Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #143024 üzenetére

    A sport motor olyan amilyen, valóban ára van a dönthetőségnek, Ahogy én látom, túra vagy terepes motoron mindent is igyekeznek csizmára lábra szabni. A váltó fékpedál hosszát szögét.
    Pl a pega váltókart csizmához álló motorozáshoz állította be az előző tulaj. Úgy tudtam vele váltani cipőbe ha felemeltem a sarkam a lábtartóról :D Borzasztó érzés volt. Ez nem döntő ok, hogy ilyet vegyek vagy sem. De az ismerősnek 46os lába van, toldott váltó és fékpedállal. Atya ég. Nem találtam meg a váltót :D A fékpedált a lábujjammal értem el.
    De igazából a lényeg, hogy amit csizmához állított valaki az nem lesz jó máshoz. Mindig nyűgős lesz. De egy görbe váltókar is kényelmetlenné válik. Ezt nem írta mitől kényelmetlen, milyen lábbelibe próbálta.
    5Perc ülés után ez alapján dönteni a tetszés és nem tetszés terén, sztem tévút.

    etnies:
    Tesóm is GT-t hajt, csak 9et :D
    Élvezi az állatja. értékelték is egy 360eurós büntivel :D, a cimbije 400 pontosat villantott :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák