- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Hálózati / IP kamera
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #142299 üzenetére
Már az előbb kifejtettem csonginak, azt hiszem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142301 üzenetére
Veszel vmi olcso kinait obi ban?
Ah fsszom, miert akarom en megoldani mas problemajat?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142302 üzenetére
Tetszett volna gondolkodni mikor csendőri hivatást választott.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #142302 üzenetére
Nincs obi
Amúgy meg van egy hetem legyártatni a munkahelyemen okosba, minek fizessek érte, ha így meg ők fizetnek érte?
Ez magyarisztán, nem a hanyatló nyugatUgye nyilván a kingtony szettet nem bontottam szét otthon, a töröttek nincsenek meg, és amúgy azt is elmondtam, hogy nem kell hozzá krova, emrt lehetne hegeszteni is valamit, de hétvége előtt úgysem tudok hozzányúlni, így felesleges harcolnom most a krovákkal.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Próbáltam újra értékelni ma szakdoga 1. védésről hazafele a CB súlyát és igen csak azon agyaltam egész úton, hogy őszinte legyek Persu most nem nevet , hogy félre kell tegyem azt, hogy most injektort akarok és pont. Mert az XL650V mind anyagilag mind karakterisztikára súlyra tényleg mindent kipipálna ha az ABS és az injektort elengedem. 650GS-sel szemben mindenképp ott van azért a kéthenger mint tényező.
Igazságtalan világban élünk az ember nem mehet realitások nélkül az álmai után...
Most már csak röntgent szem kéne mert még egy kokány karbis gépet kihagynék elég volt a CB-vel szembesülni, hogy otthagyhatott volna bármikor...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #142305 üzenetére
A 800ccm-es F650 nekem nagyon bejött, majdnem vettem is egyet a Full Gas-nál, de kiderült, hogy javíthatatlan, mert valami olyan vezérlési hibája volt, amit a Full Gas, mint márkaszerviz sem tudott megcsinálni...
Amúgy milyen nagyságrendű pénzről beszélünk? Nem ismerem az árakat, de amikor tavasszal néztem, akkor bolondéria volt a köbön! Ezért lett végül a 790 Adv-R, mert kicsivel kevesebbért sokkal
szarabbakatkompromisszumosabbakat kaptam volna...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #142289 üzenetére
Én vettem egy 13-as, 14-es villáskulcsot is tükröt állítani, ott van a nyereg alatt. Szaküzletben lehet crova-fejeket venni egyesével is, párszáz forintra emlékszem 1/4" méret esetén.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142305 üzenetére
...ha az ABS és az injektort elengedem...
Az injektor ok, de ABS nélkül biztos nem vennék motort. Nekem más nem kell, nincs is a Triplán, de az ABS az megvan..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #142307 üzenetére
Erősen ez a késztetés most főleg mert haverral beterveztük a kört a 1150-el. Súly szempontból szerintem vízválasztó lesz a dolog.
Geresics ~1,5 ha nagyon kell rátoldok 3-4-ett még de az a plafon(ott kicentiztem a szerviz kerettel a dolgot... értsd ami attól komolyabb mint amit megoldok az állást jelent 1-2 hónapot). Az F700 emiatt úszik el igazából nem tudom megérné-e emiatt fél egy évet kihagyni. 650-ből szerintem neked kimaradt de nem a twint néztem.
Biqci eddig is elvoltam nélküle ezután is el leszek míg egyetem után nem rakok össze valami csont újra. Csak emiatt meg nem fogok valami tucat CBF vagy FZ-t nézni amiken ennyiért befogható az ABS ha amúgy marhára nem szolgálnák ki az igényeim.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #142311 üzenetére
Milyen régi? 2000-2007 Twinspark injektoros. Olvass bele a 650GS csoportokba marhára dícsért blokk ami meglepő még a szabadonfutót is megoldották. Ez nem a régi Funduro ez leginkább a 650 minarellis ellenfele már.
Van egy 48le és egy 50le változat a régi az előbbi az utóbbinak még a nyomaték leadását is átdolgozták mert lentebb került a nyomaték csúcs is. Szerintem Te most a Fundurora gondolsz és az ST-re nem a 650GS-re.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Barátnőm motorjára(KTM Duke 390) szeretnék vásárolni lakatot, vagy valamilyen zárat, hogy biztonságba tudhassa a 2. szerelmét
Érdekelne, hogy ki milyet használ/ajánl. Jöhet típus is, körülbelül 40.000 Ft-ot szánnék rá, sajnos jelen pillanatban ennyi a rászánt keret. Tudom a határ a csillagos ég és mindentől van jobb és profibb megoldás, de olyat szeretnék vásárolni, ami tényleg ajánlott kategória, és ár/érték arányban jó választás.
Olvastam, hogy léteznek riasztós megoldások is. Ezek mennyire megbízhatóak? Vagy jobban jár egy minőségi lakattal, vagy pl egy féktárcsa zárral?.(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
norbert1998
veterán
válasz macilaci78 #142308 üzenetére
A párszáz forint azért nem egészen helytálló, ráadásul nekem 32-es kellett volna, ami azért nem egy olcsó darab még magában sem.
Akkor sem értem, miért vagyok ennyire különc mindannyiótok szemében, mert inkább csinálok a munkahelyemen szerszámot, minthogy otthon szétbarmoljak valamit azért, hogy utána is pontosan egy héttel később szedhessem szét a motort
Satyricon
Én felesleges pénzkidobásnak tartom. Az alkalmi tolvajt eltántoríthatja a kormányzár is, a komoly tolvajt meg semmi sem. Nézz lockpickinglawyer videókat. Egy maximum 50 ezer forintos szerszámszettel konkrétan MINDENT IS fel tudsz törni. Elképesztő. -
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142310 üzenetére
Nagyon nem vagyok tisztában a mostani árakkal és a Cbf és az Fz sem jön be nekem se. De a keretben nincs olyan gép ami neked megfelelő és van Abs?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #142314 üzenetére
Azért vagy különc, mert tudásod és lehetőséged is van. Irigyek vagyunk.
Én a kaputávirányítót építettem be a műszerfalba. A mikrokapcsolókkal párhuzamosan raktam 2 db vízmentes kapcsolót. Nem kell többé kesztyűben a zsebben matatni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142316 üzenetére
Rotax alapokon nyugszik amúgy de maguknak gyártották/gyártatták már kicsit más blokk az.
A jogsit mindenképp le kell tenni az nincs is benne a tervezet keretbe azt vedd külön az tök más tészta főleg mert nekem 2 éven túlival csak valami 8 óra kell kötelezően. De egyébként a 650GS-hez is kell az A sőt a 48le thumper-eken kívül minden túraenduróhoz kell ezért kezdtem el újra. Milyen szép is ugye a bürokrata nagyon átgondolta azt a 48le határt, mintha kis bohóccal nem lehetne nagy cirkuszt...
Most nem tudom amúgy hol írtam el vagy rosszul de a régi 2000 előtti egyhengeres BMW fel sem merült, egyáltalán nem sőt még említve sem, hogy kéne. Annyit mondtam nem ismeretlen a nagy 1henger cimbi ST-je miatt, de magamnak csak az újabb injektoros GS-t néztem. Még az 50le is említve lett, hogy kelleni fog hozzá a korlátlan szóval csak rá kell szánjam magam 6év A2 után.
Biqci max a 650GS bukkan fel fel ABS-el szerelve, XL650-ből nem volt ABS csak az XL700-ból de az vagy nem fér bele vagy ha felbukkan valami az annyira gyanúsan ár alatt van, hogy érdemes a gyanúperrel élni. Ezenfelül Capo vagy Vara lenne amik fel felbukkannak szintén ABS-el de épp ez a bajom, hogy ott ingok hogy kell-e az a teljesítmény egyáltalán főleg annak a súlynak az árán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Satyricon
addikt
válasz norbert1998 #142314 üzenetére
Márpedig valamilyet vennem kell, mert most volt a párom szülinapja és zárat gondoltam neki venni
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142318 üzenetére
Azért érdemes vetni egy pillantást az olcsóbb darabokra is, mert ki tudja. Én is olcsón adtam el a Banditot, sőt friss műszakival, majdnem a legolcsóbb volt a piacon, mert ott volt már a Tripla és ahhoz képest olyan buta, nehéz volt, hogy semmi értelme nem lett volna megtartani. Előző nap kapta meg a Tüv-öt, csont nélkül, (mert itt nincs okosság a műszakin) jó gumikkal, fékkel, friss olajcserével, egy éves nagyszervizzel. Szóval lehetnek csodák
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz Satyricon #142319 üzenetére
Shoxban egy sima lancos zar jol johet, ha a lelki beke kell es utcan parkolsz, mert a kormanyzar toros - eltolos tolvajokat elriszthatja, de fogalmam sincs, mennyi ilyen van manapsag.
Eddig egyszer vittem magammal, de a tarcsafekzar az ules alatt van hagyva, hatha egyszer eszembejut valamiertEverybody lies.
-
Micsurin
nagyúr
[link] vasutas csak szerintem alpáribb és épül le évről évre jobban? Azért ezt előadni egy csapágyas 50cc 2T miatt amit komolyan összeraksz otthon újra...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
LógaGéza
addikt
válasz Satyricon #142319 üzenetére
Nekem [ilyen] szettem van szintén Duke 390 mellé. Főleg a lakat részét használom, tökéletesen passzol az első féktárcsába. Emlékeztető kábelt ne felejts el venni hozzá, nem vicces lezárt lakattal elindulni
Néztem én is a "hangos lakatokat", ahogy olvastam, simán megszólalhat olyankor is amikor nem kellene, ami meg megbízható, az drágább."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
macilaci78
nagyúr
Amikor a féktárcsát zártam, egy téglatest forma lakatot használtam, épp megfelelő vastag volt a tengelye. Sose indultam vele. Szerintem ez pont annyira alap, minthogy lakáskulcs nélkül nem lépek ki a lépcsőházba.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
etnies
senior tag
válasz Satyricon #142319 üzenetére
Féktárcsazár helyett lánc kell. A féktárcsazárat egyszer fent fogja hagyni, aztán lehet tárcsát cserélni, meg sírni a karcok miatt.
Lánc kell és hozzá kell rögzíteni valamihez a motort. Ezért hosszú lánc legyen, legalább 1.5 méter. Nem ismerem az otthoni piacot, de egy Abus drága lánc egy jó lakattal megteszi majd.Én még életemben nem hallottam olyat, hogy a lakatot nyitják ki, ha elvittek egy motort, mindig a láncot vágták át, tehát olyan kell, amit csak flex vagy hidraulikus visz át.
Továbbá, legyen a motorban tracker. Szegény ember trackere:
Ilyen legyen a motorban valahol, könnyű elrejteni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #142332 üzenetére
Egy jelblokkoló nem egy komoly beruházás azok számára, akik üzletszerűen lopják a jármáveket. Egy hidraulikus betonacél vágó olcsóbb is, mint egy minőségi lánc és lakat, ráadásul kicsi, gyors és csendes.
Nem azt mondom, hogy felesleges védekezni a tolvajok ellen, csak azt, hogy kár idegeskedni miattuk.
Én egy komolyabb Abus U-lakatot és egy komolynak tűnő 120 centis láncos zárat vettem, előbbit a biciklire, utóbbit a robogóra. Aztán évek óta csak garázsból garázsba robogózok, vagy beugrok 5-20 percre valahova, esetleg egy pláza bejáratánál letámasztom, amíg moziban vagyok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-Mosquito-
őstag
válasz norbert1998 #142334 üzenetére
Kormánycsapágy anya meghúzó?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
JDMKid
tag
válasz norbert1998 #142334 üzenetére
még palástköszörülésre is futotta, vagy a kiinduló darab volt olyan?
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
norbert1998
veterán
válasz JDMKid #142336 üzenetére
Nem, nagyobb rúdból készült, csak a simító fogás volt olyan, hogy ennyire sima lett.
A kompozit nem bírta a gyűrődést, kétféle szálorientációban is próbáltam, semmire nem volt elegendő
De nem baj, mert ez a fém verzió is elkészülhetett időben.Mosquito:
Lengővilla kontraanya szerszám[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142334 üzenetére
Jol nez ki. !
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #142337 üzenetére
Ezt már kölcsön szabad adni, aki tönkre tudja tenni, az különleges tehetség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Apophis
őstag
Valaki nem jár mostanában német boltban? Rendeltem kabátot és elfelejtettem bele a protektort .
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Zoli bácsi
őstag
Ha valakit érdekel, ma Pásztoriban veterán és motoros találkozó. Gyorsforgalmi útról letérve 2. falu.
Én is most találtam meg, kinézek, persze nekem kb. 15km.
[link]
-
Somatom
veterán
válasz Zoli bácsi #142343 üzenetére
Van még Blöró? Ő se tini már.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
A csendorseg visszatert a szabadsagrol, anuszokat osszeszoritani, es tessek mostantol rendesen viselkedni.
5 napos satrazashoz pakoltam fel. Tuudom nalatok ez a leugrok cigiert motorral.
Az a rengeteg szar a motoron kikeszit.A gumivalasztasom egy idokozben sportturává érett 2015- ös, kiváló évjaratú supercorsara esett.
A hatso rugocsere meghozta a kivant valtozast, eloszor a hatso gumi csuszik, nagyon stabil lett a motor.
Hat osszeallt ez a szar. Vegre bonthatom el, mert atepitem.
89 000 km az oraban.
Az olaszok kirohogtek, hogy erre a regi szarra ilyen gumit raktam.A szerpentinen talalkoztunk rendorautoval. A rendor intett, hogy huzzunk mar el a seggukbol, menjunk nyugodtan.
Eleg sok baleset nyom is volt, egyenesen a szakadekba, ahonnan sztm mar nemigen lehet visszajonni. Sehogyan sem.
Egy hulye nemet egy airbages goldwinggel televert egy magyar autot. Segitettem nekik egy kicsit. A goldwing arrebrakta az autot. Az alufelinijet eltorte az autonak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #142346 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
lumpy92
aktív tag
Megleptem magam egy új sisakkal, HJC i71. Ez a korábbi, nagysikerű i70 utódja, ez már teljesíti az új bukósisak biztonsági szabványt. Elég jól felszerelt, minőségi darabnak érződik. Egy 10 éves Marushin 777 Tiger sisakot vált. A súlya viszont elkeserítő, ráírva 1700 g, lemérve 1748 g (a régi lemérve 1389 g). Ami miatt mégis megvettem, hogy az összes, új szabványt teljesítő sisak tömege hasonlóképpen megnő. Egy Sharkot próbáltam még, arra is 1700 g volt írva.
Árban középkategória, 75k.Több fővárosi boltot végigjártunk ma, nadrágot is néztünk. Engem meglepett, hogy motoros farmert akartak mindenhol eladni nekem, pedig én eredetileg cordurára gondoltam. Farmerból volt aminek a szövetébe van szőve a szakadásgátló anyag, volt ami kívül sima farmer anyag, de belül van egy szakadásgátló anyag bélés (érdekes mód ez térd fölé ér csak). Ezek 75-80 k körül voltak. Valószínű, hogy lemaradtam, mert rég vettem motoros cuccot, akkoriban ezeket a motoros farmereket még nem annyira ajánlották motoros túrára cordura helyett.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
kovacss72
aktív tag
Én meg ma jöttem rá, hogy mitől olyan szélzajos a 160e Ft-os Rpha 71 -em. Alulról fúj be a szél! A vállamat emelgetve vettem észre, hogy jelentősen tompítja a szélzajt, amint a sisakhoz ér. Szerintetek egy nyakvédő segítene ezen?
Maga a sisak egyébként nem lötyög a fejemen, a mérettel nincs baj.[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz kovacss72 #142349 üzenetére
Amióta felraktam a Hornetre a Givi plexit,azóta nekem is zajosabb lett a Scorpion,bár előtte sem volt nagyon csendes,de most sokkal szélzajosabb.
Pont a sisakra dobja a szelet és a sisak alsó felénél a nyakam környékén elég jó kis turbulencia alakult ki.
De a mellkasomról legalább levette a nyomást a plexi és ez volt a cél,a zajon meg segít a Motosafe füldugó.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen