-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #102350 üzenetére
Győr - Fertőszentmiklós szakaszon már 2x belefutottam, mindkétszer szembe jöttek velem, egyszer pont Szárföldön szedett ki egy autóst.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #102351 üzenetére
Akkor majd jobban figyelek, bár nem szoktam túl gyorsan menni. A megengedett maximum +10% körül szoktam száguldozni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Chris0321
addikt
válasz vendingo #102350 üzenetére
A nyáron volt am fenn pesten és a 4-esen jöttem le haza felé. Az agyik településen a kocsisor elé befordult egy rendőr majd a következő településig 60-al cammogott. Nem emlékeztem táblára és a GPS is 90-es korlátozást mutatott de mivel többen voltak előttem nem kockáztattam meg az előzést. Úgy tudom ha kivesznek a forgalomból sebességtúlléppés miatt akkor ha már 90 főlé mentél büntetnek és nem csak 105 után így érthető ha nem szeretne valaki büntetést kapni.
-
vendingo
veterán
válasz Chris0321 #102353 üzenetére
A büntetéshez fénykép is kell, bemondás kevés tudtommal. A járművek órája is csal, így a sebességmeghatározás gyakorlatilag lehelten, ezáltal nem büntethet, max félreállít, és addig szarakodik, amíg nem talál valamit, amivel megzsanettozhat.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #102355 üzenetére
Motorral nem érdekel a gyorshajtás, mert elöl nincs rendszám, ha meg látom, hogy mérnek, addigra lelassítok. A kamerát meg nem lehet forgatni. Volt, hogy szemből mértek én meg ~170-nel mentem el a műszer mellett.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #102356 üzenetére
Szemből én se parázok, vmelyik alpesi faluban pofán is vakuzott egy álcázott traffi. Asszem 90-nél 70 helyett (fuck me). Ha tudom, még integettem is volna. Pályán azért szoktam aggódni, ott hátulról is van kamera. Olaszban szar volt, ott mindenhol kétirányú traffik vannak. Nem tudom vajon távolodáskor hátulról is fényképez-e, vagy csak érkezéskor szemből?
Remélem nem lesz tele a postaláda, mire hazamegyek.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Chris0321 #102353 üzenetére
"ha kivesznek a forgalomból sebességtúlléppés miatt "
Igen, akkor büntethetnek, de persze csak úgy, bemondásra akkor sem. Ennek oka az, hogy +15km/h alatt szabálysértés, afölött közig. bírság. A szabálysértést nem küldhetik ki az üzembentartónak, ezért, ha nem állapítható meg, hogy ki szabálytalankodott, akkor behajthatatlan a büntetés.
A közig.bírságot viszont az üzembentartónak kell kifizetnie. -
SLYM
veterán
Sziasztok! Jó régen írtam ide, egy enduro Simson lett a vége, geresics fórumtárs ajánlotta, hogy kérdezzek körbe az ismerősök között, hogy kinek van eladó 50-es motorja és az egyik ismerősömnek az egyik haverjától sikerült is vennem egy Simsont, amit némi szerelés és pár ezer forint ráköltéséből sikerült megcsinálni, a lámpákat és a kilométerórát leszámítva a motor működik. A célnak, hogy a környéken motorozgassak felfedező jelleggel, csak és kizárólag szórakozásból, tökéletesen megfelel, jó pár száz kilométert motoroztam vele Ercsi és a környező települések környékén, sokkal többet, mint terveztem. Meg vagyok vele elégedve, de kíváncsi lennék, hogy az újabb 50-es endurók milyenek. Nem nagyon szeretnék vásárlási szándék nélkül, csak a tesztvezetés miatt elmenni kipróbálgatni motorokat és rabolni más idejét, inkább akkor vásárolnék egyet.
Kérdéseim: Jobbak azért ezek a minarelli am6 blokkos endurók, mint a Simsonok? Ugyanez a kérdésem lenne a Supermoto-kkal kapcsolatban, hogy az utcai gumik miatt mennyivel jobbak ezek a terepezésre, mint egy Simson? Vagy ezek inkább utcára valók és terepen egy Simó is jobb náluk? Illetve van esetleg valami más tanács, hogy ha jobbak és érdemes lenne vásárolni egy ilyen motort, akkor melyek a legmegbízhatóbb márkák? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz etnies #102345 üzenetére
Igen, nagyjából ez a taktika, viszont itt végig szinte állva mész. Otthon ugye 8m 8 sec alatt, itt 10m 15 sec alatt kell letudni, tehát végig szinte egyhelyben állsz, éphogy gurulsz. Nyilván nem lehetetlen, de ahhoz még sokat kell gyakoroljak, hogy 10ből 10x sikerüljön.
-
veze
őstag
A multkoriban valakivel azonvitáztunk, hogyha pl 2x ( vagy akár 3x pl 40 helyett 120, mert kint "felejtették " a 30-as felujjítás alatti sebességkorlátozást , de azota kész van tükörsima minden és gyorsan lehet 120 fölé szaladni) szóval ilyen esetben elvehetik azonnal a helyszínen a jogosítványt ? ( ha egyébként nem ittas stb) mert szerintem nem, lehet birság pontok stb de azonnal nem lehet elvenni , vagy igen? ( késöbb szabálysértési eljárás során eltilthatják majd fix időre, de ott azonnal...) vagy igen?
-
canniball
nagyúr
Inkább itt kérdezz rá!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #102361 üzenetére
Szuper, még jó, hogy szóltál Fokozatosan döbbenek rá, hogy vannak itt eleg idióta dolgok a kreszben. Jobb lesz elolvasni az itteni elméletet. Eddig örültem neki, hogy B-vel nem kell elméletből vizsgáznom, viszont álmomban sem gondoltam, hogy ilyen kérdésekben különbözik az itteni kresz.
-
Geresics
addikt
válasz Formaster #102367 üzenetére
Ahogy most nyáron tapasztaltam, a nagymotorosok nem mennek a sorok között, sőt, amikor mi mentünk, akkor többen ránk dudáltak (autópályán a dugóban). 2 supermotos volt, akik csapatták a dugóban is előre, de velük már Stelvio-n is összefutottunk, és ott sem az okosan motorozók közé tartoztak, de legalább 5x mentek fel-le.
Zürichben egyedül a nagyrobogósok mentek előre lápánál, de mint tudjuk a Vespa mentesít minden szabály alól!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #102370 üzenetére
Tehát akkor az okosan motorozás definíciója: felhajtható állú sisak, körszakáll, három doboz még a szomszédba is, túramotor, sisakbeszélő, mindenféle gps meg telefonos tartó, utólag felszerelt gecinagy csövek és lámpák, textilruha tízezer zsebbel és fényvisszaverős csíkokkal, hátsófék taposása 0-24, bójakerülgetés, a motor dőlésével ellentétes irányba való testtartás, pleximagasító.
Mit hagytam ki?(#102371) ath ebben mondjuk van valami, én egy trágár kifejezést használtam rá, de egye fene
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #102377 üzenetére
Az valami egészen zseniális hogy mindenbe bele tudod fűzni a reklámot
Egyébként nem tudom hogy Mentolka nem-e vette a lapot, vagy szerinte egyszerűen nem vicces, de szerintem a motoros sztereotípiák kifejezetten azok, motorozási stílustól függetlenül. Én is magamra ismerek ha olyan, jót röhögök azt ennyi
Most hazafelé pl egy R6 a Kerepesin dupla záróvonalon a szembesávban 2 rendőr mellett nyelezte el, saccra olyan 80-100 körül mert a kettes már a felső tartományban forgott Rendőrök le se szarták
(#102378) Grillo LOL, igen
Hát a pesti robogósokat is körbe lehetne írni, és megint sztereotipizálok de 90%-uk iszonyat fasz módon megy, legalábbis akiket én nap mint nap Bp-n látok Sokan szidják a bicikliseket pedig kanyarba sincsenek a robogósokhoz képest
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz -Mike- #102381 üzenetére
Nálam?
Visszanéztem a régi videóim nemrég. Hááát...
Amúgy van egy csomó videóm, ami nekem tetszik (minél későbbi, annál jobb), pl. a Travel Eventesek - de lehet ezek a téma miatt tetszenek
A (sisak)tesztjeim sokan nézik, ahogy a robogós videót is látták már páran. A legnézettebb a kipufogó-tisztítós videó amúgy...(#102382) zgospel
Eddig egyetlen lávjom volt, az egy apuka-lájv volt, de nem is az én csatimon
beb@szós lájv nem lesz, viszont pár évszázad múlva eljutok odáig, hogy feldolgozzam a tavalyi Isztambul-túrát, abban Neszebárban lengyelekkel rettenetesen berúgtam!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
gyorshajtás témához: [link]
-
etnies
senior tag
Helyes. Végig kell telepíteni az autópályakat, mint itt London körül és végre vége lesz a 170-el levillogósok jó világának.
Lakott területen belül nem működik az átlagmérés, mert a lámpák miatt nem kalkulálható és túl sok a lehetséges változó."önmagam hite vagyok magamban"
-
tboldi
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #102385 üzenetére
Semmivel nem lesz kevesebb baleset...
Ettől nem lesznek körültekintőbbek a sofőrök, már pedig mindegy 110 vagy 130-nál vág a sávomba a jó ember... Mai példa. És nem voltam holttérben az is biztos.
Ez azokon se segít akik minden reggel az utolsó 25 méteren vagy kevesebb vágnak át a 2/A-n pl a káposztás felőli lehajthatóhoz.... Etc etc...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
V.Stryker
nagyúr
Ma 8 körül indultam be Pestre... M5 bevezető, át a Rákóczi hídon... bakker, tiszta küzdés volt motorral is. Viszonylag óvatos volt, nem mentem a sorok között, mint az állat, de így is merő küzdelem volt. Sokan félre húzódtak, sokan nem.... amikor rábőgettem a motort, még meg volt sértődve. De sportkipufogóval is egy sebeséggel lentebb kellett mennem, hogy hallható érezzem,hogy hallanak.
Annak a csajnak, aki az Ecseri úti kereszteződés előtt át akarta rántani a kocsit, de közben tükörbe nézve visszahúzta... puszi! Ügyes volt, csak így tovább.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
etnies
senior tag
-
Ferdzsoo
addikt
Ettől biztosan nem lesz kevesebb baleset.
Soha nem kell tovább menni mint a németországi autópályák sebességkorlátozások nélkül.
Rengetegszer bizonyított tény hogy ott sem történik több baleset mint bármelyik másik autópályán.
Innentől kezdve az egész sebességmizéria öngól.Ha csak az arra alkalmasaknak adnának jogosítványt (egyáltalán) bármilyen gépjárműre, azzal rögtön nyernénk - és ez itt a legerősebb szűrő. Számos olyan sofőrt láttam akiknek egyszerűen nem adtam volna jogosítványt. Soha. Túl laza a rendszer. Nem csak nálunk, hanem mindenhol.
60 éves kor feletti 2 évenkénti jogosítványmegújjítással (30 perc vezetés felügyelet alatt) biztosan nyernénk.
Az útburkolatok megfelelő javításával, az úthálózat felújjításával, az úttestek szélesítésével, felfoghatatlanul sokat nyernénk.
A sok fos műszaki állapotú gépjármű megfelelő műszaki vizsgájával és kötelező szervízével biztosan nyernénk.Ezzel ők tömik a zsebüket. A biztonságnak a sebességhez vajmi kevés köze van. A kressz egyéb szabályainak be nem tartásával felmérhetetlenül több baleset történik mint a gyorshajtással.
Ez csak az az egy kresz szabály szegés amit könnyen lehet bizonyítani és horribilis összegekhez jut a szerv. Szvsz undorító.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Formaster
addikt
válasz etnies #102389 üzenetére
Az eu-ban de svájctól biztos nem Egyszerű lenne mint az 1x1, otthon is álcahálós radarok a bokrokban, majd 80 helyett 96-nál már feljelentés, jogsi 1 évre lead + 2000Fr csekk. Gyorsan kikopnának a gyökerek.
Szerk: +visszaesőknél, veszélyeztetőknél autó elkobzás, továbbiakban felfüggesztett/letöltendő
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #102390 üzenetére
"Innentől kezdve az egész sebességmizéria öngól."
Kurva nagy +1Emlékszem amikor a VÉDA rendszer még csak bevezetés alatt volt ment a kampány hogy az majd mennyi midnenre jó lesz, és nem csak a gyorshajtást fogják nézni, hanem piros lámpa, leállósáv, buszsáv, stb stb. Aztán 80%-át a fix kameráknak olyan helyre telepítették ahol a gyorshajtáson kívül semmi mást nem lehet nézni mert se lámpa, se extra sávok, és a gyorshajtáson kívül nem is néznek mást ezekkel a kamerákkal
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102392 üzenetére
Én nem gondolom, hogy +1. Kint működik a dolog, csak rendesen kell szankcionálni. Itt még a rádióban sem lehet bemondani hol mérnek és a második gyorshajtást nem úszod meg 2000 Frankkal. Sőt a gazdagok egy feljelentésest alapból nem úsznak meg ennyivel, mert anyagi helyzet szerint büntetnek, aminek a felső határa 1.080.000CHF, amit kétszer ki is szabtak már. Itt is sok a retard, törökök, szerbek, albánok, de ilyen szankciók mellett mindenki betartja amit be kell. Magamról is tudom, hogy otthon igen szerettem tempósan, de ésszel vezetni, ezt pár év alatt kiölték belőlem Nagyon gyorsan meg lehetne reformálni az otthoni közlekedést, csak akarni kellene. De ha a fél országnak nem lenne jogosítványa, akkor az adóbevétel is kevesebb lenne
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #102389 üzenetére
"Az ügyben megkerestem a Budapest Közút Zrt. sajtósát, mivel láttam egy bármilyen irányba forgatható dómkamerát az egyik villanyoszlopon. Mint kiderült, a kamera működött és felvette az esetet, ahogy rögzíti a percenként ötösével történő szabálysértéseket is. "
Ha már Erzsébet híd.[ /L]Amíg a "tesó koma haver" neje lenne seggbe rakva a kamera miatt majd ezt gyorsan orvosolják, addig nem a sebessége határokkal lesz gond idehaza...
Na csak sikerült a link, szórakozik a gboard velem megint.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Formaster #102395 üzenetére
Ez nagyon OK, de Svájcban ilyen feltételek mellett ki a fene vesz egyáltalán 250 köbcisnél nagyobb motort?
Sőt: a városon belüli közlekedést leszámítva egyáltalán ki motorozik? Mert ugye minek...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
goodboy007
senior tag
Tudja valaki, hogy az innen hiányzó (feltételezem gumi) elemnek mi a neve, illetve lehet-e ilyet kapni vajon, akár utángyártottat?
Szerencsére a nagy sztendernél hiányzik, úgyhogy ritkán csapódik össze a kipufogóval, de mégis, azért jó lenne pótolni.
Egyébként egy 2003-as Suzuki GSX 1400-ról hiányzik.[ Szerkesztve ]
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102395 üzenetére
Svájcban nincs baleset? Van sok minden ami jó az ottani rendszerben és van pár ami nem.
Itthon kevesebb lett a baleset a többszáz új traffi miatt? Nem. Nem a sebességméréstől csökken a balesetek száma.Nénike begyógyszerezve 30-cal szemből nekiment a parkoló autómnak mert fogalma sincs semmiről. Traffizd meg.
Ma is láttam egy vespást ahogy a szűk belvárosi egyirányú utcában baszatta szembeforgalomban szemre 30-40nel Nem hajtott gyorsan ő sem Traffizd meg.
[link] ennek a faszinak ezt a lejátszási listáját is nyugodtan végignézheted, ezeket is hiába traffizod.
Tucatnyi sokkal veszélyesebb és fontosabb dolog van a balesetmegelőzés területén mint a sebességmérés. Nem hiszem hogy a piroslámpákat meg a buszsávokat bekamerázni kevésbé lenne jövedelmezőbb például.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Formaster #102395 üzenetére
A nagy francokat jó, komolyan elképedek néha az álszent viselkedésén.
Én spec soha az életbe nem élnék ennyire szigorúan szabályozott országban. Ez már kész diktatúra, h ilyen mértékű bírságokkal tartják terrorban a népet, átlagbérek ide vagy oda.Gondoljuk végig racionálisan, ilyen szigorú bírságok mellett van értelme 250-es robogonal nagyobbat venni? H lehet kiélvezni egy ezres motort 90-és korlátozásnal? Hagyjuk mar.
Baromi érdekes, de engem meg soha nem mertek be semmivel, és nyíltan vállalom h kizárólag városban, falvakban tartom be az 50-et.
Mert lehet tempósan haladni _esszel, és figyelemmel_.Lényeg a lényeg, a sebességtúllépésbol fakadó balesetek, a baleseti ok lista végén kullognak. Mégis minden ország kormányanal a minél több trafi működtetés a cél - mert ez a legegyszerűbb és jókora állami bevétel.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest