-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz macilaci78 #143463 üzenetére
Mikroszalás rongy. Előbb lelocsolod a plexit sok vízzel és vársz egy percet. Vagy teszel rá egy vizes rongyot vagy valamit, lényeg, hogy ázzon. Utána letörlöd két mozdulattal. Így lesz karcmentes, nem kellenek drága csodaszer, meg egyéb, PW csodaszerek. A PW nagyon átszövi a motorozást, jelentése: parasztwakítás.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-Mosquito-
őstag
válasz Oppenheimer #143500 üzenetére
A gyári tárcsa 5mm és a MIN 3.5mm
Az EBC 5mm és a MIN 4.2mm?
Nem mondtam,hogy rossz az EBC,csak spórol az anyagon.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
veterán
válasz -Mosquito- #143502 üzenetére
Jó, de te sem gondolod komolyan hogy egy tárcsának nincs más tulajdonsága mint a min és max vastagság.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143499 üzenetére
Igen, es a tarcsak is gyariak, amik raznak azert, mert a vastagsaga valtozo a tarcsanak. Sok japannal problema ez, es garanciaban csereltek tarcsat. 30e km es futasteljesitmeny alatt is. Kawasakinal, bmw nel hondanal jellemzo
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Oppenheimer #143503 üzenetére
Én tavaly tárcsafék témában már futottam egy kört. Aztán megvettem a gyári Nissin tárcsákat. Az EBC,BREMBO nem tudja a MIN. értéket. A TRW-LUCAS meg igen. Árban,anyagában azért van különbség.
Ez egy Vara 1000 ABS.
Mindegy,nem csesztetni akarlak.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143505 üzenetére
Milyen min erteket nem tud egy vadonat uj tarcsa?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #143504 üzenetére
Az meg gyártási,szerelési hiba lehet. Én még csak utólag felszerelt tárcsánál hallottam (BREMBO,autó,motor) ,hogy probléma volt vele. Bár erre neked nagyobb rálátásod van.
"Milyen min erteket nem tud egy vadonat uj tarcsa?"
Amit kérdeztem privátban is. Anyagában lehet különbség.
Gyári 5mm, MIN 3.5mm
TRW- LUCAS 5mm, MIN 3.5mm
EBC,BREMBO 5mm, MIN 4.2mm[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
etnies
senior tag
válasz -Mosquito- #143505 üzenetére
És ha az EBC később éri el a kopáshatárt, mint a TRW? Brembo is gyorsabban kopik, mint az EBC, tehát a végén a kevesebb a több.
Továbbá, egy fékkel kapcsolatban mi fontosabb? A költséghatékonyság vagy a fékezés tulajdonságok? És még: lesz még egy százas abban a Varában?"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143507 üzenetére
Nem szerelesi hiba, hanem szar a tarcsa. Gyarilag. Nemelyik gyari tarcsa.
A min ertek az adott tarcsanak a kopashatara, nem altalanossagban hasznalhato tarcsavastagsag ertek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #143493 üzenetére
Nem éltszerű. Csak egy 15+éves motornál már nem lesz baj ha megejtik. Az a plusz 2 óra a következő 10 évre kifizetődő.
Azt nem tudom ennél a féknél mennyire van kint a porfogó gyűrű. Van amelyiknél nagyon a szélén van, és szépen berakja kosszal, és összenyomja a munkahenger oxidációja.
Talán a Bandit tociko féknyergek ilyenek.
Igazából csak informatív kérdés volt.Oppenheimer
"Ez a fek kb 50% on van jelenleg."
Ez mit jelent?
Azt hogy a fele felület még nem érintkezik a fékbetéttel.
De semmi extra, ilyennek kell lennie. Hamar összekopik, és a fékhatás egyre jobb lesz.Sztem a jobbos tárcsán van a kombinált, azért is kopik be hamarabb.
-Mosquito-
A deauvillen 39 ezernél kukára kopott a hátsó tárcsa. Az elsők meg nem koptak 1,5tizedet.
Ezek az alaktrészek amiknél nem lehet megmondani mennyit futhat. használat függő.
A vadi új brembo fétárcsa+betét szett pumpált a r1200-rtn.
Cserélni kellett.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #143509 üzenetére
Az egyik,másik gyártó minért ír rá különböző MIN értéket? Szóval, ha osztrákba, németbe lenne egy műszaki vizsgás rendőrségi ellenőrzés,akkor a MIN 3mm tárcsával ezt meg lehet ugrani,vagy ott helyben kapok cekcuális felvilágosítást?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143512 üzenetére
Nem tudom miert mas a min ertek, de azt kell betartanod, ami az aktualis tarcsara van irva.
Amennyiben azt betartod, ami ra van irva a tarcsara, barhova mehetsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Predator2
addikt
Helló
Aki szerelt már fel bukósisakra Sena sisak kommunikációt, mennyire bonyolult?
Vásároltam egy 50R-t de az én bukómhoz sehol nincs, hogyan is kellene.
Vagy bízzam inkább szakira? Kicsit eltántorít a próbálkozástól, hogy ahol vásároltam közölték, hogy a felragasztható részeket nem tudnak adni/pótolni, ha netán nem sikerülne rendesen felrakni.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-Mosquito-
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
Ez egy streetfighter v4sp hatso kereke.
A tulaj majdnem egy friss jogsis nő lett, de aztan inkabb a fickojáé lett a motor. Mert kezdesnek tul sok volt amikor a varosban 50 kornyeken araszolt vele a dugoban.
Karbon felnivel. 208 loerovel. Joganadragban.
A lenyeg, hogy legyen penz lovéra. Mert akkor telematricazhatod a kifinomult izleseddel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #143513 üzenetére
Jelen esetbe az elhasznalodas volt a lenyeg, alacsony km futas mellett.
Ha jol emlekszem a brembo gyarban keszult brembo tarcsa volt.
. -
bajnokpityu
félisten
válasz -Mosquito- #143507 üzenetére
Anno mikor fektarcsat kerestem gyarton belül is volt több minőség. Autóknál a brembo gyárt hulladékot is kiváló tarcsakat is .
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
neutron23
csendes tag
Esetleg arra tudja valaki a választ, hogy amatőr versenyen 600-as kategóriába a ZX6R-nek a 636-os verziója az belefér, vagy csak az 599cc verziót engedik? Pl. egy 750-es gixerrel milyen kategóriába lehetne nevezni? Nyilván a legjobb lenne mindig az adott rendezésre vonatkozó szabályokat elolvasni, de az érdekelne mi a jellemző.
-
yodamastah
őstag
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143521 üzenetére
Köszi! Nézegetem a sportmotorokat, és olyat szeretnék venni, amivel egyszer majd indulni tudnék. Ne ezen bukjak el
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143522 üzenetére
600ast vegyél. Olyat amihez van sok bontott alkatrész, és pálya cuccok. Gsxr-600 K6-tól. R6R. (Gsxr megbízhatóbb, R6R gyári állapotban gyorsabb megfelelő kezekben)
K4-5 600 egy beton stabil választás, de ez inkább még egy oldschool motor. Gyári futóműve kicsit harmat. k6 tól minden szempontból jobb motor.
750 jó ötlet. Pont olyan kezes mint a 600, de sokkal jobban megy. Viszont ha versenyeken akarsz indulni, akkor 1000ben fogsz menni. Köridőben nagyon jót lehet vele hozni, de rajtnál meg fognak előzni 8-an, és utána az egész verseny arról szól hogy azt a 8at visszaelőzgeted Mondjuk mókának jó
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz Topiccsendőr #143517 üzenetére
Attól még, hogy valaki gazdag, nem biztos, hogy okos is, és kulturált. Még ha a pénz magabiztossá tesz is, és ők ezt hiszik magukról.
Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
Gumi kérdés. A három közül melyiket válasszam 600-as Honda Hortnetre.
MICHELIN Pilot Road 4 - 100K
CONTINENTAL ContiRoadAttack 4 - 110K
MICHELIN ROAD 6 - 147KÉn kérek elnézést!
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143523 üzenetére
Igen, 600-as lesz mindenképpen. A 636-on azért akadtam fenn, mert jó áron vannak és nem nagyon írnak róla rosszat, de akkor kuka. CBR-ek valamiért drágák. Suzukik, Yamahák vannak lementve pár darab. Ez ilyen téli, jövő nyári projekt lesz, ha minden rendben megy.
750-es, 1000-es kategóriát hagyom egyelőre, sok lesz nekem, így is szerintem kell majd legalább 4-5év a 600-on is mire jól fog menni és esetleg merek majd versenyre is nevezni.
Nem tudom érdemes-e kifejezetten pályamotoros csoportból venni pályagépet. Lehet hogy lenne értelme, és akkor nekem már nem sokat kell rajta alakítanom. Csak nem tudom ezek mennyire vannak legyepálva, de aki ilyenre adja a fejét, arról azt gondolnám, hogy van pénze rendesen szervizelni a motorját.
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143527 üzenetére
Érdemes pályamotort venni, sok munkát megspórolsz vele, de teljesen lutri mit veszel. Már a K6 is 17 éves motor. Sokat láttak már ezek. Nem tudod mennyi és milyen esés van benne, a blokkba nem látsz bele, stb. A futómű is lehet mókolva van, milyen rugók vannak benne, szelepelés volt e cserélve. Gyári geometriától van e eltérés, sokan ezt sem tudják megmondani amikor pályamotort árulnak.
Pár tipp.
1. Jól átnézni a vázat, van e nagy esés nyom, és egy lézeres váz mérés (nem drága). Villák legyenek egyenesek, motor egyenesfutása legyen jó.
2. Blokkba nem tudsz belenézni, esetleg meghallgathatja aki nagyon ismeri azt a blokkot, de sok értelme ennek sincs. A csapágyak állapotát lehetne ellenőrizni, de ahhoz le kell bontani az alját.
3. Ha megveszed komplett futőmű szét, súlyodhoz felrugózni, és egy szakember csináljon egy baseline setupot. Te nem fogod tudni beállítani. Ahhoz kell 10-15 év motorozás meg gyakorlat (sok szopás, pöcsölés a futóművel) hogy magadnak tudd állítani.
4. 90% hogy a gyári fék jó lesz. Suzukin nem a legjobb a felső pumpa, nagy a szórás a nissin fékmunkahengereeknél. Ha probéma van vele: brembo rcs pumpa nem drága. A féktárcsa ha kotyog, vagy kopott kell egy új. Fontos hogy jó fékbetétet válassz. Tipp: Versrah SRLJ XX. Ez a betét ver mindent. Nincs fading, szuper adagolhatóság trail brakinghez, nem eszi a tárcsát, iszonyat sokáig bírja. Fékbetét típus csere előtt a tárcsáról a régi betét anyagát le kell csiszolni (rotor hone)
5. Blokk ne legyen tuningolva. Ez úgyis csak az utolsó 1 másodperchez kell, az meg lehet 15 év múlva se fogod elérni Stock állapotban mindegyik blokk sokkal jobban bírja. Ami viszont lehet kelleni fog, az egy jó Power Commaderes beállítás. A gázreakció lehellet finom kell legyen, enélkül nem lehet jó tempót menni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz csongi #143103 üzenetére
Ki kell menni Kakucsra, aztán benő az ember feje lagya. Ott helyre tudod rakni magad, hogy mennyire is motorozod ki a vasad. Jomultkor a par eves tapasztalatommal siman kerulgettem ott 600-1200ccm kozotti gepeket külső iven az 500-assal, aztan amikor mar azt hittem fasza gyerek vagyok akkor jottek a 8 evesek es korbemotoroztak a 125ccm-en Ja meg persze yodamastah, a robogojaval.
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143528 üzenetére
Húú, nagyon köszönöm a részletes választ!
Ez a gázreakció dolog már most gond nekem a fazeren, kettesben jó körbemenni vele, de nagyon nehéz neki finoman adni, random ránt egyet ha finoman visszaadom a gázt. Hármasban jobb a helyzet, de ott meg elég lomha a gép mindegy amúgy, egyelőre nem emiatt nem jönnek a köridők, csak zavaró.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Valakinek van tippje, mekkora csapszeg kell a cb 600 hornet labtartoiba? 200 km-el odebb vagyok, de pont az iroda mellett van egy csavarbolt, kiugranek venni, mert ki kene cserelni, kicsit lefittyen a labtarto
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Topiccsendőr
addikt
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #143532 üzenetére
Ja nekem is akkor lett szar a gázreakció amikor kapott egy nyitott rendszert. A gyárival hibátlan volt. Ebből a szempontból hiba volt azt lecserélni.
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143532 üzenetére
Micron sportdob van rajta, killerrel, csak slip-on. A karbisor hozzá lett hangolva. A gyári dobbal sosem mentem. Gázreakció amúgy jó, csak amikor "lebegtetném" kanyarközép körül a motort, tehát se nem ad le erőt, de elzárva sincs, akkor néha ránt mikor visszaadom neki. Lehet ezt majd elmesélem ha legközelebb viszem állítani.
De amúgy a power commander nem erre van, hogy ezeket a problémákat meg lehessen oldani vele?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143534 üzenetére
Karbisnak nem kellene rantania, az nem annyira erzekeny, mint egy regebbi open loop befecs.
De lehet van olyan fordulatszamtartomany, ahol nem mukodik jol a karbi. Nem biztos, hogy fuvokaval meg lehet oldani, mert bizonyos fordulatszamon a problema az, hogy mondjuk a zart szivoszelepekrol lepattan a lenduletben levo gazoszlop, ami visszafele fog aramolni, ami megegyszer atmegy a fuvokan es ujra benzint fog felvenni a venturibol. Majd ez a gaz a szivoszelep nyitasanal ugyancsak jo iranyba fog menni, es ujra benzint vesz fel.
Probald ki a gyari setupot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #143535 üzenetére
Ránthat az akár, mikor a Delke lekerült és visszament a gyári engem meglepett mennyivel simábban veszi a lapot. Kicsit el is szégyeltem magam. Ahol eddig ~4000 körül ha hirtelen belemartam mert indulni kellett mindig rántott és úgy indult el, most vaj puhán veszi. Ahogy az alig észrevehető torpanás is megszűnt alacsony fordulatról indulva nagyobb fokozatban.
Ki van az számolva gyárilag hiába...
yodamastah ez a kicsit terhes a feleségem szitu?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143535 üzenetére
Hát nekem ez már magas, de nagyjából értem, amit mondasz. Ha csak az én szintemen gondolkozom, és abból indulok, hogy hármasban már nem nagyon csinálja, akkor arra gondolnék, hogy kettesben nem elég feszes a hajtás és ezért ránt egyet.
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143536 üzenetére
oké
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143536 üzenetére
Lehet érdemes lenne nem sima szinkronra vinni, hanem padon állítani?
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143541 üzenetére
Rendben, köszönöm mindenkinek a segítséget
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #143535 üzenetére
Nekem is ugyan ez a jelenség van az SV-n gyári kipu. - karbival. Néha ránt óvatos gázadásnál kanyarban pedig 2 éve felújított karbi. Nagyrészt szerencsére nem. Mondjuk lehet az a V2 miatt van
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #143543 üzenetére
V2 nek joval nagyobb nyomateka van alul, illetve nalad vmi volt a karbival eleve, ezt korabban irtad. A legtobb utangyartott felujitokeszlet nem stimmel. Motorfek uzemben legtobb karbin van egy kis membran, ami kinyit egy csatornat a venturinal, lehet ez nem mukodik jol, vagy az uszoszint nem jo a karbidban, az utangyartott alkatreszek miatt, stb. millio dolog lehet. Vagy csak ami neked rantas, az normalis.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143544 üzenetére
Király a vidi
Nem unatkoztam reggel óta. Leszedtem a doboztartó konzolt, utaslábtartókat, kiszedtem a középsztendert, kormánymagasítást, lerövidítettem és könnyítettem a kormánysúlyon. Forgattam a kormányon meg a karokon is, most jóval kényelmesebb lesz vele sportosan menni. Kíváncsi leszek
[ Szerkesztve ]
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143547 üzenetére
Nem gyári se a kormány, se a végsúly. Nem sok vibráció van, súly nélkül sem. Egyébként 6,5kg mínusz lett a vége
-
bacus
őstag
Tegnap este hazaértem a Dolomitokból, 3 napot csillagtúráztunk ott, meg az oda és visszaúton is tekeregtünk. Haza 680 km. (Balatonalmádiig).
A jó: a táj gyönyörű, két hihetetlen szinű tavat is láttam, a fénykép nem adja vissza. Imádom a hegyeket, hágó hágó után, sok technikás visszafordítóval, nagyon szűkek, a stelvio lófütty némelyikhez.
A rosszak: az utak gyatrák sok helyen, kanyarokban felmarva az íven, mindenhol kamerák, van ahol 200m-ként, persze lehet ezek némelyike nem mér, csak térfigyelő kamera. Indokolatlan helyeken 30-as tábla, lakott területen kívül is, esetleg 50-es.. Jövőre pedzegetik a létszámkorlátot, meg fizetőssé tételt
Átlag sebesség béka segge alatt (kb 40 km/h), 9h indulás 230 km, este 7 érkezés... egy másik nap 260km, persze rengeteg látnivaló, sok megállás.
A kaja vagy rossz vagy gyerek adag, vagy mindkettő, mind ezt olyan árban, hogy ehhez képest most a balatoni árszint fillérek. Szarul beszélnek angolul, simán nem a rendelésed hozza ki az asztalhoz, pl húsleves helyett hagymalevest.mesh 2.0: összességében remekül működik, az én sisakbeszélőm egy u-com16 nagyon merült, az insta360 távirányítója nem csatlakozott a kamerához, azaz simán össze tudott akadni. Csatornaváltás, majd öröm és boldogság, minden jobb. 5-ös csatorna kerülendő, 1 napig azt használtuk, wifik is bezavarják, lakott területen belül torz hang, 300m hatótáv max. A 6-os csatorna remek, itt már 500m felett is jó volt rálátás mellett, hágókon is sokszor jó volt még annak ellenére, hogy több szikla, kanyar, lakóautó stb volt köztünk.
1-es csatorna szintén kerülendő, mivel az az alapértelmezett, simán beledumálnak.A majrécsíkot hazafelé az osztrák oldalon közel 0-ra redukáltuk, a többit majd lepketárcsával és flex-el.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- EAFC 24
- Eredeti játékok OFF topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Max
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs