- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Asustor NAS
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Facebook és Messenger
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #135742 üzenetére
En nem irtam olyat,hogy nem lenne eleg motor ero.
-
norbert1998
veterán
-
Biqci
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #135745 üzenetére
Ha ilyen magas vagy, amúgy én is 168 vagyok, előtte mindenképpen ülj fel motorokra. Nagy meglepetés érhet anélkül. Én is azért vettem sima Street Triple-t mert arról még leér a lábam, az R-ről alig, az RX- ről pedig csak a lábujj hegye. És ez csak egy típus, csak más hátsó tagokkal. De ami az érdekes, a sima Tiger is jó volt, de nekem nem kell a túra, maradtam a naked vonalon...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
senior tag
válasz #14787072 #135746 üzenetére
Sajnos nem tudok üléspróbát tartani, mert a pesti szalonnak nincs motorja, és nem is nagyon lesz, mert ami jön azt adják is el rögtön.
Na igen, a BMW mellett az is érv, hogy az 3.5m, így a 4.5m-es keretembe még fér bele extra
A cikket pedig köszi, átfutom
A 890-ről tudom, hogy 830mm az ülésmagassága (ekkorán ülök most), és van hozzá gyári ültető szett, meg alacsony ülés is.
Felülnék én szívesen mindre, sőt, nagyon szeretném, de egyedül a a gs-re fogok tudni ráülni holnap, mert sehol nincs motor a szalonba (vagyis olyan, amire ráülnék). -
#14787072
törölt tag
válasz Zsírkrétamen #135756 üzenetére
"Felülnék én szívesen mindre, sőt, nagyon szeretném, de egyedül a a gs-re fogok tudni ráülni holnap, mert sehol nincs motor a szalonba (vagyis olyan, amire ráülnék)."
Esetleg, ha belefér, lehet érdemes kiugrani Bécsbe a Triumph-hoz/BMW-hez (vagy más márkához), ott talán nagyobb a készlet a szalonokban.
-
tonermagus
aktív tag
válasz dellfanboy #135744 üzenetére
Jaj, teljesen igazad van, BlockChain a típusa
-
nagyúr
Dél Pesten, Szigetszentmiklós környékén tudtok valakit ajánlani aki meg tud műanyag hegeszteni egy motor burkolat patentot / fület?
-
senior tag
-
#14787072
törölt tag
válasz Zsírkrétamen #135760 üzenetére
Dobj nekik egy emailt, az a tuti.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #135751 üzenetére
Ez sztm jobban beszopat, mint valami ami kosarban van.
Itt aztan minden elojohet. Kopott henger, tomitetlen szelep, karburator, pickup, akarmi. Mire kitalalod mi a hiba, mar bekotott szemmel szet es ossze tudod szerelni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Pttypang #135748 üzenetére
Ha az orált szereted
Ha tanulni akarsz, olyat keress, amihez van alkatrész itthon is. És ott is lesz rendesen, ami feladja a leckét.
Főleg ilyen öreg vasaknál. Ezeket javítani takecolni kell tudni.Tanulni, robogó jó. Kínai 50ccm 4T. minden pici pénzért minden.
[ Szerkesztve ]
-
-
Steven
addikt
Valaki említette , hogy a Honda Karasna elfogad szép kártyát ez igaz ?
Köszi!Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
senior tag
-
tonermagus
aktív tag
Mivel kb. 10 évig kimaradt az életemből a motorozás, így már nem emlékszem mennyire normális a motor hűtővizének a melegedése.
A napokban amikor jó meleg volt ~28-30 fok körül tettem pár kört a városban. Nagy tempónál 60-70 fok körül volt a víz, de amikor beértem a városba, vánszorogtam picit, és ha meg kellett állnom a lámpánál akkor felment 100 fokra is a víz. Ez normális? -
Topiccsendőr
addikt
-
dellfanboy
őstag
jo latni a kulturalis kulonbseget, nem tudom mi tortenne az adott illetovel ha ilyen festessel motorozna eu-ban, mint itt 2:00 perctol lathato [link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
válasz dellfanboy #135773 üzenetére
jah es meg is vilagosodtam miert olyan menoek thaifoldon a 100-150ccm-es motorok, mert amit nem ott gyartanak arra jon egy 100% import vam
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Sys85
veterán
válasz dellfanboy #135773 üzenetére
Megánuszolnák az biztos!
Tiltott önkényuralmi jelkép…
Azért nem semmi,hogy valahol ezt csak ilyen lazán lehet.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
z123456789
addikt
válasz bacus #135738 üzenetére
Persze, elolvastam. A latin ABC végülis megy. Az angol nyelvvel van nehézségem. De ezt próbáltam jelezni is a hsz-emben.
"Írtam a remek angol tudásommal a poszt alá..."
Azért kösz.#135740nyogo83
A következő az lett volna, hogy veszek egy másik csapot, amivel lehet kísérletezni, hogy ha véletlenül rosszabb állapotot szülünk meg, akkor is vissza lehessen térni a kiindulási ponthoz. De hát horror árakat kérnek egy szaros bontott akármiért is, és ami a legbosszantóbb, ha az ország másik felén van a bontós, akkor a 5000 Ft-os tételt elküldi 2500 Ft-os postával. Sajátságos rugalmasságomból kiindulva (foxpost hajlandóság pl.) ezen el tudok csattani, és inkább nem ér annyit az egész. Szóval azt hiszem az lesz, hogy kiszedem a csapot a heyléről, és meglátjuk merre tovább. Max tényleg kell szereznem majd egy másikat, ha ezt elbasszuk. Szükség nagy úr. Majd akkor nem lesz drága a 2500-as posta. XD
Köszönöm a tippet, meg a linket. Ha haladtam a dologgal, leírom a tapasztalatokat, hátha egyszer valaki itt akar rákeresni. -
[-HERO-]
senior tag
válasz Zsírkrétamen #135732 üzenetére
Hat en nem akarlak elkeseriteni, de amit mondanak a bmw nel azt nem feltetlen hinnem el
januar 2. Heteben rendeltem.
Full-gasnal kezdtem a kort, ott volt 1db keszletes motor de nem tetszett a szine, atmentem a wallisba 1 millaval adtak olcsobb ajanlatot a full-gasnal de rendelni kellett, aprilis kozepet igertek, bele mentem mert telen nem motorozok.Hat mondanom se kell hogy meg mindig nem vettem at a motort, es igazabol mar azt se tudom mikor fogom…
az utolso igeret juni elso heti atadas volt, csak valamiert megsem erkezik a motor…ettol eltekintve ar/ertek aranyban a bmw szerintem eleg jo opcio, viszont igy hogy hosszu tavra gondolkozol en inkabb a 850gs-t vennem.
ha kell a wallisba tudok adni elerhetoseget!
[ Szerkesztve ]
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, DL650 vs. NT700V Deauville-re mit tudnátok mondani egyik vagy másik javára ?
(Túra, továbbra is). Van egyértelműsíthető, fekete-fehér elbillenés egyik vagy másik fele, vagy inkább csak totál ízlés dolga, mert mindkettő nagyon jó gép ?POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Dißnäëß #135780 üzenetére
Nekem NT650-em volt, az NT700 mindenben jobb, de az alapok kb. azok. Szerintem nem rossz motor, a 700-as már normálisan néz ki. A kardánhajtás gondtalan kilóméterei, az esőben való motorozás miatti nem aggódás nagyon faxa. Az NT700 autós műszerfala nekem nagyon bejön. Az első 5 motor műszerfalba nálam benne van. (Hiába, gerjedek a műszerfalakra.)
A beépített dobozok is szerintem az NT felé billentik a mérleget.
Normálisan közlekedni teljesen jó, de nálam a "gyenge sz@r" kategória, ezért adtam el egy idén után.A DL650 más kategória kicsit. Ha magasabb vagy és kicsit lemennél az aszfaltról, akkor az jobb választás.
Kiforrott megbízható technika mindkettő.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Dißnäëß
veterán
válasz V.Stryker #135781 üzenetére
Ilyesmire vártam, köszi. 197cm/95kg. Nem mennék le aszfaltról, viszont ha kellő gyakorlatot szereztem, hosszú távra elvitetném magam vele (pl. "átugrani" Dél-Tirolba). Ha normálisan közlekedni jó az NT, afele húznék. Gondolom, magyar úton a limitekre képes az is, gondolok itt pálya utazóra nyugisban (130 semmi hőbörgés, de ezt viszont tartósan). Nekem is kezd alakulni egy kis optika (és műszerfal) fétisem.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
A Zéé
addikt
válasz #14787072 #135785 üzenetére
Ezzel a honlappal az a legnagyobb baj, hogy amíg nem ül az ember legalább 4-5 féle motoron, addig ezek az adatok nem sokat mondanak neki.
Legalábbis én nézegettem nagyon, de a 76°-os térdszög vs. 86°-os térdszög, vagy a 830mm ülésmagasság mindaddig csak egy adat, amíg nincs valami kiinduló tapasztalatod, hogy melyik motor volt kényelmes, és melyik nem (és az miért nem).
Amikor már megvan ez a tapasztalat, akkor egy kb. kiindulásnak jó, nagyjából már el lehet képzelni, hogy milyen lesz majd a motoron ülni, de addig csak jobban összezavarja az embert[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Dißnäëß
veterán
válasz #14787072 #135785 üzenetére
Néztem már, mindkettő "jó" szemre, ránézésre.
Ahogy A Zéé írja, szerintem majd rájuk kell ülnöm rendesen.No, ez a döntés természetesen nem sürgős, csak tájékozódgatok, szívom fel itt a dolgokat (és közben nagy unalmamban körbenéztem, megtetszett a Honda, de ha úgy alakul, tök ok. a Suzuki is, élmény lesz bármelyik).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
csongi
veterán
válasz Dißnäëß #135780 üzenetére
Kicsi lesz.
A motor kialakitasa lesz kicsi.
Hegyes a derdszog, kisse sportos.
181cm el hegyes volt. Az utasnak is az.
Elore dolos.
Az utas elore csuszik, az ulest modositani kell.
A combosabb szerpentinen elhalvanyul.
A tobbi rendben van.
Egyedul motorozashoz a jo.
850 kornyeki ulesmagassagban gondolkoznek a helyedben.
Triumph, Versys ilyenek.
Olyan homersekleti idoszakok vannak, hogy a tul burkolt motorok ma mar tul melegek. Ra rohad az ember egy NT-re. :).
110 nel is izzadtam rajta. Tul jo a szelvedelem.
20 evel ezelott jo volt. A mai motorok mar nem ekkora felulettel keszulnek. A menetszelbol azt szedik ki, ami erosen tolna a testedre fejedre. Kozben enged menet szelet is.
2019 DL1000 el vetettuk ossze a NT650.
A DL nyert. A huvosebb ellen fel tudsz oltozni, vagy lassabban haladsz. A meleg ellen csak vetkozni tudsz, az pedig egy pontig meg elfogadhato, utana mar kocakazat novekvennyel jar.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
-
Somatom
veterán
válasz tboy93 #135796 üzenetére
Sztem első motornál nem a súly számít, hanem az ár. Addig nem tudod meg a határokat, amíg át nem léped. Azokat olyan motorral kell megismerni, amit nem féltesz és olyan helyen, ahol a legkisebb a komoly sérülés kockázata. Pl. egy 125 -ös enduro, vagy hasalós (érdeklődési iránytól függően) és irány a pálya! Utána már tök mindegy, hogy mire ülsz, ésszel húzva a gázt, bármilyen motorral meg fogsz tudni bírkózni. Én az ETZ -ről ültem át egy ezres hathengeresre. Egy-két hét volt megszokni. Viszont, előtte szinte az összes szoci motoron becsukott szemmel tudtam volna lábtartót cserélni, annyit szakítotam le.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Tippmix
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Sorozatok
- OLED TV topic
- Gyúrósok ide!
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen