- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
elbandi2
tag
Sziasztok, beköszönnék ide, majdnem 30 év kihagyás utáni újrakezdőként.
Idén még építgetem a motorom (CB750 RC01 1979) ilyen picit cafe beütéssel, de inkább restomod alapon átalakítva. Jövő szezonban már tervezem használni, ezért a felszerelés összeszedése is folyamatban van. Innen lenne az első kérdésem, láttam amúgy is téma volt a napokban a farmer. Végülis már megvettem, kifuttató akcióban egy Held Crackerjack II Dyneema alapanyagú nadrágot. Néztem rajta, ill a neten a besorolását, de mivel 2019-es modell nem látok rajta ilyen "A,AA,AAA" jelölést. Mielőtt megvettem, jókat olvastam róla, de most kicsit elbizonytalanodtam. Milyen kategóriát képviselhet ez a farmer mostani besorolás alapján? Néztem hogy pár éve forradalmi alapanyagként jött be a Dyneema, viszont a mostaniak között alig használják. Tudtok erről valamit? Nem lesz erőteljes használat, inkább csak nyugis túrázgatás.
Tudom előtte kellett volna kérdezni, de nagyon durván le volt árazva KB. 30%-ért vettem.
Köszi -
válasz Somatom #142150 üzenetére
Gondolod, hogy a 20 30 40 éves autókat pénzért adta oda az angol az angolnak, vagy azért, mert sehol nem látott változatosságú manufaktúrális autó és motorgyártás jellemezte a briteket, és ezt szeretnék megénekelni/visszasírni?
Szerintem a műsor színesítéséért adták oda a mobilokat a szőrök, megmutatni, hogy mi volt régen, meg ugye dzsentölmensz kláb... De az újabbakkal is ez lehet, mert ha mindenki beletesz egy picit, akkor a végeredmény nagyon érdekesen változatos lesz.
Szerintem legalábbis így gondolkodnak.
Nyilván az új, 0km-es verdák fizetnek, mert reklám.
És milyen reklám...
De nem hinném, hogy a régi totalcarba bekerült autók tulajai is kaptak akárcsak egy forintot is (hogy a magyar talajon maradjunk).
Ez egy szubkultúra, és úgy van jól, ha így mennek a dolgok.
Segítsünk egymáson.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz elbandi2 #142152 üzenetére
Tolj nehany kepet, a restomod es cafe a kedvenceim kozott vannak. Akarcsak a cb750. Nagyon jo alap, jo valasztas.
AAA-s farmert nem fogsz talalni, mert az azt jelentene hogy ugyanugy ved, mint egy jobb bőroverál.
Olyan farmer nincs, es nem is lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
elbandi2
tag
válasz Topiccsendőr #142154 üzenetére
De mint alapanyag, a jobbak közé tartozik? Tudom hogy a bőr a jobb, kabátból az lett.
Képet pü-ben küldtem, mert még esztétikailag nem tartok ott amit mutogatnék itt -
Micsurin
nagyúr
-
Somatom
veterán
De, azokat az autókat bemutatták, nem tesztelték. Ugyanúgy, ahogy az NR 750 -et. Nincs meg a különbség a kettő között? A TopGear -t én is néztem, mert tetszett. Dodorral találkoztam párszor, volt régen bartel projectünk, de egyetlen videóját sem néztem, mert nem érdekel. Szvsz. van némi szintkülönbség a TopGear és Dodor között.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz elbandi2 #142157 üzenetére
Ez minek az eleje?
Leömlőkhöz próbáld ki az Autosolt, egyik legolcsóbb polír de csodákat tud tenni. TapasztalatThe Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagynorbi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142154 üzenetére
Hogy mennyire farmer azt nem tudom, de már vannak AAA-s farmer kinézetű nadrágok.
Pl a HOOD, vagy a Rokker vagy a John Doe kínálatában.
Az, hogy egy AAA-s bőr nadrág védelme hogyan viszonyul egy AAA-s farmer nadrág védelméhez, az csak a két konkrét darab tesztelése közben derülhetne ki. -
Micsurin
nagyúr
válasz elbandi2 #142161 üzenetére
Delkevel úgy számolj 3-4 szezon és kiég a gyapot ha rendszeresen hajtod.
Nekem 4. szezont kezdte meg olyan ~38k km van benne és illendő lenne már elvinni újratömetni. (...szerintem megy inkább fel egy bontott gyári.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JoinR
senior tag
válasz Topiccsendőr #142154 üzenetére
Sokat AAA-ként árulnak, pl. Hood K7 és SK11, Roadskin Paranoid és Taranis, John Doe Pioneer Mono Slim, Oxford ArmourLite, JTS Cool Ryder.
Na megelőztek.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
[link] vasutas megint motort fikáz, Tiger vs bezzeg az a 30 éves GSXR munkahenger... és emberek adnak neki ilyen árazású sőt néha még jóval komolyabb gépeket is, nem akarom még mindig elhinni.
Külön kiemelném: "...mint szerelő aki látja az összefüggéseket."
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz neutron23 #142169 üzenetére
Én ezt tákolásnak tartom leginkább ettől még mikor faterral neki állunk a dolgoknak Haynes alapján az is messze szakszerűbb.
Sajnos tapasztalat mert voltam náluk elsőre jónak tűnt aztán mikor le kellett borítsam a tankot akkor kiderült a jóvanazúgymódszer. Karbicsonk amire közölték nem jó és azért ferde valójában meg csak tré módon volt a helyére rakva. Elsőre még okkés volt második alkalommal mikor úgy érezte odaszokik az ember kimutatta a fogafehérét.
edit.: arról nem beszélve akkor legalább a stílusa emészthetőbb volt... ~5 éve talán 6 is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Des1gnR
őstag
Szia,
Igen, úgy értem, hogy nem fogta stabilan. Ment közbe ki se próbáltam. Addig amíg, kis kézlökéssel el tudtam mozdítani, nem láttam értelmét menni vele. A két oldalsó fülbe van 1-1 kis körmágnes. Tépőzáras zseb, szóval könnyű volt upgradelni. Kis víz, powerbank, iratok, kulcsok simán elférnek benne. Egyébként van még egy csatos része amit a kormányhoz lehet csatolni, szóval elhagyni sehogy se lehet. A felső zsebbe pedig telefon helyett mehet egy térkép akár. Nekem is elég látni ismeretlen helyeken a nagyobb városokat és táblák alapján megyek.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
BenQhunria
tag
Sziasztok
Vásároltam egy motort és ledes az index, nincs benne ellenállás és más relé sem.Mi lenne az egyszerűbb, kapható olyan relé amit csak kicserélek és jó?
R6 2004Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
vlevi
nagyúr
válasz BenQhunria #142181 üzenetére
Azt meg hogy? Előző tulajt nem zavarta, hogy összevisszavillog?
Vagy az autója BMW, és ezért nem is tudja, hogy van olyan, hogy index????
De akkor meg minek cserélte LED-esre ?
Komolyra fordítva a szót, nagy valószínűség szerint ez a 2 csatlakozós kell neked.
[link][ Szerkesztve ]
-
nagynorbi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142172 üzenetére
Na igen. Finomítani kellene ezen a besoroláson. Az AAA szint is csak egy szint, amit ha túlteljesít egy termék, akkor sem tudja a gyártó ezt jelölni rajta.
Ettől függetlenül AAA besorolás alatt nem szívesen vennék új cuccot. -
vlevi
nagyúr
válasz BenQhunria #142184 üzenetére
Igen, az szokott ilyenkor történni.
A berakott YT videóból mintha úgy látnám, hogy ott is a 2 csatlakozós index relé van, mint nekem is, és azt cserélte olyanra, ami teljesítménytől függetlenül egyforma frekivel kapcsol. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142185 üzenetére
Jaja levette pedig megint nyomta az okosat, csak a másik két nem fikázós Tiger vidi maradt fent. Elkezdték szedni a fék miatt, hogy engedje már el azt a 30 éves GSXR-ert mert lassan egy Ninja400-on komolyabb futómű lesz. Nyilván túlzok de érezd az irányt mire utaltak neki. Nehogy már a sín támassza a talpfát és a koszos garázsból akarjon megint leugatni olyan mérnök csapatokat ahol csak egy féknyereg megtervezésével elmegy több száz ha nem ezer mérnökióra az után követéssel és üzemitesztekkel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz BenQhunria #142188 üzenetére
Ezzel oldottam meg anno én is, LED-es Koso relé + Oxford előtét ellenállás. ~2,5 éve mennek gond nélkül.
edit.:
Sokszor nem a relé az egyetlen probléma hanem, hogy a visszajelző lednek mindig az az oldal adja a negatívot amelyik éppen nem megy emiatt ha megborítod a rendszer fogyasztását (valójában az ellenállást borítottad fel) akkor elmászik a villogás esetleg nem is fog villani egyik másik. (Mielőtt villamosos kollégák letámadnak nem ez valóban nem a helyes megfogalmazás ellenben roppant érthető )
[link] ezt a kört végig játszottam pár éve.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
CFMoto, Voge és társairól van bárhol valami tényleges tartósteszt már? Hogy mennyire lóg egy tengely mennyire fogytak meg a csapágyak itt ott 20, 40, 60k km után?
Még pár helyen szembejön velem ez a Kína jön fel mint a talajvíz és elkerülhetetlenek lesznek a járműpiacon tuti diliházban kötök ki.
Meglátom a Mackó féle katalógus teszteket és, hogy szerinte mennyire jók ezek a kínai cuccok és lever a víz. Biztos csak azért mert volt Hyosungom és láttam ahogy konkrétan fogyott a fém belőle olajcseréről olajcserére...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
A Zéé
addikt
válasz csongi #142191 üzenetére
A Keeway is it van már vagy 20 éve, és még mindig vannak azért komoly minőségbeli gondok. Egy pici ideig nézegettem én is őket, de amikor az 1 éves motornak rozsdásodik a lengőkarja, akkor azért na... De ilyen pl. a Benelli is az egyik fórumozó kollégánál, aminél olyan hibák vannak a 0 km-es motorral, hogy az arcom tépném le, ha ezek velem történnének.
Just a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142191 üzenetére
10k km, cute az kb egy szezon.
Mondom térjünk erre vissza pár év pár tulaj és egy csekély visszatekerés után.doc Volt, megvettem szerettem, Ő nem szeretett engem. Felújítottam és ment is dolgára. Szerintem bőven azok közé tartozok akik ha van valami megpróbálják értelmezhető minőségben megoldani otthon ha van hozzá eszköz ha meg valami komolyabb motorikus akkor szerelő és normálisan összerakat. De a Hyo-nak itt telt ki a becsülete ~58k km-nél:
A kipufogó oldal mind az első mind a hátsó hengerben kb elfogyott. Fórumokban utána olvasva kiderült ez visszatérő felületkezelési hiányosság, fogadd el, hogy ennyit bír egy szett vezérműtengely lánckerék. ~60k km-ert... nem azzal van baj ha költeni kell rá hanem ha azzal, hogy nem bízol már meg benne és elérte ezt az állapotot.A CB se matyóhímzés, új csillapítok, új krómszárak, bontott karbi fészek kopás miatt, kipufogó (2x) + apróságok (nyak, kerék, lengővilla csapágyazás, első villában komplett perselyezés etc etc )de ezek mind olyan dolgok amik érthetőek főleg mert 97-es isten tudja valójában mekkora futással. Pluszban alattam is kapja rendesen 4. év és idén bele fog szaladni saccra az a közel 40k km amióta nálam van.
Ha átlagos használat mellett A-B-be közlekedősnek elbírnak ennyit a kínai, koreao etc csodák lesz min agyalni. Értem Németországban megveszik 3-5 évesen jön az utodja pl egy TRK502-nek de itthon nem ez a realitás... annak a TRK-nak pl lesz még itthon vagy 3 tulaja.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pepucs
tag
Köszi a válaszokat, beruháztam egy Mugen kétrészesre meg egy FLM sports 5.0 csizmára. Baromi kényelmetlen és még michelin babát is csinál belőlem. Jöhet a pályanap
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
JoinR
senior tag
válasz Micsurin #142198 üzenetére
A megbízhatóság meg az élettartam 2 külön dolog. Nyilván ez szubjektív, szerintem hogy 60 ezret bír egy vezérlés, teljesen oké. A többség pár ezret megy egy évben, az 10+ év. Az más kérdés, amikor pár évesen már minden baja van. Nekem az 1 éves KTM-ből az olaj folyt, a féléves Hondából a hűtőfolyadék, az új Keeway csak lefulladt melegen. Ja a 2 éves Kawasakin elhagytam a kipufogóleömlő csavart, meg a tankot menet közben lábbal tartottam, mert az is lelazult. Pedig annak még J-vel is kezdődik az alvázszáma.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen