-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz LógaGéza #142549 üzenetére
Biztos, hogy én lennék a leginkább gyenge láncszem, ez nem kérdés. A legnagyobb hiányosságom a motorozás terén szerintem az, hogy nem tudom jól felmérni előre a kanyart, és fosok rendesen dönteni, emiatt túllassítok, aztán csak billegek. Emiatt szeretnék egy kezdő pályás tréningre lemenni. Tudom, hogy nem illik ilyent mondani, de az alap vezetéstechnikai tréning nekem valahogy nem adott annyi pluszt, mint vártam tőle.
Csak ahogy a Csendőr úr is mondja, egy kicsit én is tartok attól, hogy az élmény nem lenne az igazi. Hosszú egyenes, nyújtott kanyarok vannak a Pannónia Ringen, amin egy jól lapolható, nagy végsebességre képes sportmotorral nagy élvezet lehet átcsapatni, de egy olyan motorral, aminek 170 körül van a vége (nagy sportmotorokkal simán elmennek 250-260 fölé), full egyenes háttal ülök rajta, és elég rövid az alsó 2-3 fokozat lehet, hogy nem adná ki annyira. Egy Euroring, vagy valami hasonló kisebb pálya lehet, hogy jobb lenne, de azok egyrészt messze vannak, másrészt amiket találtam ott nagyonalap oktatások mind hét közepén (szerda-csütörtök) vannak, ami így nekem egy 3 napos akció lenne.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #142533 üzenetére
Egyébként igazad volt a fékemmel kapcsolatban, kivettük állványra és órával ránéztük, az bal tárcsában van egy kicsi görbület. Nem tudni, hogyan került bele, mert egy ideig volt, aztán nem, most pedig megint előjött.
A csapok erősen korrodáltak, nem bírták a sózott utakat, hogy ez összefügg-e a hibajelenséggel vagy nem, már mindegy.
Megjöttek az új tárcsák és betétek, már csak az új csavarokra várok és csere, meguntam."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Harley-s fesztivál nem megy túl jól.
Én jómagam már azt sem értem, miért egy fővárosba szervezték, ahol dugó és 35 fok van, de az is jól látszik, hogy a rutintalan "motoros" és az erős-nagy gépek kombinációja veszélyes.
[link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
veterán
-
etnies
senior tag
válasz A Zéé #142551 üzenetére
"A legnagyobb hiányosságom a motorozás terén szerintem az, hogy nem tudom jól felmérni előre a kanyart, és fosok rendesen dönteni, emiatt túllassítok, aztán csak billegek. "
Ezt nem te csinálod így, mindannyian ezt csináltuk, én is. Igazából nem hisszük el, hogy tapadni fog.
A tanfolyam jó ötlet, nekem egy Safety-Hungary segített, mert ott kiderült, hogy akár 15 kmh/val is le lehet dönteni a gumi széléig, tapadni fog.Utcai motorozásnál az segít sokat, hogy ha megtanulod használni a hátsó féket. Ha jön a kanyar, mindig húzódj ki az út szélére, onnan kezd. Első féket ne használd, stabil gáz. Ha túl nagy a tempó, ne pánikolj, kezd el nyomni a hátsó féket. Maga a kanyarodás automatikusan lassít, a hátsó fékkel elégnek kell lennie abban az esetben, ha nem mérted el kurvára a kanyart.
Érdemes kinézni egy szakaszt, ahol aránylag kicsi a forgalom, ismered a kanyaroakt és jó az út. Ott menj át nyugis tempóval, aztán újra egy picit gyorsabban, de próbálgatva a hátsó féket és így tovább. De csak ésszel!
A pályázás is jó ötlet, de szerintem olyan pályán, ahol alacsonyabb a sebesség.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
veterán
válasz etnies #142556 üzenetére
Nekem is ugyan ez a bajom, mint a kolléga írt, és a safetys training nekem sem segített ezen. Remélhetőleg a holnapi Kakucs Ring fog valamennyit.
Saját motorommal meg nem szívesen gyakorlom ezeket a low-speed drilleket. Egyszer túlnyomtam a hátsó féket és feldőlt a motor. Sok tízezres kár keletkezett a semmiért. (Autómentő, kuplungkar csere, idomjavítás...)
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #142500 üzenetére
Ahogy elnézem a tervet, az az érzésem támadt, hogy ez ilyen "mindent bele terv". 5 nap pont ideális menni egy Grossglockner-Dolomitok kört, ránézésre 2x-3x akkor lenne az élményfaktor.
Erre az útvonalra találhatsz egy csomó tervet az interneten, ha érdekel.
Ha jól látom, ti tengerpartozni is akartok, az kb minden elront. Nálunk is voltak ilyen viták, végül az a kompromisszum született, hogy páros évben Alpok, páratlanban tengerpart.
A kettőt nem lehet jól összerakni, mert együtt egyikre sem jut elég idő, mert a jó tengerpart és a jó Alpok között mindenhol 500 km van (kivétel Franciaország, ahol kb. 250 km).
Nem megoldható, hogy elmentek 5 napot az Alpokba és 5-t repülővel valami tengerhez?"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #142557 üzenetére
Safetny ők adnak motort, ezért ajánlom mindenkinek. Nem kell félteni, ott kell tesztelni a határokat. Kis sebességnél, nem saját géppel.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
akos727
senior tag
Sziasztok. Adott egy olajos kuplung (Aprilia Tuono gen 1), ami elkezdett csúszni. Pontosabban: A motor jó 1 évet állt, lerakás előtt lett benne olaj cserélve (motul 5100 15w50), így az is több, mint egy éves, viszont 1000 km sincs benne. Kapott egy új felső munkahenger felújító szettet (cikkszám alapján rendelve, egymás mellé rakva is ugyanolyan a régi és az új.). A rendszer le van légtelenítve, viszont most nagyon kint fog csak be, már 1mm-ert is behúzva a kart, elkezdi csúsztatni. Ha bemelegszik az olaj, menet közben már kis gázra is elkezd csúszni, főleg városban a nagyobb hőtől ugye. Korábban teljesen jól működött a rendszer, sokkal mélyebben fogott, illetve 6-osban sem csúszott nagy gázra. Természetesen fog kapni új olajat, de szerintetek az létezik, hogy 1 év állásban, ilyen kevés km mellett "tönkrement" az olaj és e miatt csúszik a kuplung? Most olyan, mintha egy mechanikus kuplungon túl feszes lenne a bowden. Néztük az új munkahengert, hátha rosszul raktuk össze, de minden jónak tűnik...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #142561 üzenetére
Nem hiszem, hogy az olajjal lenne gond, bar ez az olaj elegge a legalja- vagy az 1 ev allassal. Sztm halmozott a problema.
Illetve ami aggaszto, hogy a fofekhenger felujitasa utan eszlelheto a problema, tehat lehet a dugattyut nem jol allitottatok be ( vagyis a fekkarnal ami nyomja a dugattyut. Leragasztott csavar van ott valszeg)
Tovabbi lehetosegek
A nyomolap rugoi meretvaltozast szenvedtek- ezt kuplung szetszedesnel meg kellene merni- tehat kisse puhabbak a kelletenel, a kuplung mar eleve kopott, tehat a kopolamellak fel vannak uvegesedve, vagy eleve tul vekonyak mar.
A fofekhenger felujitas utan biztos, hogy jobb lett, az, hogy kint fog, azt jelenti, nem levegos. Kint kell fognia, nem bent.
Ez a fajta kuplung tobb okbol levegosodhet: a brembo femszovetes fekcso miatt, a fofekhengerben a dugattyu karmantyu miatt (ezt most kuszoboltetek ki) a munkahengerben a dugattyu miatt, amit egy beragodott kinyomocsapagy magaval forgathat, igy a munkahengert is karosithatja.Elso lepes, allitsatok a csavart teljesen kintre, hogy legyen jateka a dugattyunak (ne a fekkar tavolsag allitot, hanem azt, amivel a dugattyut nyomja)
ha nem csuszik ez volt a baj. Ha csuszik szet kell szedni es meg kell merni a fent leirtakat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142540 üzenetére
Gondolom az olajhűtőnek inkább pályahasználatnál van szerepe, közúton nem feltétlen lehet úgy menni, hogy elmelegedjen az olaj.
'92 Honda VFR 750
-
etnies
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #142564 üzenetére
A nagyteljesitmenyu vizhutesu motorok mar igenylik. Manapsag 215-234 loerot hoznak ki 1100-1200 kobcentibol. Alapjaraton ehhez mar lekapcsolnak hengereket is, hogy ne melegitsenek feleslegesen.
Hogy az elmelegedes mit jelent, konkretan milyen hofokot azt nem tudom, de hocserelovel az olaj sokkal melegebb. 10 evvel ezelotti japan nagyteljesitmenyu motorokon figyelheto meg, h nagyon sporoltak a hutovel, egy 1000ccm es motoron akkora hutot lathattal, mint egy 90 es evek 400 as sor4 en. Aminek raadasul kulon olajhutoje is volt, nem hocsereloje, pl a zxr400.
Ezek az 1000 sor4 ek nagyon melegednek utcan, plane ha araszolsz. Minimum 100 as tempo kell, hogy a vizhofok 85 ° legyen, es ha erolteted nyari melegben, (150-200km/h) akkor menet kozben is 95° os lesz a viz, ami mar teljesitmenyvesztessel jar.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Zoli bácsi
őstag
Ha már hőfok....Nekem léghűtéses borzalmam van (Benelli Imperiale).
Szerintetek lehet valami hővédelme? Konkrétan ha az ember a kánikulában araszolásra kényszerül, és túlmelegszik, lehet valami hővédelem, leállna, visszavenné a teljesítményt, esetleg kigyulladna figyelmeztető lámpa (Check Engine..?)
Vagy beállna, mint anno a TS250 MZ? (Nem volt jó érzés, magasabb hang, teljesítményvesztés, kuplungot behúzva beállt)
Múltkor robbantott ábrát nézegettem a neten, jól látom-e hogy bal és jobb oldalon is gyújtógyertya van a hengerfejben (Igen, 2 gyertyás, de jobb oldali kisebb méret), ott mintha láttam volna hőmérő szenzort. De semmi visszajelzés nincs a hőfokról.
Van a második szomszédnak egy Pannóniája, hallom mikor beröffenti.(Műszakija még nincs, utcára nem hozza ki) Múltkor mondtam neki, ha valamikor ráér, jöjjön át, mutatok neki valamit. Na, meglepődött, megmutattam a Kínai Rettenetet. Hasonló stílus, tetszett neki nagyon. Talán egy percig sem járattam egy helyben, milyen a hangja, megmutatni. Ennyi idő után nem lehetett kézzel megfogni a hűtőbordákat, legalább 60 fok lehetett. Egy szélmentes, városi araszolásnál, hőségben azt hiszem hamar elérné a kritikus hőmérsékletet.
Mondjuk ha olyankor érek a rendőrlámpához, hogy akkor vált pirosra, leállítom, indul pöccre (Általában....... Kisvárosban belefér, ha másodikra indul, nem dudálnak le) -
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #142568 üzenetére
Van a muszerfalon figyelmeztetes, hogy allitsd le a motort.
Ez altalaban ~160 170 fokos olajnal fordul elo, de olvasd at a hasznalati utmutatot, benne van minden.Semmit nem fog visszabbvenni. Tulkep sztm semelyik motor nem allitja le magat, en nem tudok ilyenrol.
Az MZ teljesen mas okokbol all be, az egy ketutemu motor, nagyon nagy turesu gyari vagy utangyartott alkatreszekkel tele, meg egy osregi teleganyolt motor volt mar 30 eve is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Topiccsendőr #142569 üzenetére
Köszi
Egy szó sincs lámpáról, melegedésről a gyári útmutatóban: [link]
Ha lenne valami, nem kérdeztem volna. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #142570 üzenetére
Ezzel nem szamoltak ennel a motornal.
Ha melegebb lesz, mint 170 fok, akkor igy jaras.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
JoinR
senior tag
válasz Zoli bácsi #142570 üzenetére
Nekem sincs semmi a W800-on. Gondolkoztam egy olajhőmérőn, de minek, ha magas, megállok az út szélén?
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142567 üzenetére
"Minimum 100 as tempo kell, hogy a vizhofok 85 ° legyen, es ha erolteted nyari melegben, (150-200km/h) akkor menet kozben is 95° os lesz a viz, ami mar teljesitmenyvesztessel jar."
Hmmm, miért járna a 95 fokos víz teljesítményvesztéssel?
Amúgy az annyira nem is meleg. A 110-115 fok, na az már meleg.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142573 üzenetére
95 is meleg.
minel melegebben uzemeltetsz egy motort, annal gyengebb lesz.
Ezert van hatalmas huto a versenymotorokon es szelsosegkent ezert mennek le ~50° os vizre 2T nel.
Minden 5° melegedes emlekeim szerint 2% teljesitmenyveszteseg. De mivel ezt nagyon regen tanultam lehet az ertekben tevedek, de teljesitmenyveszteseggel jar.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142574 üzenetére
A 95 egy normál hőmérséklet.
"Ezert van hatalmas huto a versenymotorokon"
Nem, azért van hatalmas hűtő a versenymotorokon, mert baromi erősek, nagy a teljesítménysűrűség, ezért sokkal több a veszteség a hűtővízen keresztül, amivel kezdeni kell valamit.
"Minden 5° melegedes emlekeim szerint 2% teljesitmenyveszteseg."
Szerintem kevered a beszívott levegő hőmérsékletével.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142575 üzenetére
A hutovizen milyen vesztesegre gondolsz?
998 kobcentibol 234 loerot kipassziroznak manapsag utcara egy vicc hutovel. Pont forditva van.
Azert raknak rajuk nagy hutot, mert alacsonyabb homersekleten uzemeltetik, mint az utcai motorokat. Kis reszlet a sok kozul, de ezert is erosebbek. Nem keverem a levegovel.
a 95 fok sok, mivel sporolnak a hutovel. Ha nem sporolnanak, lehetne ez kevesebb is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142576 üzenetére
"hutovizen milyen vesztesegre gondolsz"
A belsőégésű motorok energiamérlegére. Bemegy a benzin a hengerbe és elég. A felszabaduló energia egyharmada kimegy a kipufogón, másik egyharmada meg a hűtővízbe (meg az olajban). A maradék egy része hajtja a motort.
Minél nagyobb a teljesítmény, annál több energia megy a hűtővízbe. Ezért kell a versenymotorra nagy hűtő.
Utcára azért nem kell akkora hűtő, mert a használati profil teljesen más, messze nem használják őket akkora átlagos terhelésen.
Én továbbra sem látom azt a fizikai összefüggést, ami szerint az alacsonyabb hűtővíz hőmérséklet nagyobb teljesítményt jelentene.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KrAt
veterán
válasz Shadowbull #142573 üzenetére
A VFR-nél dugóban az a "normális"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142577 üzenetére
Hogy nem latod a fizikajat? Nem most fogjuk mi ketten megfejteni, ahhoz kisse tul sok dolog esett ki a fejembol, annyi mondent olvastam errol a temarol.
Amikor ennek utananeztem, annyira emlekszem, hogy: tapasztalati uton 45 fokig mentek le versenymotor fejlesztok, mindig teljesitmenynovekedessel jart, ezert is mentek le eddig. tehat teszteltek padon, ez alatt az ertek alatt tul sok volt a tores, motormeghibasodas, ezert ez egy okolszabaly, hogy az ala nem szabad menni. Ennyire emlekszem, a fizikajara mar nem.De ne higgy nekem, inkabb nezz utana te is, es ird le a fizikajat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #142576 üzenetére
Szerintem is kevered a beszívott levegő hőmérsékletével. 95C miért lenne túl meleg? Ha 1C-os vízzel menne akkor kellemes felületi feszültség alakulna ki a mindenhol is ahol a túloldal meleg. Javítsatok ki ha baromság de egy bizonyos hőfokig (logikus lenne azt gondolnom hogy ez a tartomány a gyárilag megadott üzemihőfok) a hőtágulás miatt talán még a hatásfok is jobb. Vagy félreértem és valójában arról van szó, hogy direkt úgy méretezik a hűtőt hogy felsőhatár alatt tartsa csak a hűtőfolyadékot?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142579 üzenetére
"tapasztalati uton 45 fokig mentek le versenymotor fejlesztok, mindig teljesitmenynovekedessel jart"
Maximum indirekt hatása van. A maximális leadható teljesítménynek vannak mechanikus/termikus korlátai is. A dugattyúk, a hengerfej, a szelepek mind rendelkeznek maximális üzemi hőmérséklettel, ami felett károsodnak.
A hűtés hatékonysága ezt indirekt befolyásolja. Hatékony áramlással, hidegebb hűtővízzel jobban lehet hűteni, ezáltal jobban lehet terhelni az alkatrészekeket. De nem a hideg hűtővíz okozza a teljesítménynövekedést.Nyilván a gyakorlatban a hűtő nagysága és hatékonysága korlátozott, ezért kompromisszumokat kell kötni.
"nezz utana te is"
Köszi, de nem kell.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142582 üzenetére
Annyiban van osszefugges, hogy kevesebb detonacios hajlama lesz ha tul van hutve, ilyen szempontbol jobban lehet terhelni, de nem erre gondoltam. Fejben kiserletekkel nem leszunk elorebb, ez nem az amit fejben ki fogsz talalni. furcsallom, hogy ha ennyire beleallsz ebbe a temaba, akkor hogy nem hallottal errol a jelensegrol egyaltalan.
ez a vita kezd haszontalanna valni, ha barmilyen konkretumod van, amivel tobb lehet barki, kerlek oszd meg. Ha mar nem kell utananezni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142583 üzenetére
"kevesebb detonacios hajlama lesz ha tul van hutve"
Hát, a kopogásos égés az megint külön téma, ráadásul baromi komplex.
"ez nem az amit fejben ki fogsz talalni"
Nem is kell.
"furcsallom, hogy ha ennyire beleallsz ebbe a temaba"
Annyira azért nem álltam bele. Leírtál valamit ami nem stimmel, kijavítottam, ennyi.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142584 üzenetére
Ami szerinted nem stimmel. Ezt fejben kitalaltad, miert nem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
Jól tippelem, hogy ez a pár YSS anyaghibás volt?
Utassal nem egész 800km-ert éltek[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
válasz Shadowbull #142584 üzenetére
Szerintem engedd el! Nem bírja elviselni, hogy esetleg nincs igaza!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #142587 üzenetére
Esetleg neked valami hozzafuznivalod a temahoz, amitol tovabb tudnank lepni?
Tudom, hogy a multban megsertettelek vmivel, elnezest kerek, valoszinuleg most azert tetted hozza ezt az ertekes hszt, mert te viszont el tudod viselni, ha nincs igazad.De egyebkent belegondolva total felesleges.
Az allitasom az volt, ha meleg a motor, gyengebb. Tulkepp kihoztuk arra, hogy ez vmilyen kozvetett ok miatt van. Vegulis nekem mindegy mi miatt, ha a hutoviz 95 fokos, akkor a motor gyengebb, mintha 75 fokos lenne.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #142588 üzenetére
Nem szétszedhető.
Ez viszont levétel nélkül mondom, hogy kuka. Hazafele apró tényleg apró út hibán M0áson (átvezető felüljárón összeeresztési bucka) furcsán ütött majd itthon rácsekkoltam.
Semmi extra nem volt nálunk ketten rajta, dobozban meg két laptop + töltők + Ipad az egész lehetett 12kg? Mi meg ketten vagyunk ~140kg. Azért azt gondolnám, hogy egy ABE minősített YSS ami a gyárival megegyező az illene bírja ezt...
Szerintem anyaghiba, van ilyen majd írok a sellernek mizu van pénz vissza vagy cseredarab...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Nem tudom mennyire látszik a kép mert hülyén tudtam fotózni lejáró támfal miatt de a csillapító test gyakorlatilag súrolja a rugót ergó a krómszár azt mondta szia
Shoxos CR rugóstagokról tud valaki valamit?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Brok, mit tegyek ha baloldalt az első dolog ami leér a motoron a közép sztenderd? Kurva nagyot üt amikor leér valami balra és látszik rajta a kopás. Ránézésre versenyben van a lábtartóval, és megnyeri. A lábtartó...
Ami valójában egyben a tárcsafékzáram is, egy kulccsal levehető és áthelyezhető. Ezzel vettem a motort és tök praktikus! ...volt eddig. Mert látom hogy alul hiányzik belőle a kis lefelé lógó f@sz aminek karcolnia kéne az aszfaltot.
Szerintem ha benne lenne ez a kis f@sz (bocs, nem tudom minek hívják), akkor hamarabb adna nekem visszajelzést mint hogy a közép sztenderd leérne, és nem lennék kurva nagy esésre ítélve. Ez az alkatrész mennyire sztenderdizált? Van esélyem kapni és belecsavarni egyet, vagy vehetek egy komplett gyári lábtartót bal oldalra? Ha van ilyen, milyen néven keressem?
Amúgy első Kakucs Ringezést nagyon élveztem
Irtó lassú voltam, Yosamastah ellátott pár tanáccsal amit legközelebb hasznosítok, ezúttal is kösziPfiucska meg kente neki rendesen
UI: ma azt is megtudtam hogy a hátsó dobozom gyorsrögzítős és 1 mozdulat levenni.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
MMiklos86
csendes tag
válasz Oppenheimer #142593 üzenetére
Angolul feelernek hívják, magyarul gőzöm sincs. Az enyém megvan, túl hamar ért le hát kicsavartam. 2021-es Sukuki Hayabusa. Holnap lefényképezem, ha úgy látod hogy megfelelő, szívesen elküldöm neked, nálam csak a helyet foglalja.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #142593 üzenetére
Menetesszár és joccakát.
Ha nagyon kultúr megoldás kell edzett süllyesztett imbusz és még esztétikus is lesz.
Haver az SC59-en a 1. gyári honda szett (~8k 2 csavarért ) elkoptatása után áttért az edzett szárra.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142583 üzenetére
Erről a hűtővíz miatti teljesítménycsökkenésről még én sem hallottam soha, és nem is nagyon látom miért lenne így. Pláne nem ez az 5 fokonként 2% veszteség. Esetleg azt el tudom képzelni, hogy az ECU visszaveszi a teljesítményt ilyenkor, de ez szimplán egy védelem a motorvezérlőben.
'92 Honda VFR 750
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142585 üzenetére
" Ezt fejben kitalaltad, miert nem."
Fogalmazzunk úgy, hogy a tapasztalataim alapjan tudom hogy nem stimmel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #142589 üzenetére
"Tulkepp kihoztuk arra, hogy ez vmilyen kozvetett ok miatt van. "
Nade nem hoztuk ki arra.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz bardi #142596 üzenetére
" Pláne nem ez az 5 fokonként 2% veszteség. "
Nem veletlenul mondtam hogy szerintem a beszivott levego homersekletevel keveri, ott tenyleg van ilyen osszefugges, bar azt meg nem mondom hogy pont ezekkel a szamokkal, es hogy linearis-e.
De az teny hogy minel melegebb a beszivott levego, annal alacsonyabb a potencialis maximalis teljesitmeny.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest