-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
-
hroberto
veterán
válasz Oppenheimer #143351 üzenetére
Én egyszer nem vettem fel motoros ruhát, mert csak pár kilométerre kellett volna elugranom. Rövid nadrág, póló...
Természetesen ki is fordult élém egy VW Transporter. Szerencsére lassan mentem, úgyhogy csak két bordám tört el...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
veterán
válasz hroberto #143353 üzenetére
Uh
A héten 1x poénból bementem munkába motorral. Hát, a budapesti csúcsforgalom motoron sem jobb mint bármi mással. Rendesen nagyon szar volt, még úgy is hogy legalább a kocsisorok között végigcsorgok és időt nyerek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Oppenheimer #143354 üzenetére
Elmenynek nem elmeny, ellenben jelentosen gyorsabb.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143352 üzenetére
Ugye te sem gondolod komolyan hogy ehhez neked 20 év kell 3-5 pályanap ha csinálod amit mondtam neked.
-
veterán
válasz yodamastah #143357 üzenetére
Lehet túloztam. De előbb meg kell oldanom a leérő középsztender problémáját, addig nem is merem neki nyomni amíg az éri a földet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143358 üzenetére
Ki kell ülni. Seggel és felső testtel is. Persze a középsztendert le kéne szedni, és lábtartót is feljebb kell rakni majd. Ha a motor szabadmagassága engedi, jó gumival a te motoroddal is jókat lehet csapatni.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #143359 üzenetére
Vagy venni egy papír nélküli 600-ast és neki esni lebontani a fölöst.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz yodamastah #143359 üzenetére
Persze, elkezdek majd kiülni, de előbb biztonságossá kell tenni a motort. Sztenderd maradni fog, csak hackelve lesz rajta hogy magasabbra csukódjon + kinéz egy futóműfejlesztés (Hyperpro streetbox vagy amit a Déczi futómű javasol majd)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
crocy
tag
válasz yodamastah #143359 üzenetére
azert a csapatashoz nem artana meg kis köbcenti
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #143357 üzenetére
Meg annyi sem kell csak ketto teli nap. Harmadikon mar rohogve mennek ilyen gagyi korok.
-
veterán
válasz yodamastah #143363 üzenetére
Engem érdekel a lista
Bár ez egy túra motor, és nem fogok belőle pályamotort csinálni. Azért megyek vele kakucsra, hogy tanuljak (és mert kurva jó).[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
pepucs
tag
válasz Oppenheimer #143365 üzenetére
Same here
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143365 üzenetére
Váz, futómű, fék. Amíg ezek gyengék, sokat nem ér a plusz ccm. Kis pályán meg a kis ccm előny. Sokkal könnyebb a motor, és a keskenyebb gumikkal a szűk kanyarokban sokkal könnyeb csiki/csukizni.
De most amiből a beszélgetés elindult, az az volt hogy 55-öt kéne menni kakucson. Ehhez semmit nem kell lecserélni. Szép lendületesen végig kell gurulni a pályán. Késői bekormányzási pontokkal, későn érintve, kanyarokba befele tempósan, kifele már korán húzni a gázt. Ha leér valami, ki kell ülni.
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz Biqci #143330 üzenetére
Én a szezon nagy részében beöltözve motorozok. Kivétel a július, mert akkor sisakon kívül semmi védőfelszerelést nem veszek fel (szegedi forróságban). Tegyük hozzá, hogy ilyenkor csak és kizárólag városban gurulok, maximum 70-nel. Mintha robogóznék, csak épp ez 650-es motor.
Én kérek elnézést!
-
Biqci
aktív tag
válasz martonx #143368 üzenetére
Én nagyon ritkán gurulok csak és kizárólag városban. Akkor inkább kocsival, főleg ha nagyon meleg van. Így én mindig beöltözöm
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
neutron23
csendes tag
Holnap jön valaki kakucsra esetleg? Én egy délelőttre tervezek kimenni, ha nem fogok itthon senkinek se hiányozni. Másfél hónapja nem motoroztam...
-
Micsurin
nagyúr
NC700X mennyire van el az autópálya tempóval?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
palfitom
félisten
válasz Micsurin #143372 üzenetére
Mi a kérdés?
120-130 km/h környékén kb. 4000-et forog, 4,5 L körül eszik, de megy 150-160-at is ha kell (itt már exponenciálisan nő a fogyasztás).Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz palfitom #143373 üzenetére
Utassal tartja is-e azt a 130-at
Céges mélyben újabban egy NC áll mellettem és egészen szimpatikus mondjuk úgy hétről hétre egyre inkább mert bogarászva kb tudja azt amit keresgélek ha elengedem az offroad részt, magas építés közepesen élhető nyomaték és olcsó fenntartás.Ha jól tippelem a mostani CB-m dinamikáját hozhatja valamivel nagyobb nyomaték mellett és félúton elvágott görbével -> felül is húz elvész.
Utassal mennyire van el a futómű? YSS azt néztem gyárt hozzá tagot + elől pogácsa ha más nem. (Már ha gyárilag nem elmegy állapot. )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
Tegnap kicseréltem a legnőkarban a csapágyakat. Hát majdnem kár volt hozzányúlni....
A konkrét típushoz való felújítókészlt nem stimmelt. Volt,h goy a szimmering hiányzott a csapágyból, volt, hogy az adott csapágy nem is volt benne, helyette volt benne másik... Agyrém. Ráadásul a csapágyak fele zárt fészekbe volt beütve, ahonnan húzva lehetett volna kiszedni őket (nyilván eltörtek )
Cserébe annyira sokáig elszoptunk vele, hogy a középtámasz nem került fel a helyére, a fékbetét sem cserélődött ki, szintúgy az olaj és a gyertyák
Holnap meg dodor tréning -
palfitom
félisten
válasz Micsurin #143374 üzenetére
Igen.
Így van, felül nem történik semmi, viszont kb. alapjárattól húz, simán lehet vele 2-3000-es fordulaton krúzolni és onnan kigyorsítani.
Olcsó motornak készült, nincs semmi "jóság" a futóművében. Én nem szeretem utassal, úgy "lobog" a hátulja, és az amúgy sem acélos fék még gyengébbnek érződik.
Ettől függetlenül én imádom az NC-t, sok-sok alternatívát nézegetek már egy ideje (4 éve van nálam az NC), de nem nagyon tudok olyat, ami miatt lecserélném, hiszen szeretem a nyomatékát, a duplakuplungos váltóját, a fogyasztását és a csomagtartóját.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz palfitom #143377 üzenetére
A csomi nem szempont, ott az 53 literes kappa a Givi oldaltáskákkal.
Köszi akkor lehet fogok egyet majd próbára és bekerül a pixisbe Ő is, futómű annyira nem zavar azon lehet javítani a fék a kérdéses, hogy maga a nyereg kevés vagy felül a munkahenger mert sokszor egy munkahenger csere sokat hozhat.
Fogyi annyira nem érdekel a CB-t se nézem mikor miért 4,5 vagy miért 5,5.
Nagyon szimpi a forma és a fenntartási költség plusz abs plusz fiatalabb mint azok amiket néztem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
palfitom
félisten
válasz Micsurin #143378 üzenetére
Szívesen. Én jó szívvel ajánlom, ha a korlátaival tisztában vagy és elfogadhatók számodra!
Sajnos csak szimpla tárcsa van elöl, ezért nem túl magabiztos.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pfiucska #143380 üzenetére
Új CB-vel mentünk ketten mert agyaltunk már azon is, hogy 500x de az annyira pici volt fizikailag kettőnknek, hogy el is engedtük pályára már ki sem vittük érdeklődés hiányában.
palfitom
gonger nem véletlen írtam a 700-ast, az van reálisan 1,9 körül és van kínálat a 750-ből van kb 2db a többi 2,2++. Ha ennyit szánnék rá akkor 1150 és egy kardán felújítást is bele kalkulálnék. Nem véletlen került a 700-as említésre és nem a 750.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
martonx
veterán
válasz Biqci #143370 üzenetére
Városon belül munkába menni, ügyet intézni autóval totál szívás. Ücsörögni a dugóban (mondjuk én motorral is csak nagyon óvatosan gurulok el lámpánál a kocsisorok között), aztán parkolóhelyet keresni, azért még fizetni is...
Motorral mindez sokkal egyszerűbb, gyorsabb. De bevallom sokszor inkább simán csak biciklizek, a lényeg, hogy két kerék legyen (pedig 2 autónk is van).Én kérek elnézést!
-
vendingo
veterán
Lehet valami buktatója egy közel 2 éves motornak, amibe csak 250km van? Mire érdemes figyelni egy esetleges vételnél? Döglött benzin, meg hasonlóktól tartok, főleg, ha 95-ös volt benne.
Az biztos, hogy vázat, nyakat és egyéb elemeket alaposan érdemes átnézni, nehogy azért legyen benne ennyi, mert perec volt. Ugyan rákérdeztem, miért van benne csak ennyi, de mondani bármit lehet. Mondta az eladó, hogy volt szervizbe is, de nem tudom mit kell szervizelni 250km távnál!?
Kissé gyanús, de lehet én vagyok paranoiás, mert már vezettek meg. Mondjuk az ára is eléggé borsos a konkurenciához képest, szóval ha nem enged, akkor ott fog elrohadni km-től függetlenül.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
macilaci78
nagyúr
válasz vendingo #143385 üzenetére
Az összes folyadékot cserélném, fékfolyadék, olaj, a hajtóműben is, hűtővíz. A tankot kimosnám, a benzinvezetéket cserélném. Karbit, injektort tisztítani. Ha állt, nem próbáltak ráindítani, a motorba nem jutott a rossz üzemanyagból. Akku nyilván cserés. Még a gumikra érdemes ránézni, ha sokat áll egy helyben, deformálódhat.
Hogy miért csak 250 km van benne? Megvette és nem használta. Lehet, betegség miatt is, vagy csak az asszony azt hitte, viccel, mikor a ház ura kinyilatkozta, motort vesz. Legrosszabb esetben perecelt vele és rájött, neki ez nem kell.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Micsurin
nagyúr
válasz JoinR #143384 üzenetére
Motorcycle ergon nézz rá, már ránézésre is testesebb motor.
Plusz nézd meg az ülést az 500x-en élből ott kell kezdeni, hogy átalakítás mert az utas a nyakadban lesz végig az NC-n szintben annyit emelt, hogy nem fog lepottyani folyamatosan.
A ~+20kg-hoz van ~+20 Nm-e. Nem versenymotornak kell hanem kényelmes utazósnak ami még mindig gombokból megvan üzemeltetés tekintetében. Messze fiatalabb mint az eddig nézett F650, XLV650 vagy DL650.TDM900 lenne még terítéken de a 850 4TX olyan meh volt nem fogott meg, nem hiszem itt lenne hűde változás.
Sikerült menni egyébként ma egy próbakört, kollégával összefutottunk, messze az eddigi legjobb ötletnek tűnik. Teljesítménye az kb mint a mostani valamivel dinamikusabban megindítva a kasztnit a méretei és a kormányon a távok viszont kb mintha alám találták volna ki. Se az XLV650 se TDM nem volt ennyire kényelmes próba alatt eddig de még az F650 sem. A súlypontja viszont érdekes egy megoldás...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #143388 üzenetére
Nekem is tetszett az NC, az ülés alatt van a tank, ezért van a tank helyén a csomagtartó. Szvsz a csomagtartóba nem férne bele a felhajtható bukóm, elmulasztottam kipróbálni. De ha bele is fér, más nemigen fér mellé, ami ne berné össze.
Tényleg egy jól összerakott, tartós konstrukció hírében áll. Még alattam is könnyen kúszik alapjáraton enyhe emelkedőn.Nekem szerintem egy kicsit kicsi, bár egy 2014-es, beszámításból ott lévő példányt tudtam csak megülni a Honda Dream-nél. A tükrök állása alapján egy nálam alacsonyabb ember használta. Magasabb üléssel is lehet rendelni.
Abban 40-50k km volt, a kuplungkar messze állt a markolattól, nem értem el kényelmesen. Ugyanígy a lábfék sem volt jó helyen és talán a váltókaron is állítottam volna.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
JoinR
senior tag
válasz Micsurin #143388 üzenetére
Ránéztem, de ültem is már rajta, akkor se tűnt annyira másnak (lehet csak a térdszögre koncentráltam, nekem az szokott fájni). De elhiszem, hogy neked pont passzol, és csak ez számít.
#143387 macilaci78: 2 (két) éve áll a motor, nem 20.
-
vendingo
veterán
válasz macilaci78 #143387 üzenetére
Ha az amúgy is magas árhoz ez is hozzátartozik, akkor lehet inkább várok. Olajat alap, hogy cserélek, de ilyen beavatkozásokkal nem kalkuláltam, bár nem is biztos, hogy a felsoroltakból mind szükséges lenne.
A legnagyobb bajom, hogy a kevés km miatt túl sokra tartja.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veterán
válasz yodamastah #143367 üzenetére
Juhuu, mar uton vannak Hyperpro elso es hatso rugok. Kapni fog lengescsillapito felujitast. Elviszem majd egy kipufogoshoz is aki feljebb tudja helyezni a kozepsztender tartobakot. Ezek utan meg kell oldodnia a leeres problemamnak.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz vendingo #143391 üzenetére
Nem az a baj. Ha 2 éve áll és belegyógyult valami, ráindítani is kockázat, nemhogy egy tisztességes próbakör.
Ha amúgyis magas az ára, akkor engedd el. Vagy tegyél egy 80%-os ajánlatot. Bár én látatlanban nem szoktam alkudni.Ja, a robogóm 8 évet állt a padláson. Oké, az egy 2T 50-es kávédaráló.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz vendingo #143397 üzenetére
150 el kimentek Nordcappra .
Muanyag tankos?
Olajat nezd meg, van e elegendo.
Vagy szivd le a benzint, vagy ha csak par liter van benne , tankolj hozza 3-4 liter szazast.
Ha sikerul melegen alapjaratot talalni, akkor proba.
Meg a karbi pucolast is meg lehet uszni.
Olaj csere es had mennyen. -
vendingo
veterán
válasz csongi #143398 üzenetére
Szerencsére nem karbis. Az lenne sokkal olcsóbban is.
Nekem is lenne tervben vele nagyobb túra.
Még alszok rá egyet, mert drága, fuvar is kellene, de amúgy tetszik, nem szeretnék 15-20 éves márkás motort venni, aminek már véres a torka és már 3x átfordult a km órája. Elegem van a veteránozásból, így került képbe ez a kis fos.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parfüm topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs