-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shad0w
senior tag
válasz -Mike- #101883 üzenetére
En kozbe kaptam egy sylver reget hetfore, szal most be kell szuszakolnom magam 2:15 ala. Persze csak ha regisztracional nem nezik meg a nevet.
Kesz lett a fek is es teljesen mas lett. Sokkal kijebb kerult a fogaspont meg sokkal kemenyebb is. Gyanitom ilyennek kell lennie es nyar elejen csinaltak levegosre. Viszont most ujra kell tanulnom fekezni. 8 perc mulva indulok is euroringen
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Magyarországon kapható ilyesmi? Esetleg van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.
Sajnos a motorom tavasztól őszig a szabad ég alatt lesz és egy ilyen jobbnak tűnik mint mindig ponyvával takargatni."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
runner 125
nagyúr
válasz madmike #101907 üzenetére
Szerintem egy ilyen mobilgarázs sokkalta jobban magára hívja a figyelmet, mintha szimplán letakarod nyilvános helyen tárolva.
Van jó néhány olyan ismerősöm, akiknél szintúgy nincs garázs, de tavasztól őszig még ők is berakják haverokhoz, ismerősökhoz, rokonokhoz garázsba.
Kérdezz körbe, egy motor nem foglal nagy helyet, enni sem kér, akksit kiveszed, havi 1x otthon töltesz rá, a motor pedig szépen eláll zárt helyen és te is nyugodt vagy."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
madmike
őstag
válasz runner 125 #101908 üzenetére
Mindketten tavasztól ősziget írtunk, de szerintem Te ősztől tavaszigra gondoltál
Szóval télen az én motorom is fedett helyen lesz, de a motoros időszakban itthon áll az udvaron. Sajnos nincs garázs és a közeljövőben nem is lesz. Szóval az nem probléma, hogyha látszik hogy az egy motortároló, mert az udvarunkon, zárt helyen lenne, de a szabad ég alatt.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
runner 125
nagyúr
válasz madmike #101909 üzenetére
Hopp, jogos, úgy értettem.
Akkor viszont jó lehet ez a megoldás, viszont amikor utoljára néztem, emlékeim szerint nem olcsók.
ath
Azért volt ott jókora lélekjelenlét a motorosnál. Látszik h fejben jelen volt, mert iszonyú precízen és gyorsan húzta át jobbra a motort amikor látta h sodródik át a záróvonalon a béjjemvé.
De a többi tényleg centinken múlott.. oké, döntött motornál (kanyar miatt vissza kellett kissé döntse) kapta el a tükrét.. , de álló motornál a kormánysúly az esetek jó részében csutkakormányos motorknál egy vonalban van a tükör szélével.. úgyhogy a jó rekación kívül nagy szerencséje is volt, h a kormányt már nem érte el."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
Ezt a gyári kipufogót ki gondolja komolyan? Nem tudom sírjak e vagy nevessek.
GSXR1000 -
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #101914 üzenetére
Az rendben van, de meg lehet oldani igényesen is, mint ahogy a többi gyártónak sikerült is.
(#101915) Bogyó bá' na baszki, lehet hogy tényleg Erre nem gondoltam
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #101917 üzenetére
igy igaz, megnezed a ducati, ktm modellpalettajat, egy szebb konstrukciot alkalmaznak, japanok meg levettek a polcrol egy osregi prizma es felraktak.
jut eszembe meglestem a videodat a gsx-s 1000 rol de nem jottem ra hogy a fenyezesen kivul tortent-e vmi valtozas?
a cb 1000/ bmw s 1000/hez kepest te milyennek erezted a suzikit?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #101918 üzenetére
Hehe, pont most írom össze a gondolataimat róla a következő vidihez, gondoltam különszedem a szövegeléstől az eye candy videót
Nem tudok róla hogy történt-e változás, én annyit hallottam hogy finomítottak a kezelhetőségen és ennyi.Meglepően nagyon jó motor. Ez a Suzi használhatóságban és motorozhatóságban nagyon ott van. Mentem vele városban, országúton, M0-n, és a héregi szerpentinen elég sokat. Pályán kéne még kipróbálni. Minden körülmény között patent volt, városban is finoman és könnyen kezelhető, 150-160-as tempónál sem szakítja le a fejedet, valahogy úgy van ezen is a kijelző előtti idom megcsinálva hogy leveszi a fejedről a terhet. A CB-n pl már 140-nél leszakít a menetszél.
Szerpentinen meg akkorát motoroztam vele, hogy magam sem hittem el. Nagyon könnyen kanyarodik, nagyon stabil kanyarban, jól mozogja ki a hibákat is, 100% magabiztosság végig. Jók a fékek, precízen adagolható, jó fékerő, nincs gumis érzet. A CB első fékje pl egy gumis érzetű kétállású adagolhatatlan kapcsoló ehhez képest.
Érezni rajta hogy miért ilyen "olcsó" de inkább csak dizájnban, meg hogy nincsenek benne a ma már megszokott elektronikai extrák. De a TC nekem nem villant fel, pedig lenyeleztem, és az ABS is talán egyszer ha kapcsolt, azt se vettem volna észre ha nem látom a kijelzőn felvillanni.
Akciósan 3,3m most az új ára, én dobnék rá egy gyorsváltót meg egy blippert, egy Arrow dobot, a markolatot kényelmesebbre cserélném és ennyi, kb 3,6 - 3,7m-ből így lenne egy kurva jól motorozható ezres naked. Ehhez képest a CB1000R 4,2m-ról indul és a dizájnon kívül annyi hogy nagyon jól kanyarodik, de túl nyers és kevésbé használható, nekem az nem jött be.
Ja és ugye van ebben is 1-2-3-ban tiltás, amit power commanderrel ki lehet szedni. AGOMotorsnál full Arrow rendszerrrel megpadozva 180 lóerőt mértek rajta, gyárilag meg 148 Nem mintha nekem nem lenne elég a gyári, csak mondom hogy van benne potenciálEnnyire élvezeteset a Tuono-val motoroztam, azzal mondjuk mégjobbat Annyi hogy azzal erőből kellett kanyarodni, ez a Suzuki meg kb magától ledől.
Nekem ez a GSXS sokkal jobban tetszett, mint a CB1000R vagy az MT-10 (az S1000R már sajnos rég volt és keveset is mentem vele), sokkal könnyedebb volt vele csapatni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #101857 üzenetére
"Triumph egyszerűen nem tetszik."
Hát, pedig ez a három román srác végigpróbálta az F850GS-t, AfricaTwint, és a Triumph-t.
1.rész
2.rész
Előre lelövöm a poént.
A GS jobb terepen, az AT jobb országúton, de mindhárman arra jutottak, hogy, ha választani kell, akkor a Triumph.
Nekem viszont a képekről nagyon tetszik a Triumph. Igaz, menni még nem sikerült vele, és az árcédulája sem nekem való. -
dellfanboy
őstag
válasz imibogyo #101899 üzenetére
lehet mely erzelmeket valtott ki az a pikcsor, hisz motor nelkul eleg nagy kinszenvedes a nyar, mea culpa, majd legkozelebb sensitive leszek.
mint motoros segits mar mifele gep az xtx? xt660x, xt 125x-rol halottam de xtx? prototype?
felnott ferfikent nem lennek ra buszke hogy haverom motorjaval kell motoroznom... mint motoros.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
Micsurin
nagyúr
Cicaharc máó na végre.
Mikor szálltak így el a DRZ-k árai? Facen futottam bele, ez valami nagyon elborult árat kér, bele is pörgettem a listába, 600-700 alatt csak lefosottak vannak.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
Te a GSX-S1000-ről beszélsz? 0 azaz nulla vagyis N-U-L-L-A hangja van gyárilag. Léteznek gyárilag egész jó hangú motorok de ez biztos nem tartozik közéjük
A 750-esen egyébként Bódis volt, na az olyanokat hörgött, durrogott, ropogott, hogy imádtuk A 750-es is jó kis motor amúgy, de nagyon szar rajta az ülés és az első fék mintha 2 tizedes késéssel reagálna bármire amit a karon csinálsz. Az adagolhatósága sem túl jó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HSM
félisten
válasz zgospel #101924 üzenetére
Igen, GSX-S1000.
Érdekes, többen is néztük ott a tesztnapon, hogy milyen derékul szól gyári dob létére. Lehet, időközben halkítottak rajta, passz. Mi eléggé meg voltunk lepődve, ez hogy férhetett bele az EURO4-be. De határozottan nem villanymotor hangú volt, sőt. Nyilván nem egy nyitott dob hörgését és durrogását produkálta, de na.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pocee #101926 üzenetére
Baráti körben van egy régebbi, még az utolsó húzott lámpás 97-98-as.
Srácnak sose volt rá panasza, költeni kellet rá, de szerintem hazudik aki azt mondja egy ilyen korú motor mellet, hogy minden szezonja költségmentes.Vagy Hondat hajt.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mike-
addikt
válasz Pocee #101926 üzenetére
Nekem van már egy kicsi tapasztalatom zx6r-rel, de a természetes élőhelyén, versenypályán.
Hogy milyen pötyögni, tötyögni vele városban, főúton, passz, arról KoviNyolcvanNégy adhat bővebb felvilágosítást. -
mm89
őstag
-
runner 125
nagyúr
Aktívan keresek jó fél éve nem üzemróás endurot, de egyszerűen nincs épkézláb modell.
A 690 Enduro még jó is lenne, de az alacsony felépítése egyszerűen nem tetszik. Az SMC 660, LC4 hosszabb rugóútjai miatt sokkal inkább bejön.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
Barátom nézegetne Sm-et, de ennyiért pl a DRZ valami vicc. Aki vett egyet tíz éve gyak marha alacsony bukóval adhatja el akár ha patika a gépe. És elmegy, mert azt néztük átforog a Hahu is.
Még egyik face csopiban volt most egy 650-es Husky azt hiszem valami 700k környékén még arra mondtam volna, hogy na ez vétel mert A2-es "forgalmija volt"
Azt hiszem ő is marad a vegyünk egy tucat Hornetet tervénél....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
WZP
aktív tag
válasz Pocee #101926 üzenetére
Túl hasalós kollégámén ültem, az már gyakorlatilag fekvés. Béllel is kell számolnom, így nem akarok nagyon tankra hasalni. Ha nem ZZR-600, akkor már valami CBR F2 vagy F3. Az csak kicsit hasalósabb. Őszintén eddig tapasztalatom valós motorozásban CBF600-al volt(oktatómotor), meg Kawa ZR-7S-el(kölcsön), mindkettő gyakorlatilag egyenesen ülős, és nem csutkakormányos. Nem akarok ennél jobban hasalni
Inter Arma Enim Silent Leges
-
imibogyo
veterán
válasz dellfanboy #101921 üzenetére
Fáj valami? Vagy unatkozol? Nem hagyja magát az asszony? Szakadj már le rólam! Beírtam egy (sokkal) hosszabb választ is, mert hülyeségeket írogatsz de basszus alapvető ok-okozati összefüggéseket nem vagy képes felfogni. Ki is lett itt érzékeny, kinek a hozzászólására? Ugyanis te írtál most nekem elsőként én bottal sem piszkáltalak. Még egy egyszerű mondat értelmezése is kifogott rajtad. Büszkeség? Hol írtam én ilyet? Csak azt írtam, hogy most ez van... Az meg külön vicces, hogy azzal próbálsz meg belémkötni, amiről nulla információval rendelkezel. Valószínűleg meglepődnél, hogy minek az elérése érdekében nincs most motorom. De igazából elértem amit szerettem volna és "csak" egy motor birtoklását kellett átmenetileg beáldozni érte, viszont mind a 2 gyerekemnek bebiztosítottam az életét. Szóval tőlem verheted a nyálad a motorodra, nekem ettől nem lesz rosszabb, csak röhögök rajtad...
A kérdésedet is megválaszoltad saját magadnak, pont mint a múltkor. Ügyes vagy. Gratulálok hozzá. Egyébként pedig az xtx kifejezésre a megfelelő kiegészítő szavakkal (mivel már vagy 10x leírtam régebben, hogy 660-ról van szó...) meg csak úgy 600.000 találat van gugliban, és sok főleg típus specifikus topikban (például az xt660.com fórumaiban is így "becézik" őket, senki sem szokta mindig kiírogatni, hogy xt660x, xt660r, csak simán xtx, vagy xtr). Szóval ez megint nem engem minősít, hogy megint nagy arccal és lenézéssel próbálsz (nem is igazán tudom, hogy mit?) kompenzálni.
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz Micsurin #101942 üzenetére
Sőt, aki 3-4 éve vett egyet, az most drágábban tudja adni
Sokat gondolkoztam hogy mitől lehet ez, hogy a supermoto kategória egyre csak drágul. Talán azért mert egyre kevesebb van belőlük, elhasználódnak, új meg nem nagyon van. Husqvarna 701 és ktm 690. Ennyi a felhozatal. Ahogy néztem a 690 sincs már idén.
Így csökken a kínálat és nő a kereslet.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
runner 125
nagyúr
válasz Formaster #101947 üzenetére
De szerintem akkor is irracionálisan az árak. Pláne ha azt nézed h 2008-ban 1,3M Ft-ert kaptál egy új DRZ-t. Ehhez ez képest 10-12 évesen hol ér 1 - 1,1M Ft-ot?!
Pár száz k val többért már ott van a 690SM/Enduro, ami mindenben köröket ver egy DRZ-re."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos autók - motorok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Marvel Snap
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen