW/kg), legalább 180 kg terheletlen tömeggel és legalább 50 kW motorteljesítménnyel
-
-
HoaryFox
őstag
Én is Horneten tanultam már, azért jó érzés volt kimenni országútra vele, a várost nem nagyon szerette Slusszpoén meg vizsgán volt autópályás szakasz (oktatásban nem volt egyáltalán), de akkor még nem mertem nagyon gyorsulni, így óvatos 130 volt csak
De tök jó kis kiszámítható motor, nem volt vele problémám. Hiányzott is egy picit az ER-5 nyergében, aztán tavaly váltottam vissza arra a szintre, amivel kezdtem, mondjuk 100 LE 1000 ccm-ből azért más, mint 600-bólJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz HoaryFox #135357 üzenetére
En is Hornettel vizsgaztam, de annak ugy kovalygott a hatulja, hogy 60-nal tobbel nem mertem menni. Szerencsere nem is kellett, ahol lehetett volna, ott pont lemartak a regi aszfaltot, es sebessegkorlatozas volt
Elotte az A2-t meg pont egy ER-5-tel csinaltam.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Graphics #135353 üzenetére
"tudnia kell a tanulónak, mivel van dolga..."
Gondolom van más, kisebb motorotok is a tanulók számára.
Ha csak olyan embert engedtek ráülni a 600-as tanulógépre, akiről biztosan tudjátok, hogy tudja kezelni a kisebb, pl. CB500, GS500 gépet, akkor nem nagyon történhet baja.
Sőt, meg fog lepődni, hogy a kéthengeres után a négyhengeres karakterisztikája miatt talán még könnyebb is kezelni. Ha nem forgatja 6-7e fölé. -
baboss
őstag
Lejárt a jogsim. 2022. május 31. napjáig lejáró vezetői engedély 2022. június 30. napjáig érvényes. Holnap mennék Szlovákiába, érvényes ott is a rendelet, vagy csak itt ?
Ezt találtam. [link][ Szerkesztve ]
-
goofy85
kezdő
válasz baboss #135371 üzenetére
Megvolt a héten az első ezres olajcserém és már 1200km fölött járok az 500X-szel és egyre jobban bejön. Megjött a bátorság (nem bevállalóság), mivel többször is be kellett mennem Pestre ezt-azt elintézni. Mondjuk próbálom kerülni a csúcsidőket, így hétvégét, meg hétköznap a 10-15 órák közti sávot preferálom.
Ma már többször előre mentem az álló sorok közt, ha láttam az első lámpán nem érnék át a helyemen maradva Illetve a nulláson a megállt kocsisorok közt is csordogálok.
Egyre jobban tetszik ez a motorozás. -
dellfanboy
őstag
-
goofy85
kezdő
válasz dellfanboy #135373 üzenetére
Nem ez az élvezet, nem írtam ilyet. Ettől kicsit tartottam, de kipróbáltam és nem volt olyan vészes. Versenypálya meg nem érdekel, de valszeg ki fogom próbálni a kanyarodások miatt.
-
nagyúr
válasz dellfanboy #135373 üzenetére
"tenyleg ez a legnagyobb elvezet? allo kocsisorok kozt elore?"
Pár dugóban eltöltött év után rohadt nagy élvezet előre csorogni, igen Amikor leharmadolod a menetidődet akkor azért az is el tud tölteni egyféle megelégedéssel.
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #135373 üzenetére
Most kezdte pár hete, adj már egy kis időt neki megismerni a motorozást
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Graphics
Jómunkásember
válasz goofy85 #135372 üzenetére
Pesten motorral menni rengeteg időt megspórol, én máskor még a kis 125-össel mentem fel, igaz szétültem a seggem, de bent konkrétan csúcsidőben is oda mentem, ahová akartam, persze idézőjelesen.
Értem mit írsz, ha ott élnék biztosan valami maxirobogót preferálnék, agglomerációból persze más lenne a szitu.
-
-
goofy85
kezdő
válasz zgospel #135376 üzenetére
Mindenki nyugodjon le, volt benne autópályázás (az g_ci unalmas), ingázás a nulláson (igen, jó előre jutni és nem ácsorogni), somogyi négyszámjegyezés (ez volt a legjobb), meg pesti belvárosozás (igen, jó volt, hogy nem álltam a lámpánál 4-5 váltást).
Nem melesleg az újszülöttnek minden új, igen élmény a más dimenzió kocsi, de még bringázás után is.
Majd örömködöm magamnak -
vlevi
nagyúr
Egyszerkétszer voltam csak motorral Pesten, de nekem az a furakodás már túl sok.
Ha bőven van hely, akkor előrébb megyek, persze, de az, hogy minden centire bemenjek, azt köszi, inkább kihagyom...
Persze egy ha egész nap ott kell tekeregni, akkor a nap végére kicsit merészebb vagyok, de azért közel sem ennyire, mint ezen a londoni videón
[link] -
goofy85
kezdő
-
-
Somatom
veterán
Tulképp mi ennek a videónak a mondaivalója? Mert én sem láttam benne semmi extrát. Egyedül a lámpánál nem álltam volna be a másik motoros mögé az autó mellett (1:50 -nél), hanem kicsit hátrébb, két autó között álltam volna meg úgy, ahogy azt korábban (0:35 -nél) ő is csinálta.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
A vezetéstechnikai oktató továbbképzés az itt folyik. ::
Hátha még tanulták volna, mi az az ellenkormányzás, meg gyors akadálykikerülés.
Itt meg el tudom képzelni az autósokat, milyen az, mikor 3x sebességgel egykeréken előznek szembeforgalomnál. Én biztos becsokiznék.
És még egy példa, hogy teljesen mindegy hol élsz, mindenhol vannak állatok.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #135387 üzenetére
Sos értettem az olyan embereket, mint pl. ez az MT-s fickó, akik kesztyű nélkül motoroznak, főleg tempóval. Én világ életemben hordtam, még a Kiskőrösi sisakok idejében is, ha mást nem is, sima bőrkesztyűt amikor gyakorlatilag nem is létezett az országban motoros ruházat, védőfelszerelés üzlet. A legfontosabbak egyike, rögtön erre támasztasz rá már a legkisebb dűlésnél is...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
válasz goofy85 #135372 üzenetére
Ne törődj a megmondóemberekkel, örülj csak a motorodnak, és élvezd a dolgot!
A kocsisoros előremenésre hamar rá tud állni az ember. A vidéki túrák meg már igazi élményfaktort jelentenek! Azon se lepődj meg, hogy eleinte minden, de minden jó lesz! Ha sokat motorozol majd, ez idővel átalakul, és a közeli helyek már nem jelentenek annyi pluszt, mint most, de addig is élvezd ki! (Én pl. már nem ülök fel a motorra, hogy átmennyek a Mecseken, mert annyiszor megvolt már.)Viszont arra figyelj, hogy az ember egyre bátrabb is lesz! Az első olyanra a mai napig emlékszem, amikor egy egyenesben picit jobban meghúztam a bajszát, majd amikor jött a kanyar, jött a "hú b@szdmeg!" érzés, és a padkát néztem! Nagyon beszartam, de szerencsére volt akkora mákom, hogy levettem a szemem a padkáról, és megpróbáltam elkanyarodni. Természetesen a motor simán elfordult, de az érzés nagyon megmaradt! Amíg az ember nem szerez rutint, addig könnyen kerülhet ilyen szituba, és az az igazság, hogy utána sem nehéz!
Menj el tréningre! Tényleg! Kb. 2 tank benzin ára, és életet/motort ment ilyen helyzetben! Tökmindegy, hogy Drivex, Honda, Dodor, vagy bármi mást választasz, csak menj!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
"hogy utána sem nehéz!"
de nem is könnyű, ha nézed a táblákat és betartod (majdnem) a sebesség korlátozásokat.Nem érzetre kell sebességet választani, hanem mindig nézni kell a km órát, amit majd azért ránézés nélkül is tudni fogsz a megszokott motoron. Minden egyéb jelzés hiányában (minden más akadály, felhordott kavics, stb) a kanyart be kell tudd venni az útszakaszon megengedett maximális sebességgel. Ahol nincs korlátozás, ott az a 90 km/h lakott területen kívül. Ha már ki tudod használni egy picit is a sávod szélességét, akkor pedig sokkal többel is!
Ha kint van egy 60 km/h korlátozás és ezt nem léped túl, nem lehet "hú bazd meg érzés".
Sokat fog majd segíteni egy kanyar megítélésében a felfestés is, pl ha nincs záróvonal, hanem továbbra is szaggatott a felezővonal, az enyhe kanyarív, ott sebesség korlátozó tábla sincs.Egyébként a tekintet a legfontosabb, az egyik ilyen trükk, hogy fejet is fordítani kell, nem csak szemmel odanézni, sőt, túl kell fordítani és a szemmel vissza nézni. A normális reakció ugyanis bármilyen váratlan eseményre, hogy az agy "egyenesbe" rántja a szemed és a fejed, (talán azért, hogy ösztönösen előre nézz ?!), ebből a fej sokkal lassabb, a szem meg villám gyors, ezért bármi történik, megijedsz, ha így teszel, akkor még mindig pont a jó irányba fogsz nézni.
A másik trükk, hogy tudatosan gyakorlod az egy kézzel kormányzást. Nem is olyan egyszerű az... Az elején mindig csak azzal a kézzel fogd, amerre kanyarodsz, hogy a kormány "tolást" gyakorold, ez a könnyebbik része, amikor majd fordítva kell, hogy jobb kézzel fogod bal kanyarban, az érdekesebb (idegen) érzés lesz.És persze világbéke !! (akarom mondani tréning)
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
HoaryFox
őstag
Én már az ilyen "filterezésbe" csak akkor megyek már bele, amikor 100%-ban biztos vagyok, hogy elférek, koccoltam már tükröt a CBF-el, soha többé, nagyon szar érzés volt, semmi kár nem keletkezett, de na :D nem pici nakeden ülök már. Ez a "szembeforgalomban előzgetek álló kocsisort" meg csak akkor, hanem jön szembe senki és látok olyan pontot ahová be tudok sorolni, ha jönnek szembe. Én ilyen szelidebben nyomom, kb. úgy, ahogy én is elvárnám autóban ülve, hogy mit szabad és mit nem, vagy hát mit illik
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Somatom
veterán
válasz bacus #135387 üzenetére
Egyszer Saint-Tropez -ba mentünk 2x1 sávos, kanyargós úton. Turnusváltás lehetett, mert eccercsak ráestünk egy végtelen autósorra. 30 fok, beöltözve, megpakolva. Nem volt mit tenni, jeleztem az egyes sort és képeztem egy képzeletbeli harmadik sávot a záróvonalon. Én inkább a szembejövőben, hogy helyet csináljak a többieknek. Nem volt necces, de azért figyelni kellet. Épp borítottam az egyik visszafordítóba, amikor a fizikát meghazudtolva, a hónom alól előkerült egy helyi robogós. Nagyon meglepett, teljesen irreális volt, amit művelt. Később a hangmanünk elnézést kért, nem gondolta volna, hogy ott figyelnie kellett volna a tükröt. Hát ilyen állatra én sem számítottam volna.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
Kicseréltem a Triumphban az olajat és az olajszűrőt. A légszűrő még nem érkezett meg. Jó retkes olaj jött le, de ment helyette Motul 7100-as. Végre mertem vele menni egy kisebb kanyart, sajnos többre nem volt időm. Hát... a Bandit után teljesen más kategória. Olyan szinten mozgékonyabb és fordulékonyabb, hogy nem is tudom szavakba önteni. Mostmár tudom, mire gondolnak, akik erről beszélnek. A hangja még szokatlan a sor4 után, de hogymár 4000-től ilyen tűz van benne... Eddig életem egyik legjobb döntése volt. Azért az a -40kg és +30Le megteszi a hatását. A futóműről nem is beszélve...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #135395 üzenetére
Ez ilyen magyar beidegzodes, hogy egy szervizkonyves motornal vetel utan azonnal olajat kell cserelni, km tol es idotol fuggetlenul? :D Az olajnak az a dolga, hogy mocskos legyen, ez nem baj. Persze, hogy retkes.
Szeles utat hozza egyebkent :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #135396 üzenetére
Igen, ez az.
Itthon bizalmatlanság elég erős, mondjuk van alapja. -
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #135396 üzenetére
Igen, lehet... Addig jó, amíg koszos és nincs a dreck leülepedve...
A fiam motorján nem is csináltunk, mert az számlával volt igazolt, de ennél csak a Händler által kiállított szervízkönyv van, inkább megcsináltam, biztos ami biztos. Még elviszem szelephézagot ellenőriztetni, a gyári előírás 20 ezrenkénk, most van benne kb. 19k, tehát esedékes.
Köszi, remélem a legjobbakat..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz zgospel #135399 üzenetére
Nem tudom, egyrészt nincs fészbukom, másrészt a régi olajjal a próbakörön kívül eddig gyakorlatilag néhány 10km-t mentem vele. A mai volt az első, már bementem a hegyekbe is, eddig nem tűnik hangosnak. Imádom a visítását, de teljesen más karakterű mint a Bandit a Remussal...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Asustor NAS
- Spórolós topik
- PHP programozás
- iPhone topik
- Vicces képek
- BestBuy ruhás topik
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen